Anbefalte innlegg

En bitteliten høytrykksvasker bråker ikke akk veldig mye :P men fikk da dagens latter ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vil kjøpe 3kubikk med bjørkved? akkuart hogget så står i storsekker og kan leveres:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere ba han om å tørke seg en viss plass med den helligdag`s lappen eller?

Jeg har klippa plenen i dag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vil kjøpe 3kubikk med bjørkved? akkuart hogget så står i storsekker og kan leveres:-)

Drittblaut væ.. 200kr pr.kubikk da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sto å va mest sjokka egentlig, for va sikkre på att han bare kødda :P men jaggu va han seriøs å :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drittblaut væ.. 200kr pr.kubikk da ;)

Nei;) Ikke så ille:D Får en sommer på seg så er den knall den:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller en kanne med bensin: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller en kanne med bensin: klø :

Bra jeg ikke har etternavnet ditt. Det hadde blitt jævli moro sikkert.

EDIT: det hadde ikke noe med innlegget ditt å gjøre altså hvis det var noen som ikke kobla ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahah jeg å petter sto å vaska bil på værste i sta :P men det likte vist ikke ene naboen der, kom bort å lurte på om vi hadde hørt om lover å regler. Så fikk vi 3 sider med regelverk.....

539894_10150967874131189_742381188_12246

Evig glad jeg bor blandt bønder. :D

Har både vaska bil og kløpt plen i dag og folk ha'kke en gang sett stygt på meg: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som ikke får logget inn på Photobucket? Finner hverken brukernavnet mitt eller mailadressa mi, så får faen ikke logget inn:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Non som er int i å få tel no bildetaking om torsdan? El er de fleste kjeie etter tur? :P

Jeg veit IKKE om noen locations, da jeg aldri har vært med på no photoshoots.. Bare lufte en tanke je..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info - flere som har sett denne eller?

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=238085

Når de ikke gir et ordentlig svar på hvilket grunnlag man skal forhåndsmelde seg så blir det jo litt dumt. Er jo sikkert en grunn men da burde den vært lagt fram i tråden og ikke bare en kort melding som det er blitt der. Om det er pga de ikke ønsker å handle flere pokaler en nødvendig ved å se ann påmeldte blir det litt dumt da det er rimelig mange som ikke følger med på forumet 24/7 Nei. jeg kommer ikke til å forhåndsregistrere meg uansett. Alt kan skje og man vet jo aldri 100% om man drar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt vagcom kabel ting? Evt hva søker jeg etter på ebay? Prøvd og få Kim Rune til og sende meg nr til petter, for han har slik kabel :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får jeg kjøpt vagcom kabel ting? Evt hva søker jeg etter på ebay? Prøvd og få Kim Rune til og sende meg nr til petter, for han har slik kabel :P

haha glemte det jeg :o han kan sikkert svare her selv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo en som selger kabel her på forumet,har du prøvd og søke på ross-tech på ebay da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når de ikke gir et ordentlig svar på hvilket grunnlag man skal forhåndsmelde seg så blir det jo litt dumt. Er jo sikkert en grunn men da burde den vært lagt fram i tråden og ikke bare en kort melding som det er blitt der. Om det er pga de ikke ønsker å handle flere pokaler en nødvendig ved å se ann påmeldte blir det litt dumt da det er rimelig mange som ikke følger med på forumet 24/7 Nei. jeg kommer ikke til å forhåndsregistrere meg uansett. Alt kan skje og man vet jo aldri 100% om man drar.

så i tileg så kunne de tatt inn domere utenfra å på hovedtreffet synnes jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo en som selger kabel her på forumet,har du prøvd og søke på ross-tech på ebay da?

Var snakk om slik drit billig kabel det her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk :) Bestilte akkurat en slik :)

Men programvare da?

haha, de finnes helt ned til 10kr stk :P

http://search.eim.ebay.no/?kw=VAG-COM+USB&el=3&en=50&elc=-2&ep=1&es=21

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det la... låner man bare fra internett :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har innstalert vag-com jeg men har ikke kabel :P var ikke no problem.. men lisens ligger jo i cabelen da vis jeg har forstått det riktig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det la... låner man bare fra internett :D

Kult, da må jeg spørre om og få låne det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvfølgelig så har men the real deal:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.