#14251 Skrevet Mars 27, 2012 Hva heter de nede på harasjøen uti vallset? de lakke vel for en ganske oki pris etter det jeg har skjønt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14252 Skrevet Mars 27, 2012 vet ikke hva dem heter,skal lakkere opp igjen fangerne og taket,og det koster 8k,og om jeg hadde fått lakkert opp igjen hele bilen for 30k,så hadde jeg gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14253 Skrevet Mars 27, 2012 vet ikke hva dem heter,skal lakkere opp igjen fangerne og taket,og det koster 8k,og om jeg hadde fått lakkert opp igjen hele bilen for 30k,så hadde jeg gjort det. Et vanlig lakkverksted burde klare det også. Stikk innom på Westrum karosseri med bilen og få en pris av de. Si du er medlem i vw-Audi klubben. Mener jeg fikk ordna rabatt avtale der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14254 Skrevet Mars 27, 2012 Huset mitt ligger nå på Finn.no.. Løp å kjøp http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=33919923 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14255 Skrevet Mars 27, 2012 Et vanlig lakkverksted burde klare det også. Stikk innom på Westrum karosseri med bilen og få en pris av de. Si du er medlem i vw-Audi klubben. Mener jeg fikk ordna rabatt avtale der. Evnt mickelsson på lillehammer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14256 Skrevet Mars 27, 2012 ikke så jævla dyre da.. men billigere på ebay så klart. Mener sandberg skulle ha minst 3000kr for de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14257 Skrevet Mars 27, 2012 Solgt Gratulerer Så på facebook nå at det var jo et vennepar av meg som kjøpte dette Kunne godt tenkt meg det selv hadde det vært i Lhmr området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14258 Skrevet Mars 27, 2012 Evnt mickelsson på lillehammer.. konk det gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14259 Skrevet Mars 27, 2012 Grattis Kenth. Kompis som kjøpte det, hørtes ut som de var fornøyde Nå sitter jeg på Tolga å venter på en snøscooter så jeg får jobba litt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14260 Skrevet Mars 27, 2012 Gratis Kenth. Over takst ell? Snøscooter Pål. Hva skjer? Whooooho.. Fikk igjen på skatten!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14261 Skrevet Mars 27, 2012 Varmt i en telekjosk aka mast oppå fjellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14262 Skrevet Mars 27, 2012 ser ut som at lakkering har ordnet seg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14263 Skrevet Mars 27, 2012 Aaaa. Kjekt at man kan leke seg litt i arbeidstida også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14264 Skrevet Mars 27, 2012 Et vanlig lakkverksted burde klare det også. Stikk innom på Westrum karosseri med bilen og få en pris av de. Si du er medlem i vw-Audi klubben. Mener jeg fikk ordna rabatt avtale der. Er det ikke en i lokallaget her som jobber der a? Faren til en i klassa mi som driver stedet i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14265 Skrevet Mars 27, 2012 Solgt Grattis gutten! Skarru værra me på en ny hobby jeg har funnet meg? Skal kjøre rundt til alle fotoboksene langs det norske vegnettet og fylle de med sånn sprøyteisolasjon.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14266 Skrevet Mars 27, 2012 Grattis gutten! Skarru værra me på en ny hobby jeg har funnet meg? Skal kjøre rundt til alle fotoboksene langs det norske vegnettet og fylle de med sånn sprøyteisolasjon.. Hehe synnes jeg dere skal gjøra Blir gjerne med:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14267 Skrevet Mars 27, 2012 Stiller du med bil så gjør vi selve jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14268 Skrevet Mars 27, 2012 Gratulerer Så på facebook nå at det var jo et vennepar av meg som kjøpte dette Kunne godt tenkt meg det selv hadde det vært i Lhmr området Takker Grattis Kenth. Kompis som kjøpte det, hørtes ut som de var fornøyde Takker. Okey, det er bra Gratis Kenth. Over takst ell? Thank`s. Jeg fikk takst Fornøyd med det. Grattis gutten! Skarru værra me på en ny hobby jeg har funnet meg? Skal kjøre rundt til alle fotoboksene langs det norske vegnettet og fylle de med sånn sprøyteisolasjon.. Takkar Jeg er med! Og Anders kjører med sin bil som du nevner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14269 Skrevet Mars 27, 2012 golfen får ikke lov å væra med på sånne stunt.. da tar jeg heller micran til samboern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14270 Skrevet Mars 27, 2012 MICRA!!!??? Hahaha, så jeg fåkke være med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14271 Skrevet Mars 27, 2012 MICRA!!!??? Hahaha, så jeg fåkke være med? dere får krangle om hvem som får sitta baki: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14272 Skrevet Mars 27, 2012 MICRA!!!??? Hahaha, så jeg fåkke være med? Bare å gjøre som i politiskolen filmen og rive ut framstolen for så å sitte i baksetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14273 Skrevet Mars 27, 2012 Fikk lyst på!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14274 Skrevet Mars 27, 2012 Akk, barndommen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14275 Skrevet Mars 27, 2012 konk det gitt De konka vel etter at de fiksa bilen min: rolleyes Neida, men det var synd, for det var greie, hyggelige og flinke folk:tilber: Håper de fikk fortsette i jobben hos noen andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...