#14126 Skrevet Mars 23, 2012 Også står jeg ovenfor et veldig vanskelig valg nå, som jeg trenger litt hjelp til.Valget står mellom US Jetta'n eller en e30 325ix. Om det blir jetta'n, så skal det bygges coupe av den. Har delebil for hånd og alt. Om det blir e30'en, så blir det mtech 2. velgevelge? Vis det er den svarte mk3 med 2,0l så ville jeg ikke bygd den om til coupe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14127 Skrevet Mars 23, 2012 Vis det er den svarte mk3 med 2,0l så ville jeg ikke bygd den om til coupe! why not? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14128 Skrevet Mars 23, 2012 Vis den er i så bra stand som jeg husker det ser jeg ikke poenget med å gjøre det da det finnes hundrevis av andre ventoer som kan brukes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14129 Skrevet Mars 23, 2012 Skal lakkes igjen, så ihvertfall som på de bildene jeg fikk av eier, at den har fått noen riper, og steinsprut. Så da smeller jeg like godt til med flytting av stolpe og hjulbueplate fra golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14130 Skrevet Mars 23, 2012 Å det er vel en bil som er uasa import mener jeg å huske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14131 Skrevet Mars 23, 2012 jepp, syns å huske det selv. Automatkasse, som er ødelagt. Har manuelkasse og div. til å bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14132 Skrevet Mars 23, 2012 jepp, syns å huske det selv.Automatkasse, som er ødelagt. Har manuelkasse og div. til å bytte. Men undersøk regelværket for ombygging av usa importerte biler før du begynner da.. for mener å huske at det regelværket er litt sært/vanskelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14133 Skrevet Mars 24, 2012 Her va det jaggu mye spekulasjoner...... Nei er ikke sammen med connie og ja det er slutt mellom meg å ane. er vell ikke så mye å spekulere på hvem jeg henger med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14134 Skrevet Mars 24, 2012 Men undersøk regelværket for ombygging av usa importerte biler før du begynner da.. for mener å huske at det regelværket er litt sært/vanskelig.. Det kommer an på om de er tatt inn på vanlig vis eller med sånn USA-godkjenning eller hva man nå skal kalle det. På vanlig vis kan du gjøre hva du vil, men på den andre måten er det sære regler og lover. Jeg ville heller ha funnet en halvråtten Vento og bygd om istedenfor å kappe opp en originalbil som har vært spart for rust og den slags dritt i flere år - å finne en halvråtten MK3 burde ikke by på noen problemmer (dessverre). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14135 Skrevet Mars 24, 2012 jeg og Kim rune henger også mye sammen, men vi er ikke sammen av den grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14136 Skrevet Mars 24, 2012 (endret) ja faen må da jaggu gå ann å henge sammen uten att folk ska spekulere i hue å ræva. Og hu er medlem her om dere lurte på det å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14137 Skrevet Mars 24, 2012 Det kommer an på om de er tatt inn på vanlig vis eller med sånn USA-godkjenning eller hva man nå skal kalle det. På vanlig vis kan du gjøre hva du vil, men på den andre måten er det sære regler og lover. Jeg ville heller ha funnet en halvråtten Vento og bygd om istedenfor å kappe opp en originalbil som har vært spart for rust og den slags dritt i flere år - å finne en halvråtten MK3 burde ikke by på noen problemmer (dessverre). Halvrotten mk3 har jeg allerede funnet, og bil med minimum med andre ting som burde gjøres før den kastets på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14138 Skrevet Mars 24, 2012 Ja, og da kan du spare en av de få Ventoene som er i Norge som faktisk er verdt å ha og heller bygge videre på en annen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14139 Skrevet Mars 24, 2012 Ja, og da kan du spare en av de få Ventoene som er i Norge som faktisk er verdt å ha og heller bygge videre på en annen;) næææ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14140 Skrevet Mars 24, 2012 Dere fra Gjøvik: noen av dere som kjenner Kjetil Bakken? (tror jeg det var, kjører ambulanse) Han har en `12 Golf R-Line, Candy White med LED DRL, xenon, LED baklys og sort foliert tak. Husker ikke reg.nr.... Kan dere banke inn i huet hans at han burde melde seg inn i klubben? Jeg fikk ham ikke til å forstå at han har igjen for de 400 kronene han syntes var "for dyrt"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14141 Skrevet Mars 24, 2012 Her va det jaggu mye spekulasjoner...... Nei er ikke sammen med connie og ja det er slutt mellom meg å ane. er vell ikke så mye å spekulere på hvem jeg henger med? Kan vel ikke si jeg spekulerer så fælt mye om akkurat det, men stussa bare litt over det siden jeg ikke viste at det var slutt med Ane. Derfor spurte jeg. Er itte greit når jeg ikke er på facebook vettu, får ikke med meg stort av hva som skjer i verden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14142 Skrevet Mars 24, 2012 jeg og Kim rune henger også mye sammen, men vi er ikke sammen av den grunn Sikker...? Du er ikke bittelitt sjalu engang..? ;-) Denne meldingen ble sendt ved hjelp av røyksignaler og varder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14143 Skrevet Mars 24, 2012 haha, jo. Jeg går for at Kim Rune og Petter er sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14144 Skrevet Mars 24, 2012 Er itte greit når jeg ikke er på facebook vettu, får ikke med meg stort av hva som skjer i verden Når man ikke er på Facebook, så er det latterlig hvor lite oppdatert man blir på ting i disse dager: dum : Jeg spekulerte heller ikke noe, men jeg lurte siden Kim Rune og Ane virket som et par som kom til å vare - ikke noe verre, Kim Rune:) Kjipt med Ane, lykke til med å finne ny dame (rimet nesten det også). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14145 Skrevet Mars 24, 2012 Må si meg enig med Kim Rune. Det er kanskje ikke alt som er like kult å lese om x'er osv gutta. Ellers, begynner folk å få på sommerhjul? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14146 Skrevet Mars 24, 2012 noen som vet hvor mye jobb det er og skifte kjølevifta på golfen min?høres ut som lageret begyner og bli tørt:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14147 Skrevet Mars 24, 2012 Den elektriske, som starter når du skrur på AC'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14148 Skrevet Mars 24, 2012 når ac står på,så går den hele tiden,men den starter også opp når motoren er varm,det er vifta som har den store motoren,den som er på venstre side(eller høyre foran fra) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14149 Skrevet Mars 24, 2012 Ok, om det er likt som på A6'n så tar du den ut på 5min, men min sto på motsatt side. Den andre vifta er viskosekopling på, sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14150 Skrevet Mars 24, 2012 det er den største vifta http://www.nbfbildeler.no/templates/PictureViewer.aspx?Storage_Id=94269845&Picture_No=0&sender=PictureViewer.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...