#14651 Skrevet April 13, 2012 om du monterer en jeg har liggende,så kan du få den jeg bruker,den virker fint. men må ha 2 pinner for og få den ut,noe jeg ikke har:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14652 Skrevet April 13, 2012 om du monterer en jeg har liggende,så kan du få den jeg bruker,den virker fint.men må ha 2 pinner for og få den ut,noe jeg ikke har:o må ha litt kløkt ;P dissa to pinnene kan en hoppe og drite i. kan bruke mye anne gøy og om du f.eks har 2stk litt kurrante strips (brede) så funker de fint og eller spikke til noen trepinner pleier skjelden og være noe problem, jeg bruker strips på spilleren min de gangene jeg har tatt den ut, for pinnene som fulgte med er "long gone" for å si det slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14653 Skrevet April 13, 2012 hadde jeg prøvd,så hadde jeg nok fått den ut selv,men har ikke orket og stresse med det,da jeg skal sette bort alt av stereobygging i bagasjen,og jeg hadde ikke fått så mye bedre lyd med og bytte spiller. og i år så blir felger og hellakkering prioritert,det får holde for i år:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14654 Skrevet April 14, 2012 jeg bruker strips på spilleren min de gangene jeg har tatt den ut, for pinnene som fulgte med er "long gone" for å si det slik På tide å kjøpe en CD-spiller med kvittering? Karosseriverksteder har gjerne et lite ensemble med pinner til å dra ut forskjellige CD-spillere, om de har samlet på slikt fra kondemnerte biler etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14655 Skrevet April 14, 2012 Bruker bare to tynne flattrekkere på spillere med ISO-kontakt jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14656 Skrevet April 14, 2012 Et spett på venstresiden og et brekkjern på høyre, da skal du se at den kommer ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14657 Skrevet April 14, 2012 Når CD-spillern må byttes, kjøp ny bil..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14658 Skrevet April 14, 2012 den må ikke byttes: vinke : men har en bedre spiller liggende,og om han/andre har lyst og bytte spiller,så kan de få den som sitter i nå,mener den har både usb og aux. dette må vara toppen av latskap: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14659 Skrevet April 15, 2012 da er combi camp´n solgt. (nesten litt trist å se den dra.. , men vet den er i gode hender) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14660 Skrevet April 15, 2012 Noen som skal fra/til Oslo eller Sørum området, som igjen skal mot Hamar/Stange ? Ta kontakt hvis dere evt gidder og ta med en diesel tank til bilen min for meg.. ?? Eller vet om noen Kan betale litt drivstoff til den som gjøre det for meg. Eller spandere no mat eller ett eller annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14661 Skrevet April 15, 2012 Ønsk meg lykke til - for nå håper jeg BMWen blir borte for godt:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14662 Skrevet April 15, 2012 Noen som vet om et program der jeg får lagd ei lita tynn svart ramme rundt bildene? Paint funker men det tar så utrolig lang tid å gjøre det på nesten 100 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14663 Skrevet April 15, 2012 photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14664 Skrevet April 15, 2012 Petter, klarer du å valse buene mine på ventoen litt til tror du? Det skurer litt fortsatt serru;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14665 Skrevet April 15, 2012 kan alltids gjøre ett forsøk:) men kan ikke garantere no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14666 Skrevet April 15, 2012 kan alltids gjøre ett forsøk:) men kan ikke garantere no Den er god Har ikke fått limt på noe skjermbuelister enda så er vel kurant å prøve litt til. Jeg kan få fraktet ventoen ned til nye huset i brumunddal en dag hvis du har mulighet til å komme dit? Betaler jeg altså. Tenkte å lime på breddere før Hadeland ihvertfall så skulle prøvd å valse før jeg limer på de da helst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14667 Skrevet April 15, 2012 photoshop lukter komplisert ulen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14668 Skrevet April 15, 2012 Den er god Har ikke fått limt på noe skjermbuelister enda så er vel kurant å prøve litt til. Jeg kan få fraktet ventoen ned til nye huset i brumunddal en dag hvis du har mulighet til å komme dit? Betaler jeg altså. Tenkte å lime på breddere før Hadeland ihvertfall så skulle prøvd å valse før jeg limer på de da helst ja, kan sikkert prøve på det har ikke lyst til å prøve veiene dit du bodde før lukter komplisert ulen neida er egentlig enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14669 Skrevet April 15, 2012 BMW borte og 13 500,- i lomma: Så jævlig glad jeg er kvitt den møkkabilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14670 Skrevet April 15, 2012 BMW borte og 13 500,- i lomma: Så jævlig glad jeg er kvitt den møkkabilen! Kan oveføres til kontonr 1822 xx xxxxx. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14671 Skrevet April 15, 2012 Noen som vet om et program der jeg får lagd ei lita tynn svart ramme rundt bildene? Paint funker men det tar så utrolig lang tid å gjøre det på nesten 100 bilder Faststone Photo Resizer Kan legge på ramme, tekst,og beskjære så mange bilder du vil samtidig. Genialt program! http://www.faststone.org/FSResizerDownload.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14672 Skrevet April 15, 2012 Hvordan funker rabatten på scandicshine egentlig? : ) Var vel 10% rabatt der vel?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14673 Skrevet April 15, 2012 Kan oveføres til kontonr 1822 xx xxxxx.På forhånd takk! Rart kontonummer du har, men de er på vei: vinke : Nei, her må man være "fornuftig" og bruke penger på felgene mine og Passaten til dama, så får bil til meg selv bare vente:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14674 Skrevet April 15, 2012 Hvordan funker rabatten på scandicshine egentlig? : ) Var vel 10% rabatt der vel?: ) Anbefaler å ta en titt på Shinearama før du legger inn bestilling hos scandicshine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14675 Skrevet April 15, 2012 Som haavard sier MYE billigre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...