#15151 Skrevet Mai 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34804528 Hva trur folket?; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15152 Skrevet Mai 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34804528 Hva trur folket?; ) synnes den der er rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15153 Skrevet Mai 9, 2012 Helt nydelig bil og arbeidet er upåklagelig. Skulle det vise seg at det dukker opp noe så vil nok også det bli fikset av Erik uten at det skal være noe krangel. Ryddig kar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15154 Skrevet Mai 9, 2012 Er den dyr egentlig forhold til andre?: ) Jeg synes den er rå selv; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15155 Skrevet Mai 9, 2012 Tok et kjapt søk nå og den ligger jo alt i fra 15-40k over de andre modellene i samme årsleie og km. da har jeg ikke sett på specs på bilene men tatt utgangspunkt i motor, drivverk, girkasse osv som er likt. Men. Med tanke på hva som er gjort med bilen. Og at det er ny lakk i fjor så er det jo uten tvil rimelig for arbeidet som er puttet ned i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15156 Skrevet Mai 9, 2012 Tok et kjapt søk nå og den ligger jo alt i fra 15-40k over de andre modellene i samme årsleie og km. da har jeg ikke sett på specs på bilene men tatt utgangspunkt i motor, drivverk, girkasse osv som er likt. Men. Med tanke på hva som er gjort med bilen. Og at det er ny lakk i fjor så er det jo uten tvil rimelig for arbeidet som er puttet ned i den. Synes det jeg også Får høre hva banken sier i morra; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15157 Skrevet Mai 9, 2012 Sitter og spotter masse stilig VAG på Kongsvinger nå.. Tatt kveld her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15158 Skrevet Mai 9, 2012 Fy filla den A6'n var rå!! Men du Ola.. Du burde jo kjøpe en sliten bil og heller gjøre noe lignende sjøl med den jobben din.. God referanse om du skal søke ny jobb en gang :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15159 Skrevet Mai 9, 2012 Det gjør jeg senere Stig Arne:-D Snakka med Skaaden nå dette hørtes veldig bra ut:-) så venter spent på banken:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15160 Skrevet Mai 9, 2012 har du kausjonist,så skal det være greit og få forbukslån på lånesummen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15161 Skrevet Mai 9, 2012 Rå den a6'n selv om jeg ikke helt liker felgene på annen siden får du jo en s4 b5 for den prisen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15162 Skrevet Mai 9, 2012 Felgene liker jeg ikke helt selv. Men den må vel være verdt det?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15163 Skrevet Mai 9, 2012 Felger kan byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15164 Skrevet Mai 9, 2012 Misforstå meg riktig.. Det er nok lagt ned maaaaasse tid og penger i den bilen, det jeg får sett med mobilen ser helt nydelig ut! Men å tro at en skal få igjen noe særlig for utallige timer med blod svette og tårer er i beste fall naivt. Jeg digger som sagt bilen, og om en regner om arbeidstimer osv så er den sikkert verdt det.. Men det er i ryggraden en identisk bil med den jeg har, og jeg ville IKKE betalt i nærheten av det som blir forlangt.. Selv om jeg digga felgene :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15165 Skrevet Mai 9, 2012 av å til greit å betale for ting andre har gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15166 Skrevet Mai 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34804528 Hva trur folket?; ) Løp og kjøp. Rett og slett. Hvis den er i like god stand som annonsen gir inntrykk av....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15167 Skrevet Mai 10, 2012 Venter i spenning på hva banken sier i dag Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15168 Skrevet Mai 10, 2012 Det gjør faen meg jeg å, har så lyst på selv om banken kanskje ikke har det:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15169 Skrevet Mai 10, 2012 Det gjør faen meg jeg å, har så lyst på selv om banken kanskje ikke har det:-P ble det lån og bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15170 Skrevet Mai 10, 2012 Har ikke hørt no enda. Så håper det går i orden i morra:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15171 Skrevet Mai 10, 2012 Du får nok lån, men blir kanskje en kort nedbetalingstid mtp bilens alder? Fet vogn ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15172 Skrevet Mai 10, 2012 Siden jeg viste dere hvordan mitt nye hus så ut når jeg kjøpte det via Finn.no link, så vil jeg vise litt hvordan det har blitt nå da Badet ble totalt renovert med nytt rør i rør system osv, mens resten er stort sett er maling og nye gulv Utrolig hvor mye maling gjør altså Før: Etter: Før: Etter: Før: Etter: Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15173 Skrevet Mai 10, 2012 Digg med plater enkelt a gett! flott ble det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15174 Skrevet Mai 10, 2012 Digg med plater enkelt a gett! flott ble det! Ja jeg synes det er enkelt og fint med baderomsplater. Mye utvalg er det også Fibo-trespo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15175 Skrevet Mai 10, 2012 Har akkurat samme platene på badet her bare med mørke matt grå fliser ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...