#14301 Skrevet Mars 28, 2012 Jeg har Falken 452, siden dem er billige og at jeg kommer til å bruke ett sett (hvertfall bak) i sesongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14302 Skrevet Mars 28, 2012 Da tok det 3 dager med førerkort før Simen ble stoppet igjen. De syntes bilen min var lav? Jaja, fikk nå en mangellapp der det sto ulovlig senket og lys virker ettermontert. Lyktene er jo ettermontert, men ikke lysene. Han mente det var xenon. Så kommer spørsmålet. Skal jeg godkjenne på Gjøvik eller Lillehammer? Og hvordan kan jeg se hvor høy bilen kan være i TUV papirene? Er ikke akkurat noen kløpper på tysk Senkesettet har nå sitti på bilen i over 5 år. Vil det føre til noen problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14303 Skrevet Mars 28, 2012 Haha tok ikke lenger tid men ta lillehammer, de ha vært ganske snille mot bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14304 Skrevet Mars 28, 2012 Jeg hadde kontrollør fra Lillehammer da jeg godkjente senk på gammel-golfen på Otta, og han var veldig grei, i hvert fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14305 Skrevet Mars 28, 2012 Da ser det ut til at jeg går for Hamar. Fant en gammel firehjulskontroll på senkesettet som ble tatt samme dagen det ble montert. Det er over 5 år gammelt. Så er nok på tide med et nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14306 Skrevet Mars 29, 2012 lillehammer mener du vel? er ikke no sånn avdeling på hamar kan hende du får problemer hvis nr. på dempere og fjærer ikke synes lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14307 Skrevet Mars 29, 2012 Ja Får du ikke? Adressa di riktig? Er vel slikt at de ikke blir pakket opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14308 Skrevet Mars 29, 2012 Gjøvik var jævlig greie med meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14309 Skrevet Mars 29, 2012 Vil anbefale lillehammer når det gjelder godkjenning av senk svært sjeldent jeg har opplevd noe tull der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14310 Skrevet Mars 29, 2012 Hmm, kanskje jeg skal dra til Lillehammer med Passaten også, da: klø : Er de veldig pirkete på at høyden på hver side på lik aksel må stemme på millimeteren, eller er det litt slingringsmonn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14311 Skrevet Mars 29, 2012 Skal jeg ta sjansen på å selge Mercen til en forhandler som har egen "prefix" på Google med "Oves bil TV2 hjelper deg", da? Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14312 Skrevet Mars 29, 2012 Oves bil har vel fått rimelig mye dårlig kritikk, så jada, sett i gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14313 Skrevet Mars 29, 2012 Oves bil har vel fått rimelig mye dårlig kritikk, så jada, sett i gang Tja, så lenge jeg får pengene mine og den slags, samt skriver kontrakt (min egen), så er jeg ladd, jeg:D Men å kjøpe bil av han, det gjør jeg ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14314 Skrevet Mars 29, 2012 På gjøvik skrev han bare inn senken uten noen form for cm mål her å der.. Men det var jo såklart senkefjærer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14315 Skrevet Mars 29, 2012 Noen som har noe slekt som trenger scooter? Søstern som skal selge mopeden.. Yamaha Jog R 2009, ikke gått langt, kjørt to sommere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14316 Skrevet Mars 29, 2012 lillehammer mener du vel? er ikke no sånn avdeling på hamar kan hende du får problemer hvis nr. på dempere og fjærer ikke synes lengre Ja, Lillehammer ;P Gikk litt fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14317 Skrevet Mars 30, 2012 En kompiss av med gjodkjente bilen sin på gjøvik denne månden å da skreiv de ikke inn cm eller noe i vognkortet bare "godkjent senket med blablabla type justerbart senkesett" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14318 Skrevet Mars 30, 2012 Ja, Lillehammer ;P Gikk litt fort. Er vel kjent for at det "gikk litt fort" du..? Ikke at jeg kjenner noen intime detaljer, nå tenkte jeg på brommbromm-fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14319 Skrevet Mars 30, 2012 noen som har fryktelig lyst til og montere nye kjølevifta på golfen min?jeg skrur ikke selv,da ender det bare opp med at det blir dyrere,snakker om erfaring:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14320 Skrevet Mars 30, 2012 ingen som tilfeldigvis har en comfortenhet til 3bg liggende jeg kunne fått prøvd? tror egentlig ikke min er defekt men hadde vært litt kjekt å fått luka ut om det er den som krøller til sentrallåsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14321 Skrevet Mars 30, 2012 Folk i Elverum bestiller ofte time på Gjøvik veit jeg. Men, kjenner ei som hadde 1 cm for lav bil.. Måtte justere opp og ha ny kontroll før visning igjen. Dette var på Gjøvik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14322 Skrevet Mars 30, 2012 Men, kjenner ei som hadde 1 cm for lav bil.. Måtte justere opp og ha ny kontroll før visning igjen. Dette var på Gjøvik.. Ja? Det er vel på sin plass det? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14323 Skrevet Mars 30, 2012 Ja? Det er vel på sin plass det? Fabian Enig, juster den innenfor målene så blir den godkjent, så fremt dekk og felg også er riktig Og 4 hjulskontroll er i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14324 Skrevet Mars 30, 2012 Man vet jo at de er strenge, så da er det jo ikke noe vits å tro noe annet. Juster riktig før visning, så slipper man masse pengesløsing. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14325 Skrevet Mars 30, 2012 Hvordan er det der om man blir stoppet på utekontroll.. ? Hender det at de er helt nazi og måler eksakt høyde der også? Og tar de da høyde for om man har bil pakka klar for påskefjellet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...