Anbefalte innlegg

fy faen for en drittjobb det er og montere igjen dørplata på golf 4,trodde faen meg at det alldri skulle gå,jævla plastpropper,rakk faen meg kun ene siden også,så må gjøre det samme på andre døra senere: bh :

Det er da ikke så mye jobb det vel ? :P er jo gjort på 10-15 min det. hvertfall på boran

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med de 2 plastproppene som skal klemmes i den plastsaken,og den var ikke helt rund lenger,faen for et håpløst system,men men,fikk da lyddempet ene døra i dag,neste skal vi ta så fort jeg får høytaler adapterne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og ikke nok med det,den jævla dritten av en verkstedport,glei igjen når jeg kjørte inn,uten at jeg så det,og den traff jo selvfølgelig det som stakk lengst ut bak,felgen på høyre side bak,så da var det ikke bare en liten skade,nå ble den noen cm bredere,får montere de orginale felgene snart jeg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woho. Nå sitterjeg på Gardermoen med en kald halvliter på bordet. Blir noe trøstedrikking når man må opp til Bardufoss igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woho. Nå sitterjeg på Gardermoen med en kald halvliter på bordet. Blir noe trøstedrikking når man må opp til Bardufoss igjen..

haha :D

føles veldig greit med fritak egentlig : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaggu meg bra det nermer seg en mannsalder siden man var oppi nord i grønt,og jeg var omtrent så langt nord som det er mulig og komme i dette landet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale alle som sliter med ryggplager osv til å dra på Kiropraktor Brumunddal...

Var inne til time i dag med full undersøkelse av ryggen pga smerter i korsrygg. Han ville ta noen røngten bilder av ryggen for å se hva som var problemet. Forklarte meg av han så, og hva problemet var.. Også knakk han litt bakider for å fikse litt på det, gjorde seg..

For dette betalte je nette sum av 250.- kr: eek :.. Spurte om det var feil je:p.. sikkert 7-800kr hos andre kiropraktorer rundt her, som je har vært borti hvertfall..

ANBEFALES: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går hos naprapat et par ganger i måneden jeg,kun 400kr gangen:p,snart brukt 10k der siden nyttår

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine biler. Kikker litt på Skoda selv om dagen.

Hadde ikke superb stv. vært dyrt hadde jeg kjøpt meg superb selv ;) Men blir vel ratt Octavia på meg :)

Syns jeg også.. Sett lenge på passat 3bg, men har lagt de på hylla så lenge. Helt enig ang det med pris på superb stv ja, dyre ja, men en mer romslig familebil er det ikke... Vente litt med unga, derfor kun sedan denne gangen;).

Men er det no svakheter på disse bilene eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til vårt nye og flotte Bilia anlegg i Nydalen (vis a vis Møller og Bertel O Steen) og offisiel åpning i morgen.

252628_10150865609053021_1682090650_n.jp

Nye Volvo V 40 vil også bli lansert, serveres kaffe og kaker + div.

Kom gjerne også innom verkstedet om du ønsker det for en prat.

Jeg står på mekaniker plass nr 7

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde helt klart gått for den med mest utstyr! :) kjedelig å kjøpe en bil man ikke blir fornøyd med.

Og Skoda bruker jo 2 år gammel Audi-/VWteknologi, hvor alle merkabare feil/mangler er tatt bort, så det er jo bra kvalitet på bilene! -Slik jeg har forstått det ihvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tlf nr dit? Må man ha henvisning? Tar er nakke også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk sparkesykkelen i dag ;) Haha. Så moro for unga ;) går ganske greit. Sikkert rundt 20-30kmt. Ganske stor sak. :P

2b8010f3.jpg

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?efy1hl

Sparke sykkel med sete? Det er leketøy for den late :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tlf nr dit? Må man ha henvisning? Tar er nakke også?

Ja dem tar alt. Treng itte henvisning til kiropraktor. 62780850 meget fornøyd selv. Vert til anden kiro før hun fikk itte til noe. Legen og fysiteraputen sa bare trene. Hjelp Litte det når noe sitter fast. Dem fant en i korsryggen, et par i mellom ryggen og en i nakken min. Veldig flinke folk. Da jeg er veldig myk så er vanskelig og knekke på plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk på at kiropraktor er en midlertidig fiks, og ikke en varig fiks:) De med litt yrkesstolthet sier ifra når de mener at det ikke er vits å bruke mer penger på kiro, mens de uten gjerne drar det ut i det lengste for å tjene ekstra cash.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kiropraktor i kombinasjon med mosjon er det beste. Da kan man klare seg lenge uten å måtte fly tilbake til kiropraktor i tide og utide.

Snakker av erfaring.

-A

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som trenger cd spiller til bil?har en sony cdx-gt630ui jeg ikke bruker,har aux og usb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har liggende noen svinbillige felger med sommerdekk ? 5x112 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tull.: eek : Ifølge Forsvaret har jeg hatt ett meningsfylt år med masse utfordringer! De om det..

Men 21 dager så skal jeg nok aldri lengre nord enn Trondheim :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes jeg hadde det ganske greit i militæret de 6 månedene jeg var der,- 2 måneder med perm:)

tror faktisk vi omtrent ikke hadde noe dødtid på den stunden,det samme kan ikke sies når jeg kom i hv,der var det 90% dødtid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.