#14426 Skrevet April 4, 2012 Nei, med org. understell så er det ingen banebil Den er faktisk udugelig myk, synes jeg. Føles nesten litt nervøs hvis man svinger litt brått og gir gass samtidig eller bråbremser. Få på noen feitere stag under der + justerbart så blir det nok betraktelig bedre. Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14427 Skrevet April 4, 2012 (har jo hørt stygge historier om at man fort blir bitt av basillen så fort man prøver seg en tur utpå der ) Ja, bare å passe seg! For plutselig ramler det inn bur, bremser, stoler osv. Og det ække billi' Har jeg hørt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14428 Skrevet April 4, 2012 Ja, bare å passe seg! For plutselig ramler det inn bur, bremser, stoler osv. Og er ække billi' Har jeg hørt da Hahaha. Du er jo kremeksempelet på dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14429 Skrevet April 4, 2012 Sedan eller stv du har kjøpt da? Edit: Slenge deg på Østerriketuren også da?! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14430 Skrevet April 4, 2012 Sedan, seff Hehehe..det hadde vært grisegøy, men nå komme det til å renne en del penger ned i bilen for å få den slik jeg vil ha den, så da blir nok den turen i dyreste laget for min del, dessverre.. Edit: Noen her som har erfaring med en slik sak? Funker den? http://www.bildiagnosebutikken.no/vag-com-409-1.html Feilsøkingsutstyr er jo et must når man har B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14431 Skrevet April 4, 2012 Sedan, seff Hehehe..det hadde vært grisegøy, men nå komme det til å renne en del penger ned i bilen for å få den slik jeg vil ha den, så da blir nok den turen i dyreste laget for min del, dessverre.. Digger S4 B5 sedan!! Utrolig pene biler. Hehe, ser den! Får bli med neste år:) Gleder meg som en unge til turen. Blir det halvparten så mye bra bil som i fjor, så er jeg fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14432 Skrevet April 4, 2012 Ja, har alltid likt dem godt jeg også. I tillegg så føles den jo forholdsvis frisk også når man tidligere er vant med 328i og 1.8 TsQ. Ja, jeg misunner dere den turen der! Det blir nok en uforglemmelig opplevelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14433 Skrevet April 4, 2012 få ut noe bilder av bilen a Kvilten gratis med grom bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14434 Skrevet April 4, 2012 Takk for det, Mellembakken! Bilen er kliss org., så det er vel egentlig ikke så mye å se Skal se om jeg får lasta opp ett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14435 Skrevet April 4, 2012 Ser du er her Rolf! Har du fått inn pærer? Ikke sett noe til de nei. Og nå har jeg påskeferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14436 Skrevet April 4, 2012 Her er bilen. Kommer nok en tråd etterhvert som det begynner å skje litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14437 Skrevet April 4, 2012 Gratulerer med en meget flott bil : ) og perfekt farge i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14438 Skrevet April 4, 2012 Herlig farge ja! Det der er en perfekt sleeper-farge i mine øyne.. Oh, lykke til med videre foredling av en allerede herlig bil Ta interiørbilder også daaaa! Start tråd lixmo!!1111oneoneeleven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14439 Skrevet April 4, 2012 Hahaha, Kenth Håvard! Han derre slarken vettu, driver å snakker om bildegreier nå. Jeg kommer til å erte på meg juling av han en dag.. Eller, terge'n til han sprekker da.. Driver å sier at han må by litt mer på søstra si serru.. tæhæhæ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14440 Skrevet April 4, 2012 Jeg vet hvor du bor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14441 Skrevet April 4, 2012 Nå synes jeg tråden her begynner å skjeie litt vel mye ut. De siste innleggene har passet mer inn i off-topic enn i spottings av biler synes jeg. Husk hva denne tråden er til. Mobbe Kim Rune og Petter kan vi gjøre i off-topic eller på gata De er jo driiiitskumle, så det tror jeg vi holder her i tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14442 Skrevet April 4, 2012 Hahaha, Kenth Håvard! Han derre slarken vettu, driver å snakker om bildegreier nå. Jeg kommer til å erte på meg juling av han en dag.. Eller, terge'n til han sprekker da.. Driver å sier at han må by litt mer på søstra si serru.. tæhæhæ.. Hehe Han sendte meg meld i sta om det samme. Vi har snakka litt på å få tatt noen nye bilder av skuta hans. Juling får du nok ikke, hehe. Men han kan jo hoppe opp å skalle deg i åkkla Haha. Sett søstra hans eller? Vet han har ei som er rundt min alder som bor i oslo el noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14443 Skrevet April 4, 2012 Tror han har to, og ho jeg snakker om bor nok i Oslo ja, ser sånn ut på facebook.. Han la ut bilde av henne en kveld ho satt på nedover sjøh, og da måtte jo jeg dra på med noen småslibrige(les ultragrisete) meldinger, og etter det så hinter jeg alltid om søstra hans samme F hva han måtte skrive om.. Det bildet var forresten veldig mørkt, så var ikke lett å få noe godt bilde av hvordan ho er. Men om han fyrer seg så er jeg PÅ jeg.. Han påsto forresten at du og jeg var like der.. aner ikke hva han mente med det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14444 Skrevet April 4, 2012 Her er bilen. Kommer nok en tråd etterhvert som det begynner å skje litt Den så kjent ut.. hvor i norge fant du den.. en som jeg jobba med tidligere hadde en sånn å denne er utrolig lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14445 Skrevet April 4, 2012 Flott bil Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14446 Skrevet April 4, 2012 Jeg vet hvor du bor... Veit det:p men du skremmer meg ikke,,,,,,,,,, For du kommer ikke deg ned veien her med den asfalt-skrapa di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14447 Skrevet April 4, 2012 Her er bilen. Kommer nok en tråd etterhvert som det begynner å skje litt Nydelig! Blir vel noe slikt min blir når jeg får lakkert s4 fangeren min også ^^ Angående felger har jeg fått mye skryt på mine zito felger, men smaken er som baken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14448 Skrevet April 4, 2012 Veit det:p men du skremmer meg ikke,,,,,,,,,, For du kommer ikke deg ned veien her med den asfalt-skrapa di Skal montere nytt senkesettet på søndag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14449 Skrevet April 4, 2012 Ha en GOD PÅSKE allesammen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14450 Skrevet April 4, 2012 Herlig farge ja! Det der er en perfekt sleeper-farge i mine øyne.. Oh, lykke til med videre foredling av en allerede herlig bil Ta interiørbilder også daaaa! Start tråd lixmo!!1111oneoneeleven Ja, den gjør ikke så mye ut av seg slik den er original. Det er moro nok det også, men fy faaader som jeg gleder meg til å få senka den med noen breiere hjul Kommer nok interiørbilder når det blir startet en tråd etterhvert Den så kjent ut.. hvor i norge fant du den.. en som jeg jobba med tidligere hadde en sånn å denne er utrolig lik. Den ble kjøpt av en trivelig kar fra Bøn ved Jessheim. Det er også en i klubben her fra Oslo som har en S4 med samme farge som min. Nydelig! Blir vel noe slikt min blir når jeg får lakkert s4 fangeren min også ^^ Angående felger har jeg fått mye skryt på mine zito felger, men smaken er som baken http://img69.imageshack.us/img69/4677/front1jh.jpg Pen den der! Liker felgene også, selv om du absolutt skulle ha gått for 9.5" rundt hele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...