Anbefalte innlegg

òk ofte er han nedover der da? du har ikke et tlf nr også? hvordan bil er det skap bil eller plan med kran på ?

Ta åsså ring Amund, har akkurat prata såvidt med han på facebook nå og han skulle få det med han om du bare ringte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta åsså ring Amund, har akkurat prata såvidt med han på facebook nå og han skulle få det med han om du bare ringte.

ligger litt på vent da vi lure på og kjøpe ny sten i stede. men skal ringen han vis det blir aktuelt. takk skal du ha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk selvsagt ikke vag-com til og virke på bilen,får kontakt med kabelen,men ikke med bilen,der gikk det med noen høvdinger rett i dass:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger litt på vent da vi lure på og kjøpe ny sten i stede. men skal ringen han vis det blir aktuelt. takk skal du ha

Ok, godt å vite at du ikke saler samme dagen du skal ri..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, godt å vite at du ikke saler samme dagen du skal ri..

poenge ble vel at det ble like dyrt og kjøpe noe brukt og med frakt til brumunddal som det ble og kjøpe nytt med fri levering. derfor ble det litt på is. trode det var billigere steinen som jeg hadde tilbud om. regnet heller ikke med at var så mange som kunde ta transporten på sparke på en torsdagskveld. hadde jo ikke fåt betalt det eller noe. spurte desuten bare om noen viste av noen som kjørte nedover der. sa aldrig noe om når jeg trengte transporten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi skulle ikke fått ordnet noe 1 mai da? en liten foto shoot eller noe ? xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen i brumunddalsområdet som har multimeter og orker og måle 2 punkter i diagnosekontakten min i morgen?skulle ha sett om det er noe som helst strøm på disse punktene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjåfør Tom Stang står å venter. Så får dra ut å sjå på livet i kveld da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal du ut å kjøre Pål?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hører ikke på RR nei? :P sjåfør = ikke edru ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billig justerbart VS. H&R fjører ?

Mine synspunkter:

- Fjører er hakket mindre jobb å montere

- Justerbart vil jeg få lavere enn fjører (selv om det ikke er målet mitt, men kan tenke meg at jeg vil ha den hakket lavere enn fjører)

- Usikker på kvaliteten på billige justerbare sett?

Hauuu, ender vel med at den aldri blir senket x]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justerbart med en gang. enkelt og greit... du ser andre for forumet har billig sett og er fornøyd så da blir sikkert du fornøyd også.. hvis du da ikke vil bruke mere penger på et bedre et.. enkelt og greit. man får jo sett det man betaler for :]

fjører blir for mjuk.... : ) du får sånn stygg rebound i dumper så da kakker du fangerne nedi osv og dumper.....

Lykke til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bah, får vel sette av en dag og skru da x]

Gjør seg vel ikke sjøl :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harddisken på PCen min kræsja i går, så nå bruker jeg en fra en gammel PC jeg har. SKulle hatt noen anbefalinger til en ny harddisk som er billig og bra, og som man får kjøpt hos Elkjøp - noen anbefalinger? :)

Og en ting til, jeg skulle ha hatt Windows 7 med det samme, så har noen en link til en torrent som det ikke er mulig å fucke opp når jeg skal installere på den nye harddisken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du brukt piratkopi på win lenger da?når du legger inn win nå,så har man jo bare et par dager på og registrere seg på nettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får kanskje ikke det? Jeg aner ikke. Isåfall må jeg vel kjøpe det også, da:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes ikke noe enklere enn å kjøre piratversjon av win7. Det er bare å installere fra en helt original disk uten å skrive inn noen kode, etter installasjonen er ferdig kjører du daz loader og vips er du good to go med win update og hele pakka.

Dette er selvfølgelig noe jeg har lest meg opp til og har iiiiiingen førstehånds informasjon som jeg ville hatt om jeg hadde installert dette på 20-30 pc'er eller noe.. Nei slikt holder jeg meg for god til..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vet jeg,har orginal versjonen jeg,følger alt av lover og regler jeg: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som meg du da Stian, jeg har som sagt bare lest om den der jeg.. (a)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fåes den kjøpt hos Elkjøp, Stian?

Stig Arne: Link til en Windows 7 torrent som du har brukt, hvis du har dette? Vil helst ha norsk språk, selv om jeg lett skjønner engelsk:p Bare å brenne ut på en CD, sette i den nye HDen og installere? Så laster jeg ned Daz Loader og kjører det programmet? Må ha det inn med teskje, for sist jeg formaterte en PC fikk jeg den aldri til å starte opp riktig igjen: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32 eller 64bits versjon da?

Bare installer på engelsk, åsså går du inn via windows update etterpå å velger norsk språkpakke vettu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

32bit som jeg har hatt før, så da regner jeg med at jeg skal fortsette med dette?

Ja, ikke dumt:) Trodde det kanskje var noe man måtte betale for, ettersom engelsk versjon er billigere å kjøpe.

Og en siste ting: Drivere - dette må jeg jo også ha. Skal jeg bare laste ned alle driverne fra PB sine nettsider og brenne disse på en CD? Eller fungerer alt når jeg har installert Windows?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen av butikkene i nærheten har ssd for salg enda,de har ikke mye og velge i vanlige sata disker heller:p

om det ikke haster fryktelig,så hadde jeg bestillt fra komplett eller noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.