Anbefalte innlegg

Takk. Var nede å prøvde å starte bilen nå. Har ikke sjangs til å kjøre med den. Får starta den, men så ligger den på 200-500 omdreininger og hele bilen rister. Også reagerer den ikke på gassen før du er veldig tålmodig og berører den forsiktig :P

Har du prøvd å nappet av kontakta på den blåe tempføleren i motorrommet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man kjøper RC bil fra utlandet, så er det vel ikke noen andre forskjeller enn at jeg trenger en annen lader, som jeg uansett trenger for å få ladet batteriene fortere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er interisert og Sugekopper til og feste skiltet sitt med? slik at man kan ta det av for utstilling..?

51515209.jpg

Trur jaggu jeg holder meg til skruer å skiltplate... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette er for de som vil ha det cleant foran.. :)

Altså opp til deg selv hvordan du selv vil ha det :)

Men for de som vil sa det av, men ikke orker på grunn av teip og borrelås så er dette et godt alternativ :)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?ma2z1b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, kanskje man skal bytte bil ? : klø :

:D

Hvorfor kjøpe skoda når man kan gå da ?.. : klø :

nei men flott bil det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man kjøper RC bil fra utlandet, så er det vel ikke noen andre forskjeller enn at jeg trenger en annen lader, som jeg uansett trenger for å få ladet batteriene fortere?

HAHAHAH, LOL!

Leste over meeegafort og leste kjører istede for kjøper, så lurte på hva faen du drev med forno : haha :

Herregud ass :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvorfor sentrallåsen min streiker en gang i blant,får kun låst opp førerdøra,noe som skjedde da jeg skulle dra på jobb i morges,men gadd ikke og prøve og låse opp flere ganger,så bare hoppet inn og startet,det var ikke smart,da gikk jo den helvetes alarmen på,ikke artig,vekket vel alle i nabolaget før 05.30 i dag,må si at alarmen på golfen virker bra:p

fikk da stoppet bilen,og hoppet ut,og låste dørene og låste opp igjen,da stoppet alarmen heldigvis,ellers så måtte jeg nok ha koblet av batteriet,da jeg ikke har snøring på hvordan jeg ellers skulle ha stoppet den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke detta no som var standard på golf/passat rundt 98-2000 da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke peiling,men kommer ikke til og starte bilen igjen,uten at sentrallåsen fungerer:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet eller klarer og finne ut hvordan det er med kjøp av elektrisk sparkesykkel via ebay.

vil den bli stoppet i tollen og beslaglagt? eller vil jeg kunne motta denne.. om det er ulovlig osv.

funnet en på ebay.de til litt over tusen lappen. som jeg vil ha. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet eller klarer og finne ut hvordan det er med kjøp av elektrisk sparkesykkel via ebay.

vil den bli stoppet i tollen og beslaglagt? eller vil jeg kunne motta denne.. om det er ulovlig osv.

funnet en på ebay.de til litt over tusen lappen. som jeg vil ha. :D

skal nok gå bra det,de selger da elektrisk sparkesykkel på netthandelen også,men de er ulovlig og bruke på vei da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men blir ikke så mye dyrere den på netthandelen da,når du får betalt mva og tollgebyret på den fra tyskland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som den er bygget for litt mere fart den på netthandelen,og det ser ikke ut som at den er avhengig av asfalt,ettersom hjulene er bedre på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. får se ann. mye penger og bruke på et leketøy. . p

den fr netthandlen kommer på ca 2000kr + frakt på nesten 700kr. da begynner det og bli dyrt : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, se på han dusten på 0:36 : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, se på han dusten på 0:36 : haha :

Æhæhæhæhæhæhæh :P

Born to be a potetbonde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.