#14401 Skrevet April 3, 2012 gi faen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14402 Skrevet April 3, 2012 mjøsa mafian veit å lure folk inn i tråden sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14403 Skrevet April 3, 2012 "Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan gå sjæl.." ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14404 Skrevet April 3, 2012 mjøsa mafian veit å lure folk inn i tråden sin Sånn er det med innlandsgangsterne;) Hihi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14405 Skrevet April 3, 2012 "Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan gå sjæl.." ? hahaha det likte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14406 Skrevet April 3, 2012 Sånn er det med innlandsgangsterne;) Hihi. ikke helt justert dere nei så hvordan er livet i huuuuuudden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14407 Skrevet April 3, 2012 Ser du er her Rolf! Har du fått inn pærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14408 Skrevet April 3, 2012 Jeg har vært sosial i dag, dvs. ikke vært hjemme omtrent og vært ute blant folk. Skjer ikke ofte lenger når man tydeligvis har blitt voksen og seriøs (). Huuuudden i Porsgrunn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14409 Skrevet April 3, 2012 ooops,,,,mista passaten litt nærmere bakken jeg gitt ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14410 Skrevet April 3, 2012 Jeg har vært sosial i dag, dvs. ikke vært hjemme omtrent og vært ute blant folk. Skjer ikke ofte lenger når man tydeligvis har blitt voksen og seriøs (). Huuuudden i Porsgrunn? næ her er det liv vettu leker me bikkja og grilla litt. litt oppussing å skit som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14411 Skrevet April 3, 2012 Gratulerer med dagen Stian :-) Denne meldingen ble sendt ved hjelp av røyksignaler og varder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14412 Skrevet April 3, 2012 næ her er det liv vettu leker me bikkja og grilla litt. litt oppussing å skit som vanlig Foe shizzle:p Gratulerer med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14413 Skrevet April 3, 2012 takkær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14414 Skrevet April 3, 2012 Stian, ordner du så denne tråden blir slått sammen med OT-tråden Telemark? Litt mer liv her og jeg har tilhørighet til begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14415 Skrevet April 4, 2012 Gratulerer med dagen, ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14416 Skrevet April 4, 2012 Starta på oppi huset eller, Kenth Håvard? Jepp, det har jeg Men i dag og torsdag kommer jeg ikke til å drive på. Men på Fredag skal jeg drive på endel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14417 Skrevet April 4, 2012 Ser ikke bort fra at jeg kanskje snubler innom en tur på fredag da, må prøve å finne ut hvor dette er også. Aldri vært oppi der jeg, hah! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14418 Skrevet April 4, 2012 Da er jeg back in business BMW ut, Audi inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14419 Skrevet April 4, 2012 Ser ikke bort fra at jeg kanskje snubler innom en tur på fredag da, må prøve å finne ut hvor dette er også. Aldri vært oppi der jeg, hah! Det må du gjerne gjøre Bare å ringe hvis du trenger veibeskrivelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14420 Skrevet April 4, 2012 Da er jeg back in business BMW ut, Audi inn! Hva har du handla Tore ? Gleder meg til å se deg på treff til sommeren hvertfall ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14421 Skrevet April 4, 2012 Hva har du handla Tore ? Gleder meg til å se deg på treff til sommeren hvertfall ! Det ble en facelift s4 biturbo denne ganga! Skal få handla justerbart og noen grommere hjul asap slik at den blir litt mer presentabel Takk det samme, Simen! Da kan vi jo ta en skål hvis det ikke ødelegger treningsprogrammet ditt, hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14422 Skrevet April 4, 2012 Det ble en facelift s4 biturbo denne ganga! Skal få handla justerbart og noen grommere hjul asap slik at den blir litt mer presentabel Takk det samme, Simen! Da kan vi jo ta en skål hvis det ikke ødelegger treningsprogrammet ditt, hehehe Haha, neida. Man kan trene. Men man skal også huske på at man lever bare en gang i livet Edit: Saker til bil da Lufte den en tur på bana også kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14423 Skrevet April 4, 2012 Håndarbeid er sterkt undervurdert..! Kunne vel også vært klassifisert som kjærringarbeid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14424 Skrevet April 4, 2012 Haha, neida. Man kan trene. Men man skal også huske på at man lever bare en gang i livet Edit: Saker til bil da Lufte den en tur på bana også kanskje? Hehe, sant..sant Bane er noe som vurderes. Absolutt! Det er jo strengt talt der en S hører hjemme, selv om jeg aldri har vært noen "banemann". (har jo hørt stygge historier om at man fort blir bitt av basillen så fort man prøver seg en tur utpå der ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14425 Skrevet April 4, 2012 S4 er vel ikke egentlig noen banebil, det er vel mer en Autobahn-sluker. Men med litt strammere oppsett så fungerer de vel godt på bane også Alt kan brukes over alt, og vil man så kan man jo foredle varen slik at den passer bedre på enkelte områder.. Grattis med feit bil uansett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...