Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg så veldig bevandret i motorrommet på en MK4, men det er neppe store jobben å skifte vifta - ta opp panseret for å se:) Gidder du ikke å skifte, kan du kjøpe Biltema sin PTFE-spray og spraye på i bøttevis - den sprayen er helt genial!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel berenset hvor lenge det holder også,er vel ikke så mye mere en 1000kr for ny vifte,satser på at vifta holder til jeg skal levere bilen til lakkering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja faen må da jaggu gå ann å henge sammen uten att folk ska spekulere i hue å ræva.

Og hu er medlem her om dere lurte på det å.

Slapp av nå Kim Rune :) Hvis andre mennesker er nysgjerrig på privatlivet ditt og hvorfor du henger med de du gjør så er ikke det noe du trenger å bry deg om :)

Jeg har ikke helt fått med meg alt sammen her nå. Men slik som Fabian skrev det at folk prater om din ekskjæreste synes jeg ikke passer seg på et offentlig forum :)

Må ikke klandre folka her for at fjortisstaktene sitter igjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er her om det er noe dere lurer på;) har aldri hatt navnet mitt i rosa på 2er golfen nei:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slutt å ødelegg moroa da! Vi har ikke snakka til deg, bare snakka OM deg.. :D Vesentlig forskjell der altså..!

Digg å se at gangvegene kostes og spyles, det er et godt tegn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, jeg kan holde meg unna å jeg ;) er en grunn til at jeg har gjort det di siste åra å..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Du får finne deg ei lydbok med lynkurs i dårlig humor, da glir du rett inn her.

Denne meldingen ble sendt ved hjelp av røyksignaler og varder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett at noen har skrevet noe som helst om noens ex dame? : klø :

Annet en at bruddet var synd fordi ho var ei trivlig jente?

Hadde vært annerledes om jeg hadde lakt ut her om hvor glad i 2`er sport eksen til Stig Arne er :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er her om det er noe dere lurer på;) har aldri hatt navnet mitt i rosa på 2er golfen nei:p

Men det gikk en golf 2 med navnet Connie på i området for noen år siden? Mørk lilla med litt plastik kanalskjørt osv? Mulig jeg tar feil å :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skål folkens: vinke :

Nei fiiiii.. Så forkastelig du er!! :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det gikk en golf 2 med navnet Connie på i området for noen år siden? Mørk lilla med litt plastik kanalskjørt osv? Mulig jeg tar feil å :)

Ja, det er riktig bortsett fra at bilen er svart:p

8427_166976170567_526520567_4060879_5778

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fiiiii.. Så forkastelig du er!! :-\

Skjer i kveld da Stig Arne? Du får stikke utom en tur hvis du vil :) Har riktig nok bare kald brus men ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er riktig bortsett fra at bilen er svart:p

8427_166976170567_526520567_4060879_5778

Da tok jeg ikke sååå feil da ;) Jeg var på BT gjøvik når du fikk godkjent senkesettet tror jeg? Kontrolløren likte ikke alle baumene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer i kveld da Stig Arne? Du får stikke utom en tur hvis du vil :) Har riktig nok bare kald brus men ;)

Åh, det skulle jeg gjerne gjort! Men har lovd meg bort til frøkna i kveld, det mumles noe om innegym og at ho Elisabeth Salander skal innta hjemmekinoen, så da er vel kvelden spikra tenker jeg.. Vertfall 2t og 25min av den, og filmen varer i 2t og 15min.. Do the math.. ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja det kan nok være mulig:p nei trokke han sa noe om det, for det har jeg aldri hatt så mange av i bila mine:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, det skulle jeg gjerne gjort! Men har lovd meg bort til frøkna i kveld, det mumles noe om innegym og at ho Elisabeth Salander skal innta hjemmekinoen, så da er vel kvelden spikra tenker jeg.. Vertfall 2t og 25min av den, og filmen varer i 2t og 15min.. Do the math.. ^^

Haha, innegym :P Åsså skryte på deg 5 min slik agitt, Hehe ;)

Vi får ta det ved en senere anledning :) Brusen altså :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja det kan nok være mulig:p nei trokke han sa noe om det, for det har jeg aldri hatt så mange av i bila mine:p

Da var det sikkert en anna oppjazza golf jeg såg der da, selv om jeg mener å huske navnet på bilen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg teller med det å gå opp trappa og opprydding etterpå også.. For det er jo tid man ikke får brukt til noe annet, sant? :D

Haha, ja sokkerdrycka er jeg med på vettu! Når begynner du å fikle oppi huset da? Vi burde jo fått oss en soft-is snart også?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg teller med det å gå opp trappa og opprydding etterpå også.. For det er jo tid man ikke får brukt til noe annet, sant? :D

Haha, ja sokkerdrycka er jeg med på vettu! Når begynner du å fikle oppi huset da? Vi burde jo fått oss en soft-is snart også?!

Soft-is er jeg ladd for :) Jeg overtar det nye huset den 30. altså om 1 uke :D Så blir vel å tilbringe litt tid der oppe i påsken. Men jeg skal jobbe de 3 dagene før påsken. Du får bare svinge oppom en gang jeg er der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva driver så folket med , skjer det noe spennende i kveld da?

rastløs og kjeder meg.... :shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøøørder i LR og photoshop...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å holde meg edru, å heller kjøre meg en tur i Storbyen Hamar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å få lakk på felga på tirsdag ihvertfall jeg da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kald Cola, smågodt, maarud biff og løk, ungene sover og kjærringa er på jobb :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.