Anbefalte innlegg

Må jo ikke være monstretruck, men helst noe man kan hoppe med og som tåler litt juling. Har en tendens til å bli litt ivrig når jeg driver på med noe. Link til en nettbutikk i Norge som har den du snakker om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant den på elefun nå. Så jo kul ut, og at det tåler juling er en bra bonus:p Man trenger bare å skifte batteri for å få litt høyere toppfart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er jeg ikke helt inne i dette børsteløstsystemet,men mener det bare er og kjøpe batteri som gir mere strøm for at bilen skal bli raskere,den råeste bilen til traxxas gjør vel rundt 160kmt rett ut av esken: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, det var da voldsomt til fart også. Men det er helt rått hvordan disse bilene går. Så på for et par helger siden, og ikke umulig jeg ryker på en smell selv også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare vet at jeg skal ha meg en Savage Flux når jeg finner meg en jobb som gir meg litt fritid igjen..

Men igjen, en slik kan man jo ha med i lastebilen og lade batteriene gjennom arbeidsdagen og leke seg i pauser.. Hmmmm..

Hadde identisk bil bare med nitromotor før, men det blir så mye styr med nitrobiler, jeg SKAL ha fluxen en gang :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare vet at jeg skal ha meg en Savage Flux når jeg finner meg en jobb som gir meg litt fritid igjen..

Men igjen, en slik kan man jo ha med i lastebilen og lade batteriene gjennom arbeidsdagen og leke seg i pauser.. Hmmmm..

Hadde identisk bil bare med nitromotor før, men det blir så mye styr med nitrobiler, jeg SKAL ha fluxen en gang :D

Nitro vil jeg heller ikke ha, nei:p Har aldri drevet med RC selv, men var med noen kompiser med nitrobiler for noen år siden, og det var bare skruing.

Må nok bli en Slash eller en Summit på meg med tiden:) Den du linker til er rå, men litt for mye penger å bruke for min del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Au...

Hvordan finner du slikt?

Hva søker du egentlig på?

Ble det hund?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den på vg.no :P

Jada, hunden er bestilt for flere uker siden. Skulle bare kikke på valpene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har du kjøpt deg, Ola?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den på vg.no :P

Jada, hunden er bestilt for flere uker siden. Skulle bare kikke på valpene ;)

Da blir det liv i heimen med bikkje :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble 2005 modell touran:-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om noen firmaer som leier ut bilfrakter (type Sprinter med plan) som kan kjøres på vanlig klasse B? Kan godt være i Oslo eller omegn også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at Avis på Hamar har noe sånt Mads.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, en kompis nevnte et firma på Gjøvik også, men finner ikke noen som har der - ikke på nettet ihvertfall. Får ta noen telefoner til uka:) Tar imot andre forslag også, både privat og firma!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble 2005 modell touran:-D

Link!? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som jobber som mekaniker hos vw eller audi på Møller i nydal her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som jobber som mekaniker hos vw eller audi på Møller i nydal her?

Mads Brattberg(?) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mats Bratberg - Øyvind Øieren - Anders heggelund.. Mats jobber på Audi avd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahah jeg å petter sto å vaska bil på værste i sta :P men det likte vist ikke ene naboen der, kom bort å lurte på om vi hadde hørt om lover å regler. Så fikk vi 3 sider med regelverk.....

539894_10150967874131189_742381188_12246

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahah jeg å petter sto å vaska bil på værste i sta :P men det likte vist ikke ene naboen der, kom bort å lurte på om vi hadde hørt om lover å regler. Så fikk vi 3 sider med regelverk.....

539894_10150967874131189_742381188_12246

Noen er bare sånn, er så misfornøyde med seg selv at de må klage og sutre på andre for og føle seg bedre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen er bare sånn, er så misfornøyde med seg selv at de må klage og sutre på andre for og føle seg bedre

Lov å si ifra vel. Vet ikke hvor mye de bråka jeg, men har ofte hatt dårlig samvittighet for å bruke steameren på jobben til fadern på søndager med fint vær (den bråker noe jævlig og da), og hadde nok vist forståelse om noen kom og sa ifra. Det tipper jeg Kim og Petter gjorde og. Bedre å si ifra på den måten, enn at arbeidsgiveren mottar et anonymt brev med trussel om anmeldelse osv og få kjeft den veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.