#15451 Skrevet Mai 29, 2012 noen som sponser meg med en sånn maskin? rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15452 Skrevet Mai 29, 2012 noen som sponser meg med en sånn maskin? rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15453 Skrevet Mai 29, 2012 Banner a? Har ikke Mjøsa fått den enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15454 Skrevet Mai 29, 2012 Banner a? Har ikke Mjøsa fått den enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15455 Skrevet Mai 29, 2012 Litt langshot men er det noen her som vet av noen gamle jernbanesviller? Helst gratis! Jeg vet om en diger haug ja, men da ville jeg ringt grunneieren på Hunderfossen, som jeg har glemt navnet på... Edit: han heter Anders Huse (eller Huuse) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15456 Skrevet Mai 29, 2012 Litt langshot men er det noen her som vet av noen gamle jernbanesviller? Helst gratis! Jeg vet om en diger haug ja, men da ville jeg ringt grunneieren på Hunderfossen, som jeg har glemt navnet på... Edit: han heter Anders Huse (eller Huuse) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15457 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg vet om en diger haug ja, men da ville jeg ringt grunneieren på Hunderfossen, som jeg har glemt navnet på...Edit: han heter Anders Huse (eller Huuse) Jasså ja.. Hmm.. Få prøve det da om je itte går for forskalingsblokker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15458 Skrevet Mai 29, 2012 Gi meg litt cred for å faktisk ha positivt svar på den long-shot`en din da, i det minste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15459 Skrevet Mai 29, 2012 Banner a? Har ikke Mjøsa fått den enda? Vi har vel hatt banner i en god del år? Har du itte fulgt med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15460 Skrevet Mai 29, 2012 Litt langshot men er det noen her som vet av noen gamle jernbanesviller? Helst gratis! Det er antaglig gamle tresviller du tenker på regner jeg med? De er ofte svært medtatte når de tas opp nå i dag. I tilegg er det itte no særlig å tenke på at dassene på persontogene ble tømt rett ut i skinnegangen før i tia.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15461 Skrevet Mai 29, 2012 Gi meg litt cred for å faktisk ha positivt svar på den long-shot`en din da, i det minste Ja syns det var overraskende positivt og kjerringa som mener jeg bruker for mye tid på forum, pffft, kan da løses verdensproblemer på forum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15462 Skrevet Mai 29, 2012 I morra skal Vinor titte på bilen min. Jeg fant ikke ut av hva som var galt. Skal nevnes at gasseren ikke har blitt bytta enda. Håper virkelig den kommer i posten i morra. Kan ikke bli tredje året jeg dukker opp på hovedtreffet uten bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15463 Skrevet Mai 29, 2012 Det er antaglig gamle tresviller du tenker på regner jeg med? De er ofte svært medtatte når de tas opp nå i dag. I tilegg er det itte no særlig å tenke på at dassene på persontogene ble tømt rett ut i skinnegangen før i tia.. Svært godt poeng Tenkte jeg ikke på.. Å jeg som trudde det var kreosot'n som gjorde det tell spesialavfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15464 Skrevet Mai 29, 2012 I morra skal Vinor titte på bilen min. Jeg fant ikke ut av hva som var galt. Skal nevnes at gasseren ikke har blitt bytta enda. Håper virkelig den kommer i posten i morra. Kan ikke bli tredje året jeg dukker opp på hovedtreffet uten bil Jeg spurte deg, men du svarte ikke: Har du nappet av kontakta på den blå tempføleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15465 Skrevet Mai 29, 2012 (endret) Jeg spurte deg, men du svarte ikke: Har du nappet av kontakta på den blå tempføleren? Jepp. Trodde jeg svarte jeg? Men det ga ikke noe utslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15466 Skrevet Mai 29, 2012 Banner a? Har ikke Mjøsa fått den enda? Den har jeg Så tar med den også: ))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15467 Skrevet Mai 29, 2012 Den har jeg Så tar med den også: ))) Good Du kommer fredag sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15468 Skrevet Mai 29, 2012 Nei:-) da driver å monterer senket håper jeg:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15469 Skrevet Mai 29, 2012 Nei:-) da driver å monterer senket håper jeg:-) Doh! Send med noen banner hvertfall da som skal dit fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15470 Skrevet Mai 30, 2012 Bare å ta kontakt den som kan ta ned den nedover:-):-):-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15471 Skrevet Mai 30, 2012 Hvor holder du til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15472 Skrevet Mai 30, 2012 Bare å ta kontakt den som kan ta ned den nedover:-):-):-) Jeg kan gjøre det om bilen min er i orden Kjører på Fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15473 Skrevet Mai 30, 2012 Kan ta med den jeg å før drar på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15474 Skrevet Mai 30, 2012 Jepp. Trodde jeg svarte jeg? Men det ga ikke noe utslag. motor skal endre oppførsel når du tar ut denne, ellers er den konk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15475 Skrevet Mai 30, 2012 Passer vindusheis fra golf 4 på a3 8L? (4/5 dørs) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...