Anbefalte innlegg

Kom litt hvitt på bakken her i går også, og bittelitt før i dag. Men gudskjelov ikke noe som la seg skikkelig:p Fint med stabilt vær, veit jeg:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag har det snødd,regna,sol,snødd,regna,sol,snødd,regna,sol,snødd,regna,sol :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, se hva jeg plutselig husker!

Rolf, hvor kan jeg treffe deg å kjøpe to slike H3 Bluevision? Skal til Hamar i ettermiddag/kveld en gang med eldstejenta som skal på trening.

Da får jeg disse i dag ;)

Har også bestillt opp 10 sett med h1 og h7 så hvis noen trenger pærer så har jeg i dag.

Har vel strengt tatt solgt 3 sett h7 og 1 h1 allerede så si ifra hva som trengs. Tok med 2 sett til med h3 blue vision for å ha på lager samt chrome blinklys pærer for å få fjerna eggeplomme følelsen i lyktene deres ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som jeg har sagt før; med min signatur, så har jeg alltid Googlet før jeg spør om noe.

Sorry ass, men hvis du har googlet hvordan man finner ut av hvor brei/lang/høy en kasse må være for å romme et antall liter, har du ikke googlet grundig:) for som Petter skriver over her er det ganske basic kunnskaper og regne on til liter (h*b*l). Noe som altså burde komme opp ganske "fort" på Google ;)

(ikke meningen å strate en diskusjon her, og i utgangspunktet var den første kommentaren min ment som en spøk. Men når jeg så hva det sto i signaturen din klarte jeg ikke dy meg:p)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem sa jeg har Googla om å regne det ut? Jeg Googla etter et program. For min del er det lettere å taste inn antall liter volum man skal ha fremfor å sitte å "finregne" seg frem til riktig volum. Stereoanlegg er ikke akkurat min store lidenskap når det gjelder bilrelaterte ting, så derfor vil jeg ha minst mulig med det å gjøre. Akkurat som folk som ikke interesserer seg for felger stikker på Sharif for å gjøre det enkelst og billigst mulig.

Kom deg over det - det gjorde jeg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da like greit å bruke sånn program som Mads prater om. lettvint er det å

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner ikke det store problemet her. Var da måte på hvor mye man skulle dra ut et enkelt spørsmål. Jeg brukte programmet jeg lastet ned, irriterte meg over at det ga noen rare mål og gjorde noen endringer for å få det mer som jeg ville at det skulle bli - case closed.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som skrevet før, så var det i utgangspunktet ment som en spøk! ;)

Og det er sikkert kjempe lettvint med et program. Jeg tenkte bare det ville ta kortet tid å regne det ut enn å laste ned et program.

Har aldri vært noe stort problem, som du sier :P

Fint at du fikk det til tilslutt! Lykke til videre med anlegget ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som følger med på rettsaken om Breivik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får jeg disse i dag ;)

Har også bestillt opp 10 sett med h1 og h7 så hvis noen trenger pærer så har jeg i dag.

Har vel strengt tatt solgt 3 sett h7 og 1 h1 allerede så si ifra hva som trengs. Tok med 2 sett til med h3 blue vision for å ha på lager samt chrome blinklys pærer for å få fjerna eggeplomme følelsen i lyktene deres ;)

Har du regna med meg og 2 sett h7 og regner med jeg skal ha et h3 til spredera. Hadde dem noe til parklysa og skilt lys? For Å få samme farge der? Og priser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye for et sett med H1, Rolf, av den typen som lyser bra og ikke blått? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rockford fosgate har ett kassebygge program direkte på siden dems :)

Jeg brukte dette da jeg bygde i golfen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg fant en link under søkingen min, men den fungerte ikke når jeg trykket på den:p Uansett greit å vite at de har til en annen gang:)

Et annet spørsmål, hvilken størrelse skruer er anbefalt å skru sammen med når det er 22mm spon? Testet såvidt på noe kapp i går med det jeg hadde liggende av skruer, og det var ikke mye man skulle skru galt for langt før det begynte å sprekke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rockford fosgate har ett kassebygge program direkte på siden dems :)

Jeg brukte dette da jeg bygde i golfen ;)

det samme gjorde jeg når jeg bygde i Golfen, der kan du også velge om du ønsker porta eller tett kasse.

Dog det programmet er sikkert beregnet på RF subbere, men gjør sikkert samme nytta blandt andre merker også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snekkern som bygde min brukte trelim og stiftepistol (slik man spikrer lister med)

Og vanelige 4,2mm skruer med forsenkning på frontplata.

Limet som holder som regel på disse kassene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du regna med meg og 2 sett h7 og regner med jeg skal ha et h3 til spredera. Hadde dem noe til parklysa og skilt lys? For Å få samme farge der? Og priser?

Har det da ja. Parklys / skiltlys var de tomme for. sto 1000 i bestilling men ingen på lager.

H3 90,- pr pære. veil pris 169 pr pære.

H7 260,- pr sett. veil pris på disse er 449,- pr sett.

Hvor mye for et sett med H1, Rolf, av den typen som lyser bra og ikke blått? :P

H1 Philips X-treme vision +100% (sett) = 190,- egentlig veil pris 312,50

Som dere ser får dere sinnsykt gode priser på disse og er kun som en kompis pris til Mjøsa lokallag. Vanligvis kun -15%

Tror jeg fant en link under søkingen min, men den fungerte ikke når jeg trykket på den:p Uansett greit å vite at de har til en annen gang:)

Et annet spørsmål, hvilken størrelse skruer er anbefalt å skru sammen med når det er 22mm spon? Testet såvidt på noe kapp i går med det jeg hadde liggende av skruer, og det var ikke mye man skulle skru galt for langt før det begynte å sprekke.

Forborre før du skrur med tynt bor. Brukte selv rundt 45 / 50 mm lange treskruer hvor jeg forborret. fuget godt i mellom platene og skrudde sammen. Tålte det jeg klemte ut av 12" Jbl min i hvertfall og den rista vannet av taket på bilen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H1 Philips X-treme vision +100% (sett) = 190,- egentlig veil pris 312,50

Skal høre om madammen skal ha et sett med pærer isåfall. Driver med felger og basskasse til a' nå, så da får hu betale for pærer selv:p På fjernlys bestiller jeg isåfall xenon. Prisene er det ingenting å si på!

Forborre før du skrur med tynt bor. Brukte selv rundt 45 / 50 mm lange treskruer hvor jeg forborret. fuget godt i mellom platene og skrudde sammen. Tålte det jeg klemte ut av 12" Jbl min i hvertfall og den rista vannet av taket på bilen ;)

Da får jeg prøve å borre før jeg skrur, sett at jeg finner et borr som passer. Noen som har prøvd å bruke dette verktøyet når man skal skru sammen ei kasse, eller blir det bare mer klønete enn det er til hjelp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forborring er alfa og omega om det bare sprekker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg kjøpt ett sett i h3 rolf?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hum, nye felger i morgon kanskje? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det da ja. Parklys / skiltlys var de tomme for. sto 1000 i bestilling men ingen på lager.

H3 90,- pr pære. veil pris 169 pr pære.

H7 260,- pr sett. veil pris på disse er 449,- pr sett.

)

Tror jeg har tid i morgen. Er du på jobb i helle morgen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har tid i morgen. Er du på jobb i helle morgen?

Er på jobb i hele morgen ja. Send på en meld. 93263166

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg kjøpt ett sett i h3 rolf?:-)

Har 3 sett så hvis Stig skal ha ett og Egil det andre så kan du få det siste.

De hadde kun 3 sett på lager så jeg må bestille opp flere når de får inn igjen. H1 og H7 har jeg flere av nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar det siste jeg;-) 200 kr ca?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.