Anbefalte innlegg

Samma det da. bare man får felgene. og betaler...

kjøper vet ikke hvor de stammer fra uansett så..:D

utrolig flott felger :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt å være den som blir frastjelt felgene, da. Jeg hadde ikke tatt lett på det ihvertfall;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg vet at det _kan_ være stor sannsynlighet for at ting jeg kjøper er tjuvgods så holder jeg meg unna..

Ingen grunn til å la de folka som driver med slikt få økt omsetning.. Jeg ble frastjelt felger sjøl for ca et år siden, 4stk 17" med helt greie vinterdekk, og hadde jeg funnet de i en annonse så skulle jeg ringt å avtalt en pris og henta de uten å betale noe som helst for eventuell "oppussing"..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kes, ja. Blitt diskutert på forumet før, han - tydeligvis ikke bare lovlig, ref. dette innlegget.

Burde vel kanskje ha litt mer bevis en at en kompis er fersket i å stjele felger fra en hugger i følge en annen fra samme by?

Hvor mange BBS, Alpina, RH, OZ osv felger er det på den huggeren i Ålesund ???

Jeg kjenner hverken fyren som pusser opp eller Mr Fivelstad, bare så det er sagt.

Blir vel som Felgen Garage, han selger jo bare brukte felger som er pusset opp, hvor får han dem fra ?

Ingen forsvarstale, godt mulig det er tjuvgods for alt jeg vet, men litt sterkere bevis bør vel til før man er stemplet som kriminell.

Men dersom man har mistanke om at det er tjuvgods, hadde iallefall ikke jeg kjøpt det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må slipe ja. Er ganske store defekter:)

Har du et tlf. nr. jeg kan nå deg på? Jeg skal ut med lyktene en gang i løpet av uka så da er det vel greit å gjøre det da.

99 22 24 95, når må du ha de tilbake? Skal du ha på film etterpå? Jeg har kun grov og fin polish.. Ikke no voks osv..

Når man sliper blir også laget med beskyttelse mot UV stråler borte.. Dvs plasten blir fortere matt om der ikke er noe uttapå.. Jeg bruker mørk klarlakk men det er no dritt mtp steinsprut.. Best med lamin-x! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99 22 24 95, når må du ha de tilbake? Skal du ha på film etterpå? Jeg har kun grov og fin polish.. Ikke no voks osv..

Når man sliper blir også laget med beskyttelse mot UV stråler borte.. Dvs plasten blir fortere matt om der ikke er noe uttapå.. Jeg bruker mørk klarlakk men det er no dritt mtp steinsprut.. Best med lamin-x! :-)

Vet ikke hvor lang tid det tar jeg, men skulle jo egentlig hatt de tilbake samme dag:) bruker jo bilen daglig så..

har ikke planer om no film på mine lykter, så da er det kanskje dumt å slipe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvor lang tid det tar jeg, men skulle jo egentlig hatt de tilbake samme dag:) bruker jo bilen daglig så..

har ikke planer om no film på mine lykter, så da er det kanskje dumt å slipe?

Tja det går nok bra, regner med det blir voks på de uansett? Vet ikke om andre her har mer greie på detta?

Kan jo evnt komma innom om fredan? Om du har tilgang på kompressor? Og evnt om du ha poler maskin sjæl?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var bilen skrudd ned 3cm,skulle helst hatt 2-3cm til,men bakre lyddemperen henger litt for lavt nå,så skal det senkes mere,så må nok eksosen bygges om bak.

men ble ikke så altfor ille,bare jeg får fikset fjuskingen og nå: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

angrer på at jeg ikke gikk for 40 profil,da hadde jeg vert nesten 2cm nermere hjulbuen.

og ja,jeg er ingen fotograf:p og bilen er møkkete,selv om jeg vasket på fredag.

001-10.jpg

002-7.jpg

men tviler på om jeg orker og skru ned noe mere,ser ut som at det blir huskjøp om 2-3 måneder,og da blir det et par km på grusvei,skikkelig vaskebrett vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu vart'n hus ægar i dag:-) hoho.. Til lykke med minus millionær..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor har du kjøpt stian? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

langt oppi skauen på rena.. Men er så billig att garasjen bli større enn huset;) er jo der man bor mest uansett.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor så langt borte fra Brøttum da Stian ? :o

Blir saker med stor garasje da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har kjøpt seg ting i dag skjønner jeg.. Noen har kjøpt bil, og andre hus og leilighet :)

Folk må drite penger :P

Fin kåk Simen! Får du med tiger`n? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

banken har penger:p

Så mye penger som man trenger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekk som er i denne eindomsbransjen nå:P

er så man må stille med 15% egenkapital når man kjøper hus nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har kjøpt seg ting i dag skjønner jeg.. Noen har kjøpt bil, og andre hus og leilighet :)

Folk må drite penger :P

Fin kåk Simen! Får du med tiger`n? :)

Hvorfor spør alle om jeg får med tiger'n??????? Men nei, gjør nok ikke det..

Men ja, takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor så langt borte fra Brøttum da Stian ? :o

Blir saker med stor garasje da :D

Hehe jobbe på rena da.. Å brøttum har for mye kumøkk å dårlige veger.. Pluss att det er kort veg til våler mtp hvis eller når man vil byne kjøre racing:-)

Garasjen bli vel ikke altfor stor, heller huset som er lite:-) 96kvm.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekk som er i denne eindomsbransjen nå:P

er så man må stille med 15% egenkapital når man kjøper hus nå?

Jeg har ikke spart en dritt i løpet av mitt tragiske liv og har billån, men fikk lånt hele beløpet jeg;) Sparebanken hedmark er nok plassen å høre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boliglån for unge ? Sparebanken Hedmark er knall der! Synes jeg også, men huslån ville de ikke gi meg når jeg spurte :P Så jeg tok billån i stedet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor spør alle om jeg får med tiger'n??????? Men nei, gjør nok ikke det..

Men ja, takk :)

Skulle krevd og få den med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.