#14676 Skrevet April 15, 2012 Anbefale en voks til meg a? som ikke er sykt dyr : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14677 Skrevet April 15, 2012 I prisklasse hvilken ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14678 Skrevet April 15, 2012 500kr - 1000kr vet man ikke kan få både shinhy og holdbar for den prisen. derfor innen shiny kanskje. for da kan jeg legge på selv flere ganger : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14679 Skrevet April 15, 2012 Faststone Photo Resizer Kan legge på ramme, tekst,og beskjære så mange bilder du vil samtidig. Genialt program! http://www.faststone.org/FSResizerDownload.htm Takk, endelig noe som kan legge på vannmerke lettvint uten å gjøre det komplisert i PS: ja : Steffen: Dodo Juice Purple Haze hadde nok gjort seg på lakken din - ikke koster den skjorta heller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14680 Skrevet April 15, 2012 500kr - 1000kr vet man ikke kan få både shinhy og holdbar for den prisen. derfor innen shiny kanskje. for da kan jeg legge på selv flere ganger : p http://www.swissvax.no/produkter/voks-produkter/art-103-swissvax-shield-voks-200-ml denna bruker jeg knallgod voks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14681 Skrevet April 15, 2012 Ja sheid har veldig bra holdbarhet. men ikke den som er mest shiny i følge brage : p du får eks ingsigns men da er prisen høyere og ikke like bra holdbrhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14682 Skrevet April 15, 2012 Min ble ganske blank med det men kommer veldig ann på farga på lakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14683 Skrevet April 15, 2012 åjaaa... nettopp det jeg er litt ute etter. den som skal passe lakken min best. : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14684 Skrevet April 15, 2012 Kjøpte meg denne pakka jeg : http://shinearama.co.uk/product.php?id=BLA-BF-333 aner ikke ossen den fungerer men, den som ikke prøver vinner i hvertfall ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14685 Skrevet April 16, 2012 Noen som veit om et enkelt program til å regne ut volum på basskasse? Jeg skal ha 45-50l og har lastet ned et program, men det gir meg så rare mål at basskassen kommer til å se helt molbo ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14686 Skrevet April 16, 2012 Hva med å bruke en kalkulator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14687 Skrevet April 16, 2012 H*b*l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14688 Skrevet April 16, 2012 Anbefale en voks til meg a? som ikke er sykt dyr : p Autoglym High Definition Wax Ser bra ut og holder lenge om du legger 2 lag. Beader helt vilt bra også. Ikke ofte jeg anbefaler Autoglym produkter, men denne er verdt de 700 kr den koster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14689 Skrevet April 16, 2012 Anbefale en voks til meg a? som ikke er sykt dyr : p Å jeg anbefaler denne.. brukte denne på gamle bilen til dama å foresteren i fjor.. å syntes denne var veldig holdbar å ga fin glans. http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=COL-915-12oz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14690 Skrevet April 16, 2012 Autoglym High Definition Wax Ser bra ut og holder lenge om du legger 2 lag. Beader helt vilt bra også. Ikke ofte jeg anbefaler Autoglym produkter, men denne er verdt de 700 kr den koster Også koster den bare 35 pund på denne siden : http://shinearama.co.uk/product.php?id=AGL-HDW Ellet faktisk mindre og, da dem trekker fra 20% engelsk moms.. (men du må legge til frakt som er billig og momsen i norge.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14691 Skrevet April 16, 2012 Hva med å bruke en kalkulator? Hvorfor gjøre det tungvint når man kan gjøre det lettvint og like bra? Samme kan det være, for nå er det påbegynt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14692 Skrevet April 16, 2012 Hvorfor gjøre det tungvint når man kan gjøre det lettvint og like bra? Samme kan det være, for nå er det påbegynt. Tungvint og tungvint.. Som din egen signatur sier; Google er en fin ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14693 Skrevet April 16, 2012 Kalkulator ftw. Enklest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14694 Skrevet April 16, 2012 må si meg enig med at det er lettere med kalkulator her er egentlig basis mattekunskaper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14695 Skrevet April 16, 2012 æsj snøø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14696 Skrevet April 16, 2012 æsj snøø! Det der er ikke snø, bare mye rim....... Kom oppi bratthenget her blandt alle geite-bruka så skal jeg vise deg snø... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14697 Skrevet April 16, 2012 er faktisk snø men nei tror jeg står over såg bilde du la ut... huff vil ikke ha noe snø nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14698 Skrevet April 16, 2012 Tungvint og tungvint.. Som din egen signatur sier; Google er en fin ting Og som jeg har sagt før; med min signatur, så har jeg alltid Googlet før jeg spør om noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14699 Skrevet April 16, 2012 er faktisk snø men nei tror jeg står over såg bilde du la ut... huff vil ikke ha noe snø nå Det har kommet endel mer etter at det bildet ble tatt. Nå bruker jeg en Transporter 4 motion til å brøyte meg på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14700 Skrevet April 16, 2012 Hahah det er såpass huff.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...