Anbefalte innlegg

Sykt rå med kleemann felga : eek :

Jeg syns den var råest med Vossenfelgene.. Fiiiitte for en nydelig skute!!

Hadde jeg visst hvor den sto skulle jeg tatt'n med meg hjem denne uka, vært i Sverige hele uka omtrent, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper man led pærer til skiltlys, og alle innvendig? :)

Noen som har mørklykte film? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å erstatte 19" med 18" jeg ass.. Og skru av justerbart og få på "fast senk".. Hmmmm.. Burde jeg få noen til å kakke meg i hue?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neinei:) du kjøper deg bare hatt og pipe også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får det kanskje med på kjøpet.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper man led pærer til skiltlys, og alle innvendig? :)

Noen som har mørklykte film? :D

ebay.com og laminx.com :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiiii fadir! Møtte en helrå Cadillac Magnum i Karlstad i dag tidlig, den kjørte feil retning i forhold til Norge, men hadde vært kult om den var på gatebil og noen fikk tatt bilde av den.. hehe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dealextreme:D

ebay.com og laminx.com :)

Hva søker jeg etter? Hva slags pærer er det i min bil? finnes det en oversikt noe sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det han sa :) ang. skiltlys så lønner det seg bestille nye med led og som lurer autocheck (bare søk på skiltlys til b7)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne som har denne?

PORSCHE.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte den på e6 ved rudshøgda for en eller 2 uker siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet tok jeg 16. mai. Og som du ser svinger han mot Rudshøgda.. Kanskje vi klarer å spore han, hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører ikke den der til på Porsche-verkstedet utpå Nes, tro? Mener jeg har sett en slik en der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter du klar med kameraet du eller, Stig Arne? Hadde ikke rukket å tenkt på den engang jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter ikke med kameraet i handa nei, men det ligger lett tilgjengelig.. Får maaange bilder på ei uke, men ikke så mange som er noe å vise frem noe sted.. hehe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ny mobil da den gamle blir batteritomt etter et par dager,hvilken av disse burde jeg velge:

Samsung Galaxy Nexus

Samsung Galaxy S II

Sony Ericsson Xperia Arc S

holder en knapp på en av samsung telefonene,men hvilken?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fryktelig innviklet og fikse og skjønner det her :/ Jeg vet ikke hva jeg skal ha :P

DRL lysa lyser gult på dagtid, det skal jeg ha til og bli hvitt, og spredere skal jeg ha likt som i DRL, og hvitt i alle lys inni bilen, 4 til dører, 4 små og 2 litt større i taket :P Og 2 skilt lys.

men skjønner ikke dritt av hva slags pærer jeg trenger :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ny mobil da den gamle blir batteritomt etter et par dager,hvilken av disse burde jeg velge:

Samsung Galaxy Nexus

Samsung Galaxy S II

Sony Ericsson Xperia Arc S

holder en knapp på en av samsung telefonene,men hvilken?:P

Ville heller godt for en i HTC One serien, X er jo flaggskipet :)

men igjen så er jeg veldig fan av htc sense, synes samsung sine modeller blir utrolig kjedelige og for likt iphone med sitt grensesnitt.

men smaken er som baken :)

Ville uansett ligget unna Sony Ericsson av egne erfaringer vil jeg si at bygge kvaliteten er langt under de andre leverandørene, samt grensesnittet dem bruker er helt forferdelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå skal det sies at jeg stortsett bare har brukt se,siste mobilen jeg kjøpte,var se w995 når den kom ut,så er ikke akkurat oppdatert på mobilfronten:p

men htc one x blir nok ikke aktuelt,orker ikke og bruke så mye penger,hva med htc one s?

eller:

HTC HTV One V

HTC Titan

trenger ikke toppmodellen,mobilen jeg har nå,så får jeg ikke lest vg/nettavisen,pga mobilen min er litt utdatert på nettfronten:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æhæhæhæhæhæhæh :P

Born to be a potetbonde

Blir du morsommere nå så knekker jeg nesa di!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå skal det sies at jeg stortsett bare har brukt se,siste mobilen jeg kjøpte,var se w995 når den kom ut,så er ikke akkurat oppdatert på mobilfronten:p

men htc one x blir nok ikke aktuelt,orker ikke og bruke så mye penger,hva med htc one s?

eller:

HTC HTV One V

HTC Titan

trenger ikke toppmodellen,mobilen jeg har nå,så får jeg ikke lest vg/nettavisen,pga mobilen min er litt utdatert på nettfronten:p

One s er en meget rå mobil :)

er hovedsaklig skjermen som skiller den fra one x, da s er 4.3 og x er 4.7

ellers er det en pen mobil med råååå ytelse :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble så jeg kjøpte en samsung galaxy s ll,tror den holder lenge for meg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en knallbra telefon det Stian, jeg vet ikke om jeg klarer å like utseendet til S3'n som kommer snart, så jeg blir nok å beholde S2 en stund jeg og :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.