#15051 Skrevet Mai 3, 2012 noe fra quatro da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15052 Skrevet Mai 3, 2012 emkayzwei ? MK2 skrevet på en hyperkul måte:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15053 Skrevet Mai 3, 2012 MK2 skrevet på en hyperkul måte:p haha Nei eller har veldig lyst på det, men blir nok VR6 på meg bare noen kjøper boran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15054 Skrevet Mai 3, 2012 Ikke ufornuftig det heller:) Lyst på en 3er selv også, men da TDi eller 16v. Eventuelt en skikkelig driter sånn som AnDrei var:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15055 Skrevet Mai 3, 2012 Ikke ufornuftig det heller:) Lyst på en 3er selv også, men da TDi eller 16v. Eventuelt en skikkelig driter sånn som AnDrei var:) Ja gromme biler men virke ikke som det er såå lett å selge bora 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15056 Skrevet Mai 3, 2012 Generelt ikke lett å selge bil om dagen, spør du meg. Har slitt med de 3 jeg har hatt for salg de siste månedene:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15057 Skrevet Mai 3, 2012 Merke detta! hatt 2000 visninger å ikke så mye som ett skambud engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15058 Skrevet Mai 3, 2012 Merke detta! hatt 2000 visninger å ikke så mye som ett skambud engang skambudet kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15059 Skrevet Mai 3, 2012 Merke detta! hatt 2000 visninger å ikke så mye som ett skambud engang 7468 hadde jeg på GTen, og bare et par useriøse innbytteforslag: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15060 Skrevet Mai 3, 2012 7468 hadde jeg på GTen, og bare et par useriøse innbytteforslag: dum : huff nei ekke lett å selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15061 Skrevet Mai 3, 2012 hvordan faen er det mulig og huske noe som det der? Han hører på den daglig........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15062 Skrevet Mai 4, 2012 Faen: bråk : På sin plass å ta med de tre ubestridte posthorene i denne tråden også: Kim Rune Haugen 1.642 Stig Arne Almskår 1.556 Mads Kristian Fossen 1.441 Skaff dere et liv a, gutter:p Eyh! Jeg er da her bare i helgene for tia.. Så jeg ser for meg at vertfall du passerer meg kjapt Men jeg bruker helgene fornuftig, så jeg får henta meg inn igjen litt da.. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15063 Skrevet Mai 4, 2012 Øyvind Øieren: hotmailen din sender ut spam til flere firmaer! Ikkje braa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15064 Skrevet Mai 4, 2012 Photoshop hjelp? Få på plass felger, samt kanskje lakkere de en farge som ikke er for knæsj, men en jente farge, bare ikke rosa. Samme farge må kjøres flere steder på bilen. Samt at chrome skal være svart, matt eller blank. Fjerne modell og motor betegnelse bak. Link til bilder: https://www.dropbox.com/sh/68s4hirc8uebi7e/_l1gznhmYj/A4 Felgene: Bilder kan sendes til meg på orjan.eriksen(@)online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15065 Skrevet Mai 4, 2012 Generelt ikke lett å selge bil om dagen, spør du meg. Har slitt med de 3 jeg har hatt for salg de siste månedene:o BMW. De blir solgt før du rekker å legge ut annonse Høhø.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15066 Skrevet Mai 4, 2012 its flyday:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15067 Skrevet Mai 4, 2012 skjønner faen meg ikke hvordan jeg skal få senket bilen min nok,måler fra skjermbuen og ned til der jeg vil sånn ca ha dekket/felgen,da er det 5cm ned,men målte fra lyddemperen og ned til bakken nå,der målte jeg 7,5cm,og da får jeg ikke klemt lyddemperen lenger opp,kan jo faen meg ikke kjøre med eksosen 2,5cm fra bakken:p bytte eksos blir ikke aktuelt,ettersom det er splitter nytt lurer på om jeg skulle ha valset litt også,om jeg er "litt" snill med vinkelen,så går det jevnt med dekksiden,mens felgen stikker litt utenfor,type 1cm++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15068 Skrevet Mai 4, 2012 Photoshop hjelp? Få på plass felger, samt kanskje lakkere de en farge som ikke er for knæsj, men en jente farge, bare ikke rosa. Samme farge må kjøres flere steder på bilen. Samt at chrome skal være svart, matt eller blank. Fjerne modell og motor betegnelse bak. Link til bilder: https://www.dropbox.com/sh/68s4hirc8uebi7e/_l1gznhmYj/A4 Felgene: Bilder kan sendes til meg på orjan.eriksen(@)online.no Spør Kim Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15069 Skrevet Mai 4, 2012 Photoshop hjelp? Få på plass felger, samt kanskje lakkere de en farge som ikke er for knæsj, men en jente farge, bare ikke rosa. Samme farge må kjøres flere steder på bilen. Samt at chrome skal være svart, matt eller blank. Fjerne modell og motor betegnelse bak. Link til bilder: https://www.dropbox.com/sh/68s4hirc8uebi7e/_l1gznhmYj/A4 Felgene: Bilder kan sendes til meg på orjan.eriksen(@)online.no De felga på b7?? blitt for sær jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15070 Skrevet Mai 4, 2012 De felga på b7?? blitt for sær jeg blitt sær jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15071 Skrevet Mai 4, 2012 Jeg er også sær, for jeg har enda ikke sett en Vertini felg som ser skikkelig bra ut - liker ikke finishen på de irl:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15072 Skrevet Mai 4, 2012 Ikke jeg som skal ha Har ikke b7 enda jeg Og bare for og få enn inntrykk Første Felga som gikk i de var fine kategorien når vi kikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15073 Skrevet Mai 4, 2012 Fikk lyst på ny bil jeg haaaaaau... http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=34656173 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15074 Skrevet Mai 4, 2012 Var den noen som skulle på Dokka å kikke litt i mårra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15075 Skrevet Mai 4, 2012 Ikke jeg som skal ha Har ikke b7 enda jeg Og bare for og få enn inntrykk Første Felga som gikk i de var fine kategorien når vi kikket Blir for mye stæsj Nei da er lm replika fælger mye bedre å penere selv om halve norge har de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...