Anbefalte innlegg

Har en ukomplett Vista, så da tar jeg det bare fra Vista:)

Glemte en ting forøvrig..

Om du har 32bit å går til 64bit må du gå via bios..

Men du får beskjed om dette når du prøver å installere fra inne i din nåværende vista

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På din regning? : smil : Nei, da blir det nok en ny HD og få noen som kan det til å hjelpe meg.

tror ikke det:p har akkurat kjøpt bærbar jeg,ink vag-com jeg ikke får brukt:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Fjører er hakket mindre jobb å montere

Siden når?

Det tar jo kortere tid å bytte hele fjærbein enn å plukke fra hverandre fjærbeina?:P

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye lettere å sette inn et komplett fjørbein enn å drive med fjørklemmer og den slags tull, ja:)

Glemte en ting forøvrig..

Om du har 32bit å går til 64bit må du gå via bios..

Men du får beskjed om dette når du prøver å installere fra inne i din nåværende vista

Det fant jeg ut, ja:)

tror ikke det:p har akkurat kjøpt bærbar jeg,ink vag-com jeg ikke får brukt:o

Da kan du donere den til meg:D Neida, da er jeg endelig på nett igjen, nå med Windows 7. Men er det mulig å installere to stk. Windows? For jeg var igjennom mesteparten av installasjonen to ganger, ettersom jeg måtte endre rekkefølgen på bootinga for å komme meg videre.

Og driverne er ikke helt på nett, men satse på at dette ordner seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er jaggu meg felgene på vei,noen som vet hvilket fraktselskap p&r bruker?har sjekket sendingsnr jeg fikk,hos posten,bring,schenker,tollpost og norcargo,men får ikke opp noe hos ingen av dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk det greit Mads Kristian? Jeg måtte skynde meg å pakke og reise på jobb i går serru, så rakk aldri å poste noen url til torrent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Mc´n ny polert og shinet klar til Mjøsa rundt tur i morgen.

Er jo faktisk for en gang skyld meldt bra vær :)

Flere som skal kjøre eller? (mc altså)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk det greit Mads Kristian? Jeg måtte skynde meg å pakke og reise på jobb i går serru, så rakk aldri å poste noen url til torrent.

Det gikk over all forventning, og Win 7 er oppe og går uten noen bugs (såvidt jeg har funnet ut hittil):) Eneste er at HDen jeg satte inn er ganske treig, men det får jeg leve med enn så lenge.

Takk for hjelpa til de som svarte på mine n00b-spørsmål:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk over all forventning, og Win 7 er oppe og går uten noen bugs (såvidt jeg har funnet ut hittil):) Eneste er at HDen jeg satte inn er ganske treig, men det får jeg leve med enn så lenge.

Så bra! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags sykkel har du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du tar turen ned mot hovedstaden så.:)

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags sykkel har du da?

Kjører en Yamaha YZF Thundercat 600 R

Om du tar turen ned mot hovedstaden så.:)

Fabian

Skal nedi der etter å gjøre da??

Er jo Mjøsa rundt som kjøres i morgen :P (tradisjon hver 1. mai det ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det DAZ loader eller? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper på det,tør ikke og ta lappen jeg:o

får la fattern kjøre sykkel tror jeg,da slipper jeg i det minste og gå til jobben i vinter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det DAZ loader eller? :D

7loader som fulgte med torrenten, så da ble det enkelt og greit det. Men DAZ var også anbefalt å bruke i "read me"-fila, så jeg:)

MC-lappen får jeg ikke lov å ta av frøkna, selv om jeg egentlig er/var en hardbarka MC-fan:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lasta du ned win7 fra egentlig? kunne tenkt meg å prøvd det i stedet for vista..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du torrenten jeg brukte. Følger med program til å aktivisere med, samt både 32- og 64bit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du torrenten jeg brukte. Følger med program til å aktivisere med, samt både 32- og 64bit.

Takk så mye.. da har jeg no å gjøra i kveld..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okai, jeg har bare prøvd DAZ(eller lest om daaaa) og det fungerer knirkefritt, så den fortsetter jeg med. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den. Jeg har som sagt bare "lest" om 7loader: smil :

Eneste som irriterer meg nå, er at når jeg skrur opp og ned lyden med tastaturet, så kommer det ikke opp noe på skjermen som indikerer volumet. Hvordan kan jeg fikse dette? Finner ingen drivere hverken hos Conexant eller NVIDA, som det står at det er under "Enhetsbehandling".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy faen er det mulig,fikk tips om og sjekke sikring nr 12,er til telefon står det i serviceboka,men var vist til diagnoekontakten også,så gikk ut en tur nå,sikringen satt faen meg ikke der,satte i en sikring,da virket jaggu meg vag-com også:P

må gå over sikringene tror jeg,for på radioen skulle det egentlig være 15amp,der satt det 25amp: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift til riktig asap, eller ta den ut til du har riktig! Jeg satte i feil ved en feiltakelse for mange år siden, og det endte opp med svidd ledningsnett: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift til riktig asap, eller ta den ut til du har riktig! Jeg satte i feil ved en feiltakelse for mange år siden, og det endte opp med svidd ledningsnett: dum :

Ender jo bare med svidd ledningsnett hvis det er noe feil på det ;) men ja. Bytt så fort som mulig. Skulle det kortslutte så er det stor sjanse for meltdown

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.