Anbefalte innlegg

vant jaggu ei orginal 61 modell boble med ragtop på lotteri idag jeg gitt haha, prosjekt da men, lell agitt:P artig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer :)

Boble er tøft!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, jeg er på Facebook! Sært. Hvordan får jeg et bilde på profilen min, sånn som det er her f.eks? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du gjøre så du får ny type profil. Timeline tror jeg den heter. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at den knappen er der nå, men:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å selge PS3'n min jeg.. Blir da aldri brukt..

Men klart, skulle man ryke på en smell og få no jævlig med fritid en gang så angrer man vel. Den får vel stå og samle støv..

Kanskje bare pakke den unna og ha den "i opplag"? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan endrer jeg den jævla statusen på Feisern til ingenting? Jeg vil ikke ha noe status:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ingen status? :P

Det er ingen statusgreier lenger, tror det kun er innlegg på veggen nå for tia.

Eller tenker du på status som i singel og gift osv? Det kan skjules. Alt kan redigeres fra øverst til høyre der du har en liten nedtrekksmeny. Lek deg litt rundt på kontoinnstillinger og personverninnstillinger så skal du se du får det som du vil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke det, nei? Bra:p Trodde jeg fortsatt hadde kommentaren som du kommenterte som status, men da tok jeg feil. Leker rundt og driver på, men jeg blir mest irritert:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, men den har du jo klart å slette da.. Det blir ikke stående som status altså :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott:D

For å lage mapper med bilder, må jeg først laste opp bildene da, og så lage mapper? Så lite har jeg ikke skjønt siden jeg begynte å poste på forskjellige forum:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, gå inn på din egen profil, og trykk på ikonet for å legge opp bilde. Da får du valg om du vil opprette album.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i området som slenger på 4 brukte dekk på noen gamle felger rimelig eller? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hater og kjøre på urunde felger

penger er mangelvare om dagen, finnes det noen el-cheapo cheapo felgrettere mellom lhmr og hamar som kan rette 2 felger (RH megamjuk aluminium cup felger? 7,5x16) ?

blir jo ravende sprø av og kjøre bilen

ps, ja, jeg veit det har blitt tatt opp før, men jeg er meningsløs lat i dag

ingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skal skrive noe på Feisern, noe totalt uinteressant som folk flest skriver, er det da notat jeg skal bruke eller er det noe annet? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skal skrive noe på Feisern, noe totalt uinteressant som folk flest skriver, er det da notat jeg skal bruke eller er det noe annet? :P

Status skal du skrive da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dette er statusen din: Fornøyd med dobbel på 120 i benk med skjorte i går :)

Men blir nok en kjapp tur til kiropraktor'n på Torsdag for å løse opp litt spenning i ryggen :P ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dette er statusen din: Fornøyd med dobbel på 120 i benk med skjorte i går :)

Men blir nok en kjapp tur til kiropraktor'n på Torsdag for å løse opp litt spenning i ryggen :P ? :P

Jepp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaaaaaa:D Jeg suger i Facebook.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en trampoline de skulle ha blitt kvitt fort og gæli? Helst en av litt kvalitet og rundt 4m diameter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy faen for en drittjobb det er og montere igjen dørplata på golf 4,trodde faen meg at det alldri skulle gå,jævla plastpropper,rakk faen meg kun ene siden også,så må gjøre det samme på andre døra senere: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.