#14376 Skrevet April 1, 2012 vil også forsten gratuler Mads Østberg og Petter Solberg med et bra rally portugal. hadde bare Petter ikke hatt den utglidningen på fredag hadde han vert øverst på resultate. fredag var han jo 7.35 og 13 plass. i dag så var han 3.47 bak finnen på 4 plass. men bare 23 sekunder una 3 plass. Feil finen er diske og Mads opp på 1 gratulere så mye med første wrc seier. http://touch.vg.no/article.php?artid=10072869 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14377 Skrevet April 1, 2012 er ikke helt sikkert at han har vunnet enda da,de kan protestere på avgjørelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14378 Skrevet April 2, 2012 På fredag 30/3, 02.00 norsk tid mottok DHL pakka i Freemont USA.. (Det er vel fremdeles torsdag der da.) I dag mandag 02.04, 11.30 er pakka hos meg Syns det gikk radig over dammen je! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14379 Skrevet April 2, 2012 jaja,da ble jeg medlem i klubben også,da blir det visning innen 3 uker:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14380 Skrevet April 2, 2012 jaja,da ble jeg medlem i klubben også,da blir det visning innen 3 uker:o JUKS! Jeg fikk kun to uker på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14381 Skrevet April 2, 2012 Hvor ble du stoppet, Stian? Farlig å ut å kjøre i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14382 Skrevet April 2, 2012 ble stoppet i miljøgata i brumunddal,politi og svv,kunne faen meg ikke svinge av heller. men skulle uansett ha bilen på verksted,må skifte kjølevifta,og da måtte vist fronten av,og da blir det lett og koble om igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14383 Skrevet April 2, 2012 Dom sto oppstilt på begge sider ved neskrysset når je var på vei hjem fra dala nå hvertfall.. Trodde ikke dom turte å vara ute når det var overskyet og vind je: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14384 Skrevet April 2, 2012 dom sto på begge sider i miljøgata også,vinket inn mot posthuset,men men,kunne ha vert verre for meg,ettersom jeg ikke har fått ny felga,og fått skrudd den ned igjen til sommerhøyde,tipper lista hadde blitt litt lengre da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14385 Skrevet April 2, 2012 Det snør, det snør... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14386 Skrevet April 2, 2012 Det snør, det snør... Fint malevær nå, øøh:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14387 Skrevet April 2, 2012 Ja, ikke noe som er å male i snøvær:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14388 Skrevet April 2, 2012 fader jeg fikk så veldig lyst å bytte ut passaten med a6 og coupen med s4 nå. huff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14389 Skrevet April 2, 2012 ooo blir ratt å hente s4 fanger i mårra :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14390 Skrevet April 2, 2012 herregud så mye ting man egentlig har når man skal putte alt i esker. Og vasking av leilighet er noe dritt. my4words. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14391 Skrevet April 3, 2012 Noen som har en ekstrem kjørelyst som vil levere meg til Møller i ettermiddag så jeg får henta bilen? Takk til Møller som lot en av mekanikerne kjøre meg ned til byen. Da jeg ikke har peiling på hvordan jeg kommer meg, noe sted her enda. hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14392 Skrevet April 3, 2012 Jeg kan gjøre det. Jeg jobber i hanar og skal hjem ved 2-3 tiden. Send meg melding 99611411 --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?hoan52 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14393 Skrevet April 3, 2012 Hvis ikke så kan jeg før Steffen kan. 95903733 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14394 Skrevet April 3, 2012 Da har det blitt kjøpt inn olje, oljefilter, luftfilter, pollenfilter, dieselfilter. En kjapp service på kjerra i påsken ..kjøpte også skiver, klosser og rep.sett til kaliperne, så får jeg se om jeg gidder å skru også x] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14395 Skrevet April 3, 2012 Noen som har en ekstrem kjørelyst som vil levere meg til Møller i ettermiddag så jeg får henta bilen?Takk til Møller som lot en av mekanikerne kjøre meg ned til byen. Da jeg ikke har peiling på hvordan jeg kommer meg, noe sted her enda. hehe! Så bilen din der i sta Nice golf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14396 Skrevet April 3, 2012 Starta på oppi huset eller, Kenth Håvard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14397 Skrevet April 3, 2012 jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg vil ha en blå baaaaaaaloooong!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14398 Skrevet April 3, 2012 Ta en du kan da.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14399 Skrevet April 3, 2012 yay, komplett s4 fanger med spylere, grøftlys og det hele! nå gjelder det og ordne med lakkering fort!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14400 Skrevet April 3, 2012 Jeg maler ekle bilder på netthinnen til Stian Olsen.. hahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...