Anbefalte innlegg

jaja, veit jo det da:P

men kvaliteten på de da vettu:P Og om de er smale?:)

Om de er smale så kan du ha dem på sykkelen din : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man ikke har hørt om dekkene før, så er det vel ikke fordi dem er bra :P

Minerva er noe billigræl, glatt på vann. Det andre har jeg ikke hørt om på mine 10 år i dekkbransjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde Minerva var skiferstein jeg.. Men det var visst minera.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem har ganske lik overflate :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, var inne på tanken ja.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem har ganske lik overflate :P

Sikkert like gode å kjøre på også:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minerva produserte TV-er på 80-tallet også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en fremre bremseslange til passat 3bg(eller rett å slett lignende kaross for de er helt sikkert like) liggende?

for min er seriøst gravid :P

kjøper igjen en ny en rett over påske/betaler det det koster for en ny(så lenge slangen ikke er gammal og på kanten til nesten å komme i samme fase som den jeg har :P)

for det er jo klart att ting skjer når alt er stengt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B8`n din er så riktig Morten :) får si fra når du skal selge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en fremre bremseslange til passat 3bg(eller rett å slett lignende kaross for de er helt sikkert like) liggende?

for min er seriøst gravid :P

kjøper igjen en ny en rett over påske/betaler det det koster for en ny(så lenge slangen ikke er gammal og på kanten til nesten å komme i samme fase som den jeg har :P)

for det er jo klart att ting skjer når alt er stengt :P

Regner med de er like som på v8er'n. Da har jeg en helt ny liggende. Sms på ni elve to sju ni sju fem så treffes vi. Tror jeg vet hvor jeg har den til og med..

Denne meldingen ble sendt ved hjelp av røyksignaler og varder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekka etka nå, bremseslangen jeg har er muligens 10cm for kort, Hans Kjetil. Min har delenummer 441 611 707 og er 25cm lang, mens den du skal ha er 35cm lang.. Lyst å prøve å se om du får brukt den, eller gir du F?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle si fra at vær varsom i trafiken om dagen, spes E6.

I går på E6 på vei til br dal svingte jeg utpå i nydalen og på innsnevringa 2 felten på toppen der kom en Volvo XC 90 i godt driv bak meg og la seg helt oppi rumpa mi, (jeg lå litt over fartsgrensa), og etter denne igjen kom en svart "nyere" Audi med led lys i hovedlampene. Og på slutten av rett strekke langs med gamle E6 kom blålysene på i grillen på den sorte Audi, må si jeg skvatt skikkelig men skjønte fort at den skulle ta XC90 fyren.

På tur hjem senere på kvelden hadde den samme bilen stoppet en annen bil ved rasteplassen (retning Hamar)

Bilen har LJ 411.. (et eller annet) skilt og så ut som en kvinne som kjørte, har sota ruter og ser ellers helt original ut.

Ellers ønsker jeg dere en riktig god påske : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle si fra at vær varsom i trafiken om dagen, spes E6.

I går på E6 på vei til br dal svingte jeg utpå i nydalen og på innsnevringa 2 felten på toppen der kom en Volvo XC 90 i godt driv bak meg og la seg helt oppi rumpa mi, (jeg lå litt over fartsgrensa), og etter denne igjen kom en svart "nyere" Audi med led lys i hovedlampene. Og på slutten av rett strekke langs med gamle E6 kom blålysene på i grillen på den sorte Audi, må si jeg skvatt skikkelig men skjønte fort at den skulle ta XC90 fyren.

På tur hjem senere på kvelden hadde den samme bilen stoppet en annen bil ved rasteplassen (retning Hamar)

Bilen har LJ 411.. (et eller annet) skilt og så ut som en kvinne som kjørte, har sota ruter og ser ellers helt original ut.

Ellers ønsker jeg dere en riktig god påske : vinke :

ohhyess. blåste forbi meg på 2felten på nydal her en dag:p er en sort B8 Avant med 2.0 TFSI og laaaang antenne på taket rett bak frontruta:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LJ41105;) står i dagens HA:p

Edit: hahahaha. Onsdagens HA:p sånn går det når man er glemsk :) leser samme avis flere dager på rad, og den er fortsatt like spennende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æææææææsj. Jeg finner ikke sommerfelger jeg vil ha :(

...og det er jo snart høsten igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekka etka nå, bremseslangen jeg har er muligens 10cm for kort, Hans Kjetil. Min har delenummer 441 611 707 og er 25cm lang, mens den du skal ha er 35cm lang.. Lyst å prøve å se om du får brukt den, eller gir du F?

gir f ;) kikka på det å om den er 10cm for kort er det bare å gi opp ;)

men strupa den så den ikke sprekker ;) men jeg har slitt med svampete pedal i hele vinter så den har sikkert vært på tur ei stund ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal fra Hamar til Moelv neste uke som kunne levert 4 felger til hippe? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå står ikke verden ut påsken, for nå har sannelig den selverklærte BMW-motstanderen Fossen fått seg BMW: eek : Det råeste av det råeste, selvsag: BMW E36 316 Touring: smil : Noen som vil kjøpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå står ikke verden ut påsken, for nå har sannelig den selverklærte BMW-motstanderen Fossen fått seg BMW: eek : Det råeste av det råeste, selvsag: BMW E36 316 Touring: smil : Noen som vil kjøpe?

Huff !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit, skammer meg mer enn noen gang. Men jeg måtte ta til "fornuften" og bytte meg til noe som kanskje er mer lettsolgt enn Mercen - det er ihvertfall hva jeg håper på:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det finnes folk som sier at sævver er ålræjte dyr..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.