#14351 Skrevet April 1, 2012 Je så på et hus som var ute på tvangssalg og det gikk itte no lengre tid på budrunden enn normalt. Kåken var satt ut til 790,- mener jeg å huske og første budet som kom inn var 600,- så allerede da var budet 200,- mer enn je ville gi for rønna. Kåken var ihvertfall solgt et par dager etterpå. Aner itte for hvor mye, men hvis banken får penga sine så selges nok huset kjapt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14352 Skrevet April 1, 2012 Æsj.. Skal jeg av med fangeren i dag da mon tro? Veit ikke om jeg orker det Bør man av med batteripolen for å montere xenon? Om du skal legge opp nytt rele hele veien fra batteriet kan det jo være lurt, ellers holder det med å bare tenningen.. du trenger jo forøvrig ikke og ta av uansett om man er litt forsiktig, men er jo fort gjort å komme borti chassie og en pluss ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14353 Skrevet April 1, 2012 FLOTT. Der forsvant den bunnpanna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14354 Skrevet April 1, 2012 montere skliplate da:p da har man i det minste noe som tar i før bunnpanna:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14355 Skrevet April 1, 2012 B.....USTED? Glad Påsk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14356 Skrevet April 1, 2012 Shite! http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sjokkvideo-vogntog-tok-med-seg-bergingsbilen-sjaafoeren-hoppet-ut-i-fart-3747022.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14357 Skrevet April 1, 2012 gjorde pent arbe der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14358 Skrevet April 1, 2012 Shite!http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sjokkvideo-vogntog-tok-med-seg-bergingsbilen-sjaafoeren-hoppet-ut-i-fart-3747022.html hehe stygt å flire men var jo lit komisk da. og han falcken mannen skulke itte være med. der han håper ut av bilen. og lure på hva i hel... som skjedde. mere info http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10072832 selv om artikelen og vidon ikke viser helt det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14359 Skrevet April 1, 2012 Tror du mer på artikkelen eller på videoen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14360 Skrevet April 1, 2012 (endret) Tror du mer på artikkelen eller på videoen..? over hode ikke. var jo en polak så klart. sier vel hvorofro bilen sklir sidelengs så fort den stopper og bevege seg fremover. enda en lenger vido. fra litt før også. http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sjokkvideo-vogntog-tok-med-seg-bergingsbilen-sjaafoeren-hoppet-ut-i-fart-3747022.html http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sjokkvideo-vogntog-tok-med-seg-bergingsbilen-sjaafoeren-hoppet-ut-i-fart-3747022.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14361 Skrevet April 1, 2012 Akkurat samme videoen som jeg linka til det der vel..? Jeg ser ingen forskjell vertfall.. Står vel at han er fra Latvia og ikke Polen, men det skal jeg ikke påstå jeg får med meg på filmen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14362 Skrevet April 1, 2012 spør du meg,så er det vel bergningsbilsjåføren som gjør tabben,ettersom han kjører så langt ut mot kanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14363 Skrevet April 1, 2012 Akkurat samme videoen som jeg linka til det der vel..? Jeg ser ingen forskjell vertfall..Står vel at han er fra Latvia og ikke Polen, men det skal jeg ikke påstå jeg får med meg på filmen.. stemmer begge deller. har forandre linken nå http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/sjokkvideo-vogntog-tok-med-seg-bergingsbilen-sjaafoeren-hoppet-ut-i-fart-3747022.html han slapp una med brukket arme han fra latvia det er ikke ille. merkelig da er den vidoen borte, og man kommer inn på den du viste når man trykker på begge. den jeg linka til var det at han spant litt i bynelsen og et interyu med sykehuse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14364 Skrevet April 1, 2012 spør du meg,så er det vel bergningsbilsjåføren som gjør tabben,ettersom han kjører så langt ut mot kanten mest sansynlig så hadde det skjedd like vel da varme hjul kan skli sidelangs når dem blir stående i ro på glatt vei. det også ved bruk av ortlig vinterdekk. er vel ikke stengt veien så da må det jo være mulighet for å møte traffik. men gikk jo en berigings bil til noen kroner der. men han skule ikke vert mye sener ut han falken mannen før han hadde blit med nedover. og da hadde ikke han vært like heldig i og med han ikke hadde sæla på seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14365 Skrevet April 1, 2012 hvem sin feil det der var kan sikkert diskuteres.. men var jaggu flaks at begge klarte seg. Bergingsbilen sto ikke sånn veldig næreme autoværnet eller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14366 Skrevet April 1, 2012 Såvidt jeg kan se så henger ikke den bilen der i brilla, for trekkvogna på semitraileren styrer jo ut av seg selv, det er da ikke bergningssjåføren som drar han ut av vegen. Du ser da ikke bergingsbilen kjøre av vegen? Den ble dratt av vegen etter at semien velter utover skråninga.. Hadde bergingssjåføren kjørt utenfor kanten så hadde han dratt semien nedover, ikke omvent.. Norske veger ER smale og dårlige når man kommer nord for Steinkjer, skal man ferdes der så bør man ha utstyret i orden og en del kjøretrening, spesielt på vinterføre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14367 Skrevet April 1, 2012 nå sa jeg ikke at bergingsbilen kjørte av veien,ser ut som at de legger seg ut på siden pga av svingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14368 Skrevet April 1, 2012 Men skjønner du at samme hvor langt ut eller inn bergningsbilen kjører, så kjører han bak i sitt eget spor?(alt med måte selvfølgelig).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14369 Skrevet April 1, 2012 vis dere ser den første vidonen ferdig så for dere opp link inne filmruta vis dere klikker på den første der får dere den at han drar i vegen bilen og innterjuet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14370 Skrevet April 1, 2012 vil også forsten gratuler Mads Østberg og Petter Solberg med et bra rally portugal. hadde bare Petter ikke hatt den utglidningen på fredag hadde han vert øverst på resultate. fredag var han jo 7.35 og 13 plass. i dag så var han 3.47 bak finnen på 4 plass. men bare 23 sekunder una 3 plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14371 Skrevet April 1, 2012 Hurra for diesel lekkasje! Noen med etka her som kan finne bilder av tank og innfestning av rør på undersiden av bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14372 Skrevet April 1, 2012 Ble jævla lite men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14373 Skrevet April 1, 2012 Ble jævla lite men Kan du sende det til orjan.eriksen [a] online.no ? Skulle ha zoomet litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14374 Skrevet April 1, 2012 Kan du sende det til orjan.eriksen [a] online.no ?Skulle ha zoomet litt Det kan jeg vettu Akk sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14375 Skrevet April 1, 2012 Det kan jeg vettu Akk sendt Takk! Knall bra dokumentert Da får jeg bare finne ut hvor jeg skal begynne i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...