Anbefalte innlegg

hehe okei :P jeg ska ikke ha bil før til høsten igjen :) men vet ikke hva jeg vil ha. men hvertfall bensin å noe som drar bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha 2 biler eller selge Boran a, Kim Rune?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lei av diesel ;) vil ha noe som flytt seg å med litt mere grom lyd :P savner Golfen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telenor er de eneste som selger låste telefoner lenger. Til opplysning :D

Telenor gir også bort opplåsningskoden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får slenge over en PM med hva du lurer på :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du selger den billig nok så ;) en bekejent ente opp med og nesten gi bort sin da han ble lei av og ha den stående

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær forsiktig med hva du kjøper av VR6, da, Kim Rune. Er en 3er, så rust har de, og VR6 har ofte blitt rævkjørt og dårlig vedlikeholdt:o De tåler mye juling, men greit at kjede med strammere og glidere har blitt byttet. Sikkert ting du alt veit om, men:)

Utenom det, VR6 med kompressorkit, så har du morobil:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal melde på Corollan på Pimp My Ride Norge: smil :

IMG_2774.jpg

: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vet mange er ræævkjørt, men se i høst hva som ligg ute :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolf er di philips pæren bra? hvordan er dem i forhold ta billig xenon kit? er drit lei fult lys som det tar 30 sec før begynner og lyse og ene pøra har røki på nærlysen. så lure på og gå tilbake til noen ortlig pærer. hva slags pære sokel er det på 3bg da? pris på pærer til fjærn og nær?

hvordan er dise i forhold? http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?manufacturers_id=10&products_id=1501

Beklager sent svar. Er litt turbulent på hjemmefronten for tida så orker ikke å henge så mye online.

Jeg kjører Phillips på mine lykter og er kjempefornøyd med de. Faller meg ikke inn å kjøre ettermonteringskit på xenon. Har hatt 0 problemer med lys og sikt i hele vinter i hvertfall.

Pære sokkel vet jeg ikke hva som er på de bilene men kan finne priser kjapt hvis du forteller meg sokkel type.

Kommer til å bestille opp noen sett med h1, h3 og h7 i morgen for å se ann interessen.

Skal garantere at dere ikke får disse rimeligere andre steder. Skal backtracke litt i tråden her da jeg la ut priser litt tidligere også.

Så hvis noen er int så si ifra før i morgen kl 9 i tilfelle så kommer det pærer over helga såfremt det er på lager hos leverandør. Skaffer de fleste sokler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar. Er litt turbulent på hjemmefronten for tida så orker ikke å henge så mye online.

Jeg kjører Phillips på mine lykter og er kjempefornøyd med de. Faller meg ikke inn å kjøre ettermonteringskit på xenon. Har hatt 0 problemer med lys og sikt i hele vinter i hvertfall.

Pære sokkel vet jeg ikke hva som er på de bilene men kan finne priser kjapt hvis du forteller meg sokkel type.

Kommer til å bestille opp noen sett med h1, h3 og h7 i morgen for å se ann interessen.

Skal garantere at dere ikke får disse rimeligere andre steder. Skal backtracke litt i tråden her da jeg la ut priser litt tidligere også.

Så hvis noen er int så si ifra før i morgen kl 9 i tilfelle så kommer det pærer over helga såfremt det er på lager hos leverandør. Skaffer de fleste sokler.

kan det stemme at det er to h7 pærer på 3bg? en på nær og en på fjærn.

burde vel skifte i sprederen også da. har dem matsjen pærer til skilt lys og park lys også. må vel få til en fin pris da hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det stemme at det er to h7 pærer på 3bg? en på nær og en på fjærn.

burde vel skifte i sprederen også da. har dem matsjen pærer til skilt lys og park lys også. må vel få til en fin pris da hehe.

Det stemmer det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsk meg lykke til, jeg skal ringe på jobb i morra:o Ikke at det er utlyst stilling, men krysser ihvertfall fingrene selv:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt tidlig ute men, its flyday :D

amc_hornet.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar til Brumunddal i dag. Rettere sagt om 15 min. Er ikke noen i klubben som har en cd spiller til overs dem vil selge meg? Kriterier er at det er USB og AUX inngang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.