#14901 Skrevet April 29, 2012 Haster jo forsåvidt ikke, men har bra rabatter på Eljøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14902 Skrevet April 29, 2012 Lønner seg med 64bit.. Du får støtte for mer en 2gb ram 2 - 6kjernet prosessor, ++ vel for å ta det kort så får du bedre ytelse med 64bit kontra 32bit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14903 Skrevet April 29, 2012 Men klarer maskinen min det, da? Packard Bell Easynote TJ65. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14904 Skrevet April 29, 2012 Men klarer maskinen min det, da? Packard Bell Easynote TJ65. så det er bærbar du har?da tror jeg nok du må bestille hardisk uansett,tror ikke elkjøp eller noe fører hardisker til bærbare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14905 Skrevet April 29, 2012 Bærbar, ja. Gidder du å rote frem en link eller to til bra og billige HDer på f.eks Komplett? Jeg er helt grønn på den slags, dessverre:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14906 Skrevet April 29, 2012 er vel 2,5" hardisk i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14907 Skrevet April 29, 2012 har sjekket litt ang hardisker i bærbare,det er vanligst med 1,8" og 2,5" tykkelsen varierer også,fra 9-12mm og har du 9mm,så er det ikke sikkert at 12mm passer,så du må nesten måle størrelsen på disken før man bestiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14908 Skrevet April 29, 2012 Men klarer maskinen min det, da? Packard Bell Easynote TJ65. Står at den har 4gb minne og dual core.. så da vil du få litt bedre ytelse med 64bit kontra 32bit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14909 Skrevet April 29, 2012 Man får itak i 2,5" på elkjøp osv. jo Men det må bestilles via de som driver med service av pcer etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14910 Skrevet April 29, 2012 Skal du cracke windows 7. så kjør programmet 7loader etter du har installert win7. Funker hver gang for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14911 Skrevet April 29, 2012 Tenker jeg prøver å formatere denne HDen først, og ser så om jeg blir fornøyd eller ei med det. Nå er det jo en hybrid av Acer med Packard Bell, så fungerer ikke akkurat optimalt:p Men hvordan skal jeg gjøre det med drivere? Fungerer alt etter at jeg har installert Win 7, eller må jeg ha en egen CD med alle drivere for å få den oppe igjen? Og 7loader, skal dette lastes ned etter Win 7 er installert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14912 Skrevet April 29, 2012 Drivere laster du jo bare ned fra nettet, bedre med de nyeste driverene enn gaamle drivere fra en cd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14913 Skrevet April 29, 2012 Drivere laster du jo bare ned fra nettet, bedre med de nyeste driverene enn gaamle drivere fra en cd Det er jo greit, men når jeg satte i den andre HDen i dag, måtte jeg laste ned nettverksdriver på telefonen og føre over til PCen for å komme på nett i det hele tat. Hvis det skulle skje med f.eks mus og tastatur etter at jeg har lagt inn Win 7, så kommer man jo ikke så veldig langt - det som er bekymringen min. For å formulere det litt annerledes, er det mulig å bruke PCen etter at Win 7 er installert, eller må jeg ha drivere for å få brukt den? Greit å vite før jeg formaterer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14914 Skrevet April 29, 2012 win7 har de fleste driverene,men kan lønne seg og sjekke om det er nyere drivere og oppdrive etter innstalasjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14915 Skrevet April 29, 2012 Windows 7 har det meste installert fra før, det du trenger er som regel drivere til skjermkort, trådløse enheter som bluetooth og wireless, samt eksterte duppe ditter. Mus og tastatur osv vil ligge i windows 7, så det er ikke noe problem, eneste er at noen spesielle funksjoner på mus og tastatur fungerer først etter du har drivere for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14916 Skrevet April 29, 2012 Men jeg får brukt PCen etterpå, og får ikke svart skjerm f.eks? win7 har de fleste driverene,men kan lønne seg og sjekke om det er nyere drivere og oppdrive etter innstalasjonen Greit, da stoler jeg på deg, Stian. Må uansett få lastet ned Windows, og det kan visst ta si tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14917 Skrevet April 29, 2012 Et siste spm (forhåpentligvis); skal jeg formatere før jeg installerer, eller blir jeg spurt om jeg skal formatere når jeg skal installere ny Win? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14918 Skrevet April 29, 2012 Et siste spm (forhåpentligvis); skal jeg formatere før jeg installerer, eller blir jeg spurt om jeg skal formatere når jeg skal installere ny Win? Du får valget om ny installasjon (da blir gamle filer liggende under C: Windows.old mappa eller om du vil formatere hele disken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14919 Skrevet April 29, 2012 Hjertelig. Da får jeg prøve og se om jeg evner å få det til:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14920 Skrevet April 29, 2012 hvis ikke,så får du kjøpe ny hidden:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14921 Skrevet April 29, 2012 På din regning? Nei, da blir det nok en ny HD og få noen som kan det til å hjelpe meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14922 Skrevet April 29, 2012 Med så mange innlegg fra meg her i dag, så er det ikke lenge før jeg når igjen 1.- og 2.-plassen over mest innlegg i denne tråden:p Skal jeg inn i BIOS og sette CD-rommen til å boote først, eller skal jeg bare åpne fra Min Datamaskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14923 Skrevet April 29, 2012 Med så mange innlegg fra meg her i dag, så er det ikke lenge før jeg når igjen 1.- og 2.-plassen over mest innlegg i denne tråden:p Skal jeg inn i BIOS og sette CD-rommen til å boote først, eller skal jeg bare åpne fra Min Datamaskin? Om du har vista/win7 installert fra før kan du bare boote rett fra "Min Datamaskin" Om du har XP må du boote fra cd gjennom bios 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14924 Skrevet April 29, 2012 Boot fra cd ja, så må du klikke en tast under oppstart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14925 Skrevet April 29, 2012 Har en ukomplett Vista, så da tar jeg det bare fra Vista:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...