#14276 Skrevet Mars 27, 2012 vil kjøpe komplett s4 fanger... NÅ.. faen å vanskelig det sku væra å skaffe.. -.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14277 Skrevet Mars 28, 2012 Mye nysgjerrige folk på Optimera Rudshøgda gitt, for en plass.. HAhaha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14278 Skrevet Mars 28, 2012 Kom jo seff. akkurat regn da jeg holdt på å montere hjullager og div. faen så kaldt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14279 Skrevet Mars 28, 2012 Sol og blå himmel på Skreia:D Regnskur som varte omtrent i 14sek, og nå er det helt knall. I verksted for å fikle litt på Passaten snart - digg med godvær og bilskruing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14280 Skrevet Mars 28, 2012 btw, skal drivaskselmutteren skrues hard til? Satt ihvertfall noe så faen da jeg prøvde å få den opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14281 Skrevet Mars 28, 2012 Husker ikke moment, men det er over 100nm + 180 grader - så ja, de sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14282 Skrevet Mars 28, 2012 Husker ikke moment, men det er over 100nm + 180 grader - så ja, de sitter. Da har jeg gjort ca riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14283 Skrevet Mars 28, 2012 Fredrik : Du bor jo 100m unna meg Sola skinner da nuh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14284 Skrevet Mars 28, 2012 Fredrik : Du bor jo 100m unna meg Sola skinner da nuh Nå er jeg jo ferdig. Kom akkurat litt regn, til å bli våt på ryggen, og litt vindt til at det ble kaldt. Tok jo bare 20 min å få sammen sjiten! 100 meter? jasså. Hvor bor du'a? Får dra å tjene litt penger på bunnpris jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14285 Skrevet Mars 28, 2012 jeg veit hvor du bor fredrik:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14286 Skrevet Mars 28, 2012 Hahah, flere som har sett reklamen til Håkon Sandberg i nyeste Autofil? Jeg lo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14287 Skrevet Mars 28, 2012 Jeg vet ikke hvor noen bor:'( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14288 Skrevet Mars 28, 2012 Haff, gidder ikke stå ute i vinden å bytte vifte.. får klare seg uten vifte noen dager denne grevlingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14289 Skrevet Mars 28, 2012 Hahah, flere som har sett reklamen til Håkon Sandberg i nyeste Autofil? Jeg lo Hmm, får vi autofil via klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14290 Skrevet Mars 28, 2012 Og forresten, noen som får tak i bredda stål felger? Har litt lyst til og prøve det på 80`n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14291 Skrevet Mars 28, 2012 Hmm, får vi autofil via klubben? Ja Får du ikke? Adressa di riktig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14292 Skrevet Mars 28, 2012 De fire siste autofilbladene ligger fortsatt innpakka i plast her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14293 Skrevet Mars 28, 2012 Må pakke de opp da, treffpunkt ligger jo inni der. Det er jo litt morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14294 Skrevet Mars 28, 2012 Men treffpunkt følger ikke med hvert autofil.. Dette blir nok pakket ut, nemlig pga TP. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14295 Skrevet Mars 28, 2012 Hadde forresten besøk av fattern i dag, vi tok blant annet en rundtur innom noen huggeri i distriktet for å skaffe noen deler. Deriblant noen C4 S6-lykter, vifte til grevlingen og litt, men jeg måtte fnise når jeg betalte vifta.. For på nett sto den til 500,- inkl moms. Når jeg kom dit så betalte jeg 400, men fikk ingen kvittering.. Skal vi si at de gjør som Kiwi bare? Kutter momsen..? Jah, åsså var vi innom Mjøskroa eller hva det heter i Moelv for å spise middag, det kan anbefales! Nesten så jeg fikk lyst å anbefale å ha lokallagstreffene der fremover. For der fikk du faktisk mat for pengene! Jeg husker vi kjøpte burgere på den "ved E6"-greia, det var ikke rare måltidet i forhold til penga mener jeg å huske.. Anyway, anbefaler å stikke innom der. Det ser ikke helt oppsprita ut utvendig, men inne der var det ganske hyggelig og med hyggelig betjening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14296 Skrevet Mars 28, 2012 Hadde forresten besøk av fattern i dag, vi tok blant annet en rundtur innom noen huggeri i distriktet for å skaffe noen deler. Deriblant noen C4 S6-lykter, vifte til grevlingen og litt, men jeg måtte fnise når jeg betalte vifta.. For på nett sto den til 500,- inkl moms. Når jeg kom dit så betalte jeg 400, men fikk ingen kvittering.. Skal vi si at de gjør som Kiwi bare? Kutter momsen..? Jah, åsså var vi innom Mjøskroa eller hva det heter i Moelv for å spise middag, det kan anbefales! Nesten så jeg fikk lyst å anbefale å ha lokallagstreffene der fremover. For der fikk du faktisk mat for pengene! Jeg husker vi kjøpte burgere på den "ved E6"-greia, det var ikke rare måltidet i forhold til penga mener jeg å huske.. Anyway, anbefaler å stikke innom der. Det ser ikke helt oppsprita ut utvendig, men inne der var det ganske hyggelig og med hyggelig betjening. Kroa i moelv anbefales ja er vel ikke uten grunn att amcar gutta har søndagstreffa sine der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14297 Skrevet Mars 28, 2012 Aha, de har det ja? Er vel noen som har treffene sine oppå Biri der og, men hadde det vært avstemning nå så hadde jeg stemt for Moelv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14298 Skrevet Mars 28, 2012 er mange amcar gutter vet du må vel spres litt men henger meg på att kroa absolutt er ett bra sted å treffes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14299 Skrevet Mars 28, 2012 jeg trenger to nye dekk på bila etterhvert..... jeg har vredenstein sessant nå... prisen på disse var 1600kr hos dekkonline. ser de også har kumho og falken... prisen der er 1200kr og 1400kr. så det er jo litt å spare å velge to av disse typene i stede for vredenstein.. er noen av disse og anbefale. brei hjul vegg? støy? eller er rett og slett sessant bedre..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14300 Skrevet Mars 28, 2012 Jeg stemmer også for mjøskroa, kjempegod mat for en billig penge;) Skal ta det opp med styret, bør vel ha en "møte" før treffet på hamar vel? Også er det selvvask rett vedsiden av: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...