#14501 Skrevet April 7, 2012 Dette her derimot.. Stilig! Fascinerende og etter hvert kanskje på grensa til skremmende..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14502 Skrevet April 7, 2012 Ingen som skal til parts and retards ila helgen? Skulle hatt skyss tilbake igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14503 Skrevet April 7, 2012 Tandoori chicken i magen, da blir en ekte superhelt fornøyd med dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14504 Skrevet April 7, 2012 Volkswagen Retta den for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14505 Skrevet April 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14506 Skrevet April 8, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14507 Skrevet April 8, 2012 Fikset denne jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14508 Skrevet April 8, 2012 Skulle flytta på dama å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14509 Skrevet April 8, 2012 Skulle flytta på dama å... La dama henge på panseret på bimmeren og ripe det opp. Hold henne bare langt unna bilen min... Jeg hater at damer skal klenge på biler de ikke har det minste anelse om.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14510 Skrevet April 8, 2012 Litt mer vestlandsstil kanskje: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14511 Skrevet April 8, 2012 ja takk alle 3 sier nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14512 Skrevet April 8, 2012 Løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14513 Skrevet April 8, 2012 Veldig imot BMW, men registrert på Bimmers i over et år??? No du skjuler her?? Kan få kjøpe en E46 316 med meg om du vil komme ut av skapet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14514 Skrevet April 8, 2012 Registrerte meg når jeg skulle selge noe felgstyr, ettersom BMW også har mye BBS og 4x100. Ikke imot all BMW, men mye av det:p Nei takk, men du skal få Touringen billig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14515 Skrevet April 8, 2012 Han her tror jeg mista toget til fjellet i påska.. Han har vertfall hatt litt tid til overs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14516 Skrevet April 8, 2012 Hahaha, en til, höjdare..! -"Spørsmål, har du nånn gång fått skjøvve inn skjitn din..?" -"Flækk a dæ trusa.." -"No e nissn på tur inn i pipa di.." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14517 Skrevet April 8, 2012 Hipp hurra for Ola som har bursdag i dag 20 år og greier, detta skal feires med champis Hilsen Ane og Hilde (og forresten, vi fikse frokost på senga i morra ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14518 Skrevet April 8, 2012 Gratulerer med dagen, Ola *vinker til Ane* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14519 Skrevet April 8, 2012 Hahaha, en til, höjdare..!-"Spørsmål, har du nånn gång fått skjøvve inn skjitn din..?" -"Flækk a dæ trusa.." -"No e nissn på tur inn i pipa di.." *youtube-klipp* Om du liker kill-buljo filmen, og ikke allerede har gjort det, så må du ta en titt på "Kurt josef wagle og legenden om fjordheksa". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14520 Skrevet April 8, 2012 Den har jeg faktisk ikke sett. Jeg syns ikke Kill-Bulljo var verdens beste film, men jeg må si jeg lo godt noen ganger Så ja, da blir det å finne og laste ned Legenden om fjordheksa, takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14521 Skrevet April 8, 2012 Gratulerer, Ola:) Kul bil med potensiale: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14522 Skrevet April 8, 2012 Gratulerer, Ola:) Kul bil med potensiale: Hæ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14523 Skrevet April 8, 2012 Hæ???? Hallo, litt senk, mindre gummi og fjerning av gardiner (?!) innvendig, så har man en dritkul bruksdriter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14524 Skrevet April 9, 2012 Skulle heller hevan litt, mer gummi og breddere haha. Er det en Toyota Tercel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14525 Skrevet April 9, 2012 Takk for gratulasjoner folknes;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...