#15076 Skrevet Mai 4, 2012 Jævlig spennende (om jeg kan bruke det ordet) å komme midt i en Politi jakt på E6. En kar i en sliten hvit Mercedes 190 som tydeligvis ikke ville stoppe på storkontrollen som var på Minnesund. Plutselig bak meg etter å ha passert Espa/Tangen ser jeg 3 politibiler med fult av blålys og kommer i høy fart og ligger i hælen til Merc´n. Borte ble de og jaja tenkte jeg, sikkert for lengst svingt av osv.. Men nei da, ved innsnevringa E6 Stange/avkjøringa til Løten så sto det 4 politibiler langs veien, så ut som om de hadde laget en veisperring og at de i tillegg hadde brukt den ene politibilen som rambukk slik at de fikk stoppet den hehe Her et lite stemnings bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15077 Skrevet Mai 4, 2012 BMW. De blir solgt før du rekker å legge ut annonse Høhø.. Audi A5 blir også solgt på denne måten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15078 Skrevet Mai 4, 2012 Var den noen som skulle på Dokka å kikke litt i mårra? Hva skjer på dokka imorra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15079 Skrevet Mai 4, 2012 Noe gatebil greier Men jeg skal ikke dit Bilen nekter så... HJELP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15080 Skrevet Mai 4, 2012 du må pål: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15081 Skrevet Mai 4, 2012 Tror at det og ligge bak meg og Kim Rune samtidlig må være helt forferdelig Stakkars taxi som lå bak oss oppover ottestad i sta.. Greit det ryker av 1 bil, men 2 stk Hoho! Han lukter sikkert diesel fra luftdysene sine flere dager fremover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15082 Skrevet Mai 5, 2012 Tror at det og ligge bak meg og Kim Rune samtidlig må være helt forferdelig Stakkars taxi som lå bak oss oppover ottestad i sta.. Greit det ryker av 1 bil, men 2 stk Hoho! Han lukter sikkert diesel fra luftdysene sine flere dager fremover Heheh ryker litt svart : smil : Men tror jeg sov for lenge jeg, for våkna opp til full vinter legge seg å se om man våkner i mai igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15083 Skrevet Mai 5, 2012 Heheh ryker litt svart : smil : Men tror jeg sov for lenge jeg, for våkna opp til full vinter legge seg å se om man våkner i mai igjen.... Ikke antydning til snø her Men har piggfritt på enda jeg, så bryr meg fint lite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15084 Skrevet Mai 5, 2012 jaggu fint en har en Quattro stående, men dog her er det ikke et eneste snø fnugg heller her. Vurderer å ta ut Golfen og vaske den, er jo så fint vær her jeg er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15085 Skrevet Mai 5, 2012 Kjørt gjennom høst, vinter og vår på tur til jobb i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15086 Skrevet Mai 5, 2012 Sliter med lyst på morro-bil for tiden... S2 med litt krutt f.eks... GAH! Vanskelig å holde seg i skinnet.. fornuften seirer sjelden hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15087 Skrevet Mai 5, 2012 syns du heller skal kjøpe a4 b6 stv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15088 Skrevet Mai 5, 2012 syns du heller skal kjøpe a4 b6 stv! Har stasjonsvogn allerede jeg, så har ikke brukt for en til Men absolutt en flott bil du skal selge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15089 Skrevet Mai 5, 2012 Stian: kjøp på luft i stede for og selge : p neida. hvor blir det hus hen a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15090 Skrevet Mai 5, 2012 Vet dere hva.. Nå er det helt slutt på kebab for min del, dra dere på http://www.brumunddalsushi.no/ og få dere innbakt kylling, loooover dere at dere blir stappmett for 85,- og seriøst noe av det beste jeg noen sinne har smakt!! Vi kjøpte med en vårrull hver i tillegg, det var også snabla godt, så dette må jeg bare anbefale.. Men jeg lover å ikke spise sushi, nei fiii!!! Da spiser jeg heller rå fisk, og DET kommer IKKE til å skje..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15091 Skrevet Mai 5, 2012 Vet dere hva.. Nå er det helt slutt på kebab for min del, dra dere på http://www.brumunddalsushi.no/ og få dere innbakt kylling, loooover dere at dere blir stappmett for 85,- og seriøst noe av det beste jeg noen sinne har smakt!!Vi kjøpte med en vårrull hver i tillegg, det var også snabla godt, så dette må jeg bare anbefale.. Men jeg lover å ikke spise sushi, nei fiii!!! Da spiser jeg heller rå fisk, og DET kommer IKKE til å skje..! Nester sted for et lokal-lagtreff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15092 Skrevet Mai 5, 2012 Hehe, ikke plass til så mange å parkere der.. Men til lokallagstreff vil jeg fremdeles trekke frem den greia i Moelv.. Husker ikke navnet på den lenger, men der var det jo kongelig god kebab i diger porsjon der også, så ingen problemer med å fortsatt anbefale den.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15093 Skrevet Mai 5, 2012 Toppen av optimisme? Det må være ektemannen som kommer hjem med leppestift på skjorta, stinkende parfyme, klasker kjærringa på baken og sei : -Og så var det din tur..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15094 Skrevet Mai 6, 2012 Noen som våtsliper og polerer opp igjen plastlykter i Hamar-området eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15095 Skrevet Mai 6, 2012 Noen som våtsliper og polerer opp igjen plastlykter i Hamar-området eller? Er de så ille att man MÅ slipe? Min erfaring er att det er lettere å få bort slipe ripene etter rondell p800 (maskin), og da tør slip.. Våtslip blir jo grøvere enn tørt, da vannet fjerner slipe "støvet", slik att papiret ikke pakker seg.. Men jeg kan godt gjør det om det er greit det blir slipt tørt?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15096 Skrevet Mai 6, 2012 Hehe, ikke plass til så mange å parkere der.. Men til lokallagstreff vil jeg fremdeles trekke frem den greia i Moelv.. Husker ikke navnet på den lenger, men der var det jo kongelig god kebab i diger porsjon der også, så ingen problemer med å fortsatt anbefale den.. hehe Nedpå kroa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15097 Skrevet Mai 6, 2012 Ja, du tar av gamle E6 sørover et par hundre meter eller noe fra rundkjøringa nedom Shell.. Mjøskroa het den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15098 Skrevet Mai 6, 2012 Er de så ille att man MÅ slipe? Min erfaring er att det er lettere å få bort slipe ripene etter rondell p800 (maskin), og da tør slip.. Våtslip blir jo grøvere enn tørt, da vannet fjerner slipe "støvet", slik att papiret ikke pakker seg.. Men jeg kan godt gjør det om det er greit det blir slipt tørt?! Man må slipe ja. Er ganske store defekter:) Har du et tlf. nr. jeg kan nå deg på? Jeg skal ut med lyktene en gang i løpet av uka så da er det vel greit å gjøre det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15099 Skrevet Mai 6, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=34735662 dette må jo være noe for noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15100 Skrevet Mai 6, 2012 Kes, ja. Blitt diskutert på forumet før, han - tydeligvis ikke bare lovlig, ref. dette innlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...