#14576 Skrevet April 10, 2012 Da ble det nye vinterfelger på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14577 Skrevet April 10, 2012 har lyst til å selge unna masse ting jeg har stående og ting jeg ikke bruker så mye slik at jeg kunne fått råd til å kjøpt meg en veteran bil, funnet en jeg har blitt skikkelig sugen på..... div selges: - mc - hjemme kino - combi camp - (audi 100 Quattro om budet er høyt nok) - surfbrett (nytt med seil, aldri brukt) - bmw AC Shnitzler felger (trengs retting og puss) - 14" og 15" alu felger uten dekk - etc.. (spør) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14578 Skrevet April 10, 2012 har lyst til å selge unna masse ting jeg har stående og ting jeg ikke bruker så mye slik at jeg kunne fått råd til å kjøpt meg en veteran bil, funnet en jeg har blitt skikkelig sugen på..... div selges: - mc - hjemme kino - combi camp - (audi 100 Quattro om budet er høyt nok) - surfbrett (nytt med seil, aldri brukt) - bmw AC Shnitzler felger (trengs retting og puss) - 14" og 15" alu felger uten dekk - etc.. (spør) MC? Har du noe i 4x100? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14579 Skrevet April 10, 2012 - combi camp Tenker litt på den enda altså konge å ha på bugrun osv ninja edit: hva veier den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14580 Skrevet April 10, 2012 MC? Har du noe i 4x100? Fabian MC: Yamaha YZF 600 R Thundercat - Strøken - Mye utstyr - 45000,- 14" eller 15" i alu, 4 x 100 , 1000 lapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14581 Skrevet April 10, 2012 Tenker litt på den enda altså konge å ha på bugrun osv ninja edit: hva veier den ? Konge vogn/telt, hadde jeg hatt hengerfeste på golfen skulle jeg nok fortsatt å bruke den, men desverre står den bare, så da selges den. Veier under 350 kg, dvs ingen forsikring, ingen pris for omreg, ingen behov for BE lappen. Høystbydende over 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14582 Skrevet April 10, 2012 Konge vogn/telt, hadde jeg hatt hengerfeste på golfen skulle jeg nok fortsatt å bruke den, men desverre står den bare, så da selges den. Veier under 350 kg, dvs ingen forsikring, ingen pris for omreg, ingen behov for BE lappen. Høystbydende over 3000,- ja den er helt konge! hmmm tenke hardt, det frister veldig å få handla den før bugrun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14583 Skrevet April 10, 2012 Bilder av den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14584 Skrevet April 10, 2012 Vil ha litt pluss grader i morgen så det går å gjøra ferdig no felger snart.. klarte 45 min med våtsliping i dag før fingra blei is.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14585 Skrevet April 10, 2012 Bilder av den da? sendt på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14586 Skrevet April 10, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14587 Skrevet April 10, 2012 haha, husker den reklama der jævlig godt må værra tidlig 90 tall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14588 Skrevet April 10, 2012 Konge vogn/telt, hadde jeg hatt hengerfeste på golfen skulle jeg nok fortsatt å bruke den, men desverre står den bare, så da selges den. Veier under 350 kg, dvs ingen forsikring, ingen pris for omreg, ingen behov for BE lappen. Høystbydende over 3000,- Har den bremser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14589 Skrevet April 10, 2012 haha, husker den reklama der jævlig godt må værra tidlig 90 tall? Er nok tidlig 90-tall, ja. Husker jeg synes den reklamen var så kul: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14590 Skrevet April 11, 2012 hadde tenkt til og bestille pærer hos p&r,men når jeg skulle velge frakt,så var 199kr billigste fraktmetoden,så da blir ikke det aktuelt. er det andre som selger de phillips pærene i brumunddal/hamar området? ser at meca selger Night Breaker Plus pærer,disse skal også lyse opp i mot 90% bedre en orginalt,hvordan er disse pærene?er hakket billigere en phillips pærene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14591 Skrevet April 11, 2012 Hør med Rolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14592 Skrevet April 11, 2012 Simen er litt kjei i huggu etter å ha sitti i tatoveringsstolen i litt over 3 timer i dag også.. Nå er'e snart jobb. Hva gjør andre i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14593 Skrevet April 11, 2012 Simen er litt kjei i huggu etter å ha sitti i tatoveringsstolen i litt over 3 timer i dag også.. Nå er'e snart jobb. Hva gjør andre i dag ? Bare 3 timer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14594 Skrevet April 11, 2012 Ja, 3 timer og 15 min ca. Jeg er en av de som ærlig kan innrømme at tatoveringer er vondt. Selvfølgelig ikke midt på overarmen, men på innsiden av armen rundt leddet på albuen og høyt oppe på skuldra er ikke så kult. Og da blir man litt sleten da ;p Slik ser den forresten ut så langt. Mangler litt sort/skygge på stubben pluss farger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14595 Skrevet April 11, 2012 Ja, 3 timer og 15 min ca. Jeg er en av de som ærlig kan innrømme at tatoveringer er vondt. Selvfølgelig ikke midt på overarmen, men på innsiden av armen rundt leddet på albuen og høyt oppe på skuldra er ikke så kult. Og da blir man litt sleten da ;p Slik ser den forresten ut så langt. Mangler litt sort/skygge på stubben pluss farger da. Kult! Satt 6-7 timer sammenhengende med den jeg har på ryggen.. begynte og gjøre greit vondt på slutten Så skjønner deg godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14596 Skrevet April 11, 2012 Ser den ja Vet ikke hvordan ryggen er jeg. Men det er jo mye nerver som går langs ryggsøyla, så du kjenner det nok ikke bare på ryggen Alt kommer jo helt ann på smerteterskelen til folk. Tåler man mye smerte klarer man å sitte lenge uten problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14597 Skrevet April 11, 2012 Ser den ja Vet ikke hvordan ryggen er jeg. Men det er jo mye nerver som går langs ryggsøyla, så du kjenner det nok ikke bare på ryggen Alt kommer jo helt ann på smerteterskelen til folk. Tåler man mye smerte klarer man å sitte lenge uten problemer Helt riktig! Langs ryggsøyla er det helt jævlig! Og på virvlene Off! Men ellers så har jeg relativt høy smerte terskel, så det går fint ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14598 Skrevet April 11, 2012 Noen som skal til rudskogen 12-13 mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14599 Skrevet April 11, 2012 Har den bremser? jepp det er det Noen som skal til rudskogen 12-13 mai? niks, da er jeg i Østerrike på et annet treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14600 Skrevet April 11, 2012 Kim , er du her?? Kom på chatten på face asap!!!! HASTER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...