#14101 Skrevet Mars 23, 2012 Kim Rune.. Ser navnet ditt ofte blir nevnt sammen med ei Connie på forumet. Bytta ut Ane eller? Ja, jeg er nyskjerrig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14102 Skrevet Mars 23, 2012 Jeg er også nysgjerrig:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14103 Skrevet Mars 23, 2012 Har vel også observert disse rakkerne sammen en del i det siste, men ikke fått noe konkret svar på om det er leking kun utenfor halmen eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14104 Skrevet Mars 23, 2012 Kjenner jeg Kim Rune rett så kjører han nok "The shocker" på a rett som det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14105 Skrevet Mars 23, 2012 Jeg veit om ei som heter Connie fra Hamar, men er det hu jeg tror det er? Kjørt Ford før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14106 Skrevet Mars 23, 2012 Tipper det er hu som kjørte golf 2, type mørk med navnet sitt på panseret i rosa skrift? Var ikke det også en bil som hadde blitt gjennkjent ved et felgtyveri på hamar engang? NB Beskylder ingen for noe Bare husker det var noe skriveri på forumet her om det engang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14107 Skrevet Mars 23, 2012 Hmm, har a' hatt Corrado også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14108 Skrevet Mars 23, 2012 Det er nok henne, for ho var tagga i et innlegg på facebook her om dagen, og der dukka det opp ei frøken med golf, så også en sierra elns.. "the shocker"!!! HAHAHAHAHA!!! Men ja, hvor er Ane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14109 Skrevet Mars 23, 2012 Noen som husker han her..? Det er jo Kim Rune! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14110 Skrevet Mars 23, 2012 Noen som husker han her..? Det er jo Kim Rune! Lol ramla faen meg tur sofaen her i latter nå hæhæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14111 Skrevet Mars 23, 2012 Glenn Erik! På tide med ny avatar her inne nå hæll?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14112 Skrevet Mars 23, 2012 Hahah, classic spill fra barndommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14113 Skrevet Mars 23, 2012 Det.er slutt mellom ane og kim rune.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14114 Skrevet Mars 23, 2012 Det var jo kjipt:( Da har jeg og Kenth Håvard fått svar ihvertfall, så da kan man vel overlate resten av sladderet til Kvinneguiden eller lignende forum:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14115 Skrevet Mars 23, 2012 Det.er slutt mellom ane og kim rune.. Det var da synd.. Ane er ei veldig sjarmerende og likanes jente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14116 Skrevet Mars 23, 2012 Det var jo kjipt:( Da har jeg og Kenth Håvard fått svar ihvertfall, så da kan man vel overlate resten av sladderet til Kvinneguiden eller lignende forum:D Er ikke dette rette plassen for sladder så vet ikke jeg Hehe. Vi har jo fortsatt ikke fått noe info om hu nye da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14117 Skrevet Mars 23, 2012 Glenn Erik! På tide med ny avatar her inne nå hæll?? Skal få bytta når nybilen har fått på felgene og senken sin Signaturen skal jeg vel oppdatere også ser jeg.... HAU! Slappfisk Når jeg tenker meg om er avataren min av min første scirocco, FØR jeg eide den til og med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14118 Skrevet Mars 23, 2012 Er ikke dette rette plassen for sladder så vet ikke jeg Hehe. Vi har jo fortsatt ikke fått noe info om hu nye da Tror jeg kan avkrefte ryktene.. men beste er vel om kim rune svare på det selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14119 Skrevet Mars 23, 2012 Håper det ikke er noen på forumet som eier den 2delt fargede golfen, rosa og svart? som hang på statoil isted, den var stygg som juling. o_O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14120 Skrevet Mars 23, 2012 Håper det ikke er noen på forumet som eier den 2delt fargede golfen, rosa og svart?som hang på statoil isted, den var stygg som juling. o_O Statoil hvor..? Jeg har et par sånne som jeg låner ut til rekruttene.. ^^ Denne meldingen ble sendt ved hjelp av røyksignaler og varder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14121 Skrevet Mars 23, 2012 Statoil hvor..?Jeg har et par sånne som jeg låner ut til rekruttene.. ^^ Denne meldingen ble sendt ved hjelp av røyksignaler og varder. Etter politihuset, ved rundkjøringe. uffameg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14122 Skrevet Mars 23, 2012 Håper det ikke er noen på forumet som eier den 2delt fargede golfen, rosa og svart?som hang på statoil isted, den var stygg som juling. o_O hu som kjører den er vel medlem her,mener tråden om bilen ligger på forumet også jeg fant,jeg fant: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=214246&highlight=golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14123 Skrevet Mars 23, 2012 Aha, rett over vegen for der det var vårmønstring i fjor? Da henger jeg med på hvor det var.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14124 Skrevet Mars 23, 2012 hu som kjører den er vel medlem her,mener tråden om bilen ligger på forumet også jeg fant,jeg fant: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=214246&highlight=golf Ja, se der ja. Fikk litt frysninger av den. Mulig, mulig. var ikke på vårmønstring her, siden jeg ikke hadde flyttet ned enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14125 Skrevet Mars 23, 2012 Også står jeg ovenfor et veldig vanskelig valg nå, som jeg trenger litt hjelp til. Valget står mellom US Jetta'n eller en e30 325ix. Om det blir jetta'n, så skal det bygges coupe av den. Har delebil for hånd og alt. Om det blir e30'en, så blir det mtech 2. velgevelge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...