#14326 Skrevet Mars 30, 2012 Jeg viste min på gjøvik i fjor, da var den 10,5 cm men det gikk greit, det ble målt og skrevet inn cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14327 Skrevet Mars 30, 2012 Hvordan er det der om man blir stoppet på utekontroll.. ? Hender det at de er helt nazi og måler eksakt høyde der også? Og tar de da høyde for om man har bil pakka klar for påskefjellet..? om bilen er fulllasta og laav så pirke hvertfall politie på det jeg ble stoppa i fjor med bilen full av takshingel å da var den svinaktig lav måtte ta ut alt for å vise at den ikke va så lav å da ble det manglelapp gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14328 Skrevet Mars 30, 2012 om bilen er fulllasta og laav så pirke hvertfall politie på det jeg ble stoppa i fjor med bilen full av takshingel å da var den svinaktig lav måtte ta ut alt for å vise at den ikke va så lav å da ble det manglelapp gitt haha, når du hadde vært og handla av meg det eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14329 Skrevet Mars 30, 2012 Skal få godkjent senkesett og felg nå snart.. Felga er så i grenseland som man kan få det med tanke på innpress og hjulbuer. Stikker ikke utafor, er akkurat på kanten men innpress er utafor avviket på 15mm pr. aksel. Noen som vet om stasjon som kan godkjenne noe slikt?? Er vel lite aktuellt å prøve stasjonen på Elverum tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14330 Skrevet Mars 30, 2012 haha, når du hadde vært og handla av meg det eller? dagen etter heheh ble litt lav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14331 Skrevet Mars 30, 2012 its flyday og påskeferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14332 Skrevet Mars 30, 2012 påskeferie?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14333 Skrevet Mars 30, 2012 eller "fri" da for enkelte (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14334 Skrevet Mars 30, 2012 Ja? Det er vel på sin plass det? Fabian Har ikke sagt noe annet jeg? De som hadde skrudd for henne hadde 70mm å gå på ved 4hjulskontroll, så den hadde ENDA mer ved visning. (4hjulskontroll tatt en stund etter at gewinde var montert) Så den hadde sunket bare, hun var bare ikke klar over det. Espen Enig, juster den innenfor målene så blir den godkjent, så fremt dekk og felg også er riktig Og 4 hjulskontroll er i orden Svar over. its flyday og påskeferie The dudesons er rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14335 Skrevet Mars 30, 2012 Noen som skal ut på Hamar å dra stripa i kveld eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14336 Skrevet Mars 30, 2012 faen vits med å snø nå da >. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14337 Skrevet Mars 30, 2012 Noen som skal ut på Hamar å dra stripa i kveld eller? Den kan tolkes på to måter. Men nei skal ingen av delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14338 Skrevet Mars 30, 2012 Noen som skal ut på Hamar å dra stripa i kveld eller? må vel ut en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14339 Skrevet Mars 30, 2012 Den kan tolkes på to måter. Men nei skal ingen av delene. Haha:p alt skal tolkes på værst mulig måte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14340 Skrevet Mars 30, 2012 Syns dette var bra Flyday bilde og jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14341 Skrevet Mars 30, 2012 Noen som har erfaring med å kjøpe bolig som er på tvangssalg? Har man da ingen rettigheter i ettertid hvis det skulle vise seg å være dritt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14342 Skrevet Mars 30, 2012 mener du har dårlig med rettigheter da ja,så lønner seg nok og ta med seg en snekker:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14343 Skrevet Mars 30, 2012 Jeg kjøpte på tvangssalg og har egentlig ikke hatt noe særlig problemer med det i ettertid... Man har ingen rettigheter, og huset selges på en måte "som det står".. Vi fikk huset knall billig den gangen, så jeg har ikke angret noe på det, selv om det har blitt mye å pusse opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14344 Skrevet Mars 31, 2012 Pluss at ofte så må du legge inn et bud som må stå leeeenge før det blir godkjent. Kjett å ha budet inne i et par mnd og plutselig kommer noen å byr over deg. Men som Eirik sier, man kan få skikkelig gode priser på slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14345 Skrevet Mars 31, 2012 Da har jeg vært ute i garasjen å bytta kjølevifta på grevlingen. Da er jeg klar for å kjøre AC i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14346 Skrevet Mars 31, 2012 Ingen av kara i lokallaget som sveiser alu? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14347 Skrevet Mars 31, 2012 hadde tenkt til og bytte kjølevifta i dag jeg også,men det ble med tanken,har ikke sjans uten og ha den på bukk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14348 Skrevet April 1, 2012 Nå sku jeg ønske noen kunne kjøpt a6`en min.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33833583 sikle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14349 Skrevet April 1, 2012 Æsj.. Skal jeg av med fangeren i dag da mon tro? Veit ikke om jeg orker det Bør man av med batteripolen for å montere xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14350 Skrevet April 1, 2012 Nei hvorfor skulle du måtte det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...