#15476 Skrevet Mai 30, 2012 Svinger du innom meg på fredag så skal jeg sette ut banneren i morra:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15477 Skrevet Mai 30, 2012 Ingen som har sånne us-blinker moduler liggende å slenge vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15478 Skrevet Mai 30, 2012 motor skal endre oppførsel når du tar ut denne, ellers er den konk Ok, men den var så rar fra før. Og ikke husker jeg helt hvordan den oppførte seg etter at jeg tok den ut heller. De kikka fort på bilen i dag og sa at det kunne hende at registerreima har hoppa litt. For den vil ikke opp i turtall. De skal ta den inn i morgen for å finne ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15479 Skrevet Mai 30, 2012 Ingen som har sånne us-blinker moduler liggende å slenge vel ? Jeg har 2stk, men tenkte igrunn å bruke de selv.. men dette blir ikke før om ett par uker... Så rekker eventuelt vente på nye mens jeg er i sydenlandet ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15480 Skrevet Mai 31, 2012 Noen som har biltralle jeg kan låne i helga? Den jeg skulle bruke bestemte seg for at hjullager er oppskrytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15481 Skrevet Mai 31, 2012 Noen som har biltralle jeg kan låne i helga? Den jeg skulle bruke bestemte seg for at hjullager er oppskrytt.. Biltralle tell Våler? Det er feigt Pål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15482 Skrevet Mai 31, 2012 Hvis jeg ikke har det så kommer det jo garantert til å skje noe Ooog har ikke plass til alt i a4'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15483 Skrevet Mai 31, 2012 fikk tilbud om ei boble idag jeg ikke kunne si nei til, en 1961 modell med kun EN eier og 109000 garanterte km,eier som er født i 1925 er selvsagt litt å gjøre med den, men jøss får et utgangspunkt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15484 Skrevet Mai 31, 2012 Begynner å bli endel biler på tunet hos deg nå Morten Skal du til Våler da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15485 Skrevet Mai 31, 2012 Hvis jeg ikke har det så kommer det jo garantert til å skje noe Ooog har ikke plass til alt i a4'n Hør med Jan Inge Øien, han har hvertfall.. Ellers så har Statoil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15486 Skrevet Mai 31, 2012 Begynner å bli endel biler på tunet hos deg nå Morten Skal du til Våler da ? Ja det gjør det gitt:) må rydde litt i låven nå så jeg får den inn hehe nei, skal ikke dit i år:) har litt får mye å gjøre hjemme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15487 Skrevet Mai 31, 2012 fikk tilbud om ei boble idag jeg ikke kunne si nei til, en 1961 modell med kun EN eier og 109000 garanterte km,eier som er født i 1925 er selvsagt litt å gjøre med den, men jøss får et utgangspunkt:) Ser ut som et godt utgangspunkt. Hvis du vil ha flere vet jeg om en 69-modell med en eier som står i Øyer. Stått i garasje de siste 10 år. Den er utstyrt med en form for automatgir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15488 Skrevet Mai 31, 2012 Ser ut som et godt utgangspunkt. Hvis du vil ha flere vet jeg om en 69-modell med en eier som står i Øyer. Stått i garasje de siste 10 år. Den er utstyrt med en form for automatgir. kan sende meg nr og litt info på pm du vis du vil:) begynner vel bli nok prosjekter nå men, alltids plass til fler he he:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15489 Skrevet Mai 31, 2012 kan sende meg nr og litt info på pm du vis du vil:)begynner vel bli nok prosjekter nå men, alltids plass til fler he he:) Skal gjøre det. Bedre at bilen kommer inn i klubben enn at den skal ende hos en cowboy et eller annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15490 Skrevet Mai 31, 2012 Hør med Jan Inge Øien, han har hvertfall.. Ellers så har Statoil Jan Inge sin jeg skulle låne Joda, får sikkert tak i, men gir heller noen kroner til klubbmedlemmer istede for en bensinstasjon e.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15491 Skrevet Mai 31, 2012 (endret) Noen her som er dreven med vinkelsliper og som har en? Har montert Milltek eksosanlegg, men ser nå at stussene skulle vært lenger inn, men de går ikke lenger inn forde de er for lange. dvs å kappe de med 2cm hadde vært perfekt. Noen som har lyst å gi meg en hjelpende hånd for ett par øl o.l? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15492 Skrevet Mai 31, 2012 jaja,da ser det ut som at jeg blir gjeldslave de neste 30 årene også fikk jaggu meg innvilget huslån,så da blir det nok hus på meg i løpet av et par måneder,må bare få tømt huset først:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15493 Skrevet Mai 31, 2012 Jan Inge sin jeg skulle låne Joda, får sikkert tak i, men gir heller noen kroner til klubbmedlemmer istede for en bensinstasjon e.l. Haha Da vet ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15494 Skrevet Juni 1, 2012 Da blir det tredje året på rad jeg møter opp på Våler uten bil Men skal da bli morro i år også ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15495 Skrevet Juni 1, 2012 haha men funker det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15496 Skrevet Juni 1, 2012 Trøst deg med at jeg møter opp uten bil også, Simen:p Jeg skal dog kun dit på Søndag, men allikevel kjedelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15497 Skrevet Juni 1, 2012 its flyday :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15498 Skrevet Juni 1, 2012 Noen som har med grill oppover i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15499 Skrevet Juni 1, 2012 kim rune tar med en liten en, men ola kommer med klubb grillen i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15500 Skrevet Juni 1, 2012 Ok, fikser med en grill til jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...