Anbefalte innlegg

Glad jeg slipper millitæret :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er glad jeg kom ut jeg,hadde det egentlig jævlig bra,selv om jeg fryste på meg gåsunger og det som værre er,hadde noen jævlig bra helikopterturer der de flydde taktisk,og i finnmark så er det jo faen meg bare fjell og daler,føltes som at jeg hadde hele magan i halsen noen ganger: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes jeg hadde det ganske greit i militæret de 6 månedene jeg var der,- 2 måneder med perm:)

tror faktisk vi omtrent ikke hadde noe dødtid på den stunden,det samme kan ikke sies når jeg kom i hv,der var det 90% dødtid

Nå er jeg i en støttetropp i ingeniør bn på skjold så det er en god del dødtid her. Positive er at det blir masse tid til trening:) skal btw ut på 3 mila i morra. Blir nok skøy:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem ville ikke ha meg. Enda jeg som ville inn, men men. Er dems tap :) Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke inn, men ble tjenestedykktig. Men pga ryggen og litt høyt blodtrykk akk der å da så slapp jeg høre noe mer ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjenestegjorde som hv-jeger på gsv,6 måneders tjenestetid,+ overførsel til hv etter tjenestetiden,men når de skulle nedgradere hv for noen år siden,så ble jeg valgt,så orket ikke og protestere på det:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å funderer på å kanskje lakke futura felga mine. Hva er deres mening?

526840_10151818860250150_2026784319_n.jp

Bare et utkast jeg fikla sammen med PS, men dere forstår tanken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som trenger cd spiller til bil?har en sony cdx-gt630ui jeg ikke bruker,har aux og usb

pris? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjenestegjorde som hv-jeger på gsv,6 måneders tjenestetid,+ overførsel til hv etter tjenestetiden,men når de skulle nedgradere hv for noen år siden,så ble jeg valgt,så orket ikke og protestere på det:p

Bra tjeneste der har jeg hørt, møtte på noen HV016 gutter og menn når jeg var i Afghanistan, trente en god stund på GSV og island før deployering. Og de hadde førstegangstjenesten på GSV.

Ser ikke helt hvorfor folk absolutt ikke vil inn, er jo ett "fri år" vil jeg si.. Var i allefall knall å vær et annet sted enn hjemme etter to crappy år som lærling..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja treningen var det ikke noe og si på,hadde stortsett trening til langt på kvelden hver dag,synd at formen ikke er like bra,hadde jeg prøvd og sette samme tiden som jeg gjorde på 3 mila der,så måtte jeg nok hatt en hjertestarter i nærheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris? :)

500?akkurat tatt ut av golfen,og virker 100%,,ingen kabler er kuttet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja treningen var det ikke noe og si på,hadde stortsett trening til langt på kvelden hver dag,synd at formen ikke er like bra,hadde jeg prøvd og sette samme tiden som jeg gjorde på 3 mila der,så måtte jeg nok hatt en hjertestarter i nærheten.

hehe..

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå skal det jo sies at jeg var ute i 95 mener jeg det var,så det er jo noen år og kg siden:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men da er det vel godkjent.. får vel alderstillegget å da ratt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,sånn er det når man stortsett har sittet på rævva på jobb,og er soffagris ellers: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Får heldigvis betalt for å være i form ;)

Er det noen her som ha prøvd Plastidip?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som ha prøvd Plastidip?

Kjør på, funker knall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på, funker knall ;)

ja men sku hatt en farge dem ikke har da seff :P Vet du om man kan for eks få vanlig metallic lakk blanda med plastidip? Og kan man sprøyte det på?

Kan jo bytte farge på felger osv billig hvert år om det funke knall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je har nok sløppi unna militæret nå, men je har søkt om utsettelse flere gonger :P Problemet for meg var at de ikke kalte meg ut før jeg hadde vært elektriker i 1,5 år og dermed tjente greit. Å da gå ned til 140 kroner dagen eller hva det var ville vært en drug nedgang. Men je var tydeligvis sterkt ønsket i militæret da de ikke tok hintet etter 2 utsettelser grunnet skolegang, først etter at je fekk med et brev fra sjefen har det vørti stille :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja veit.. Vernepliktverket drekk mye kaffe og røyke sokka sine.. Nå kan man vel velge når man vil inn og hvor man vil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dro ut når jeg var 17 jeg,men var flere som var oppunder 30år,sikkert artig og ta imot ordre fra befal som knapt var 20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg møtt enda et klubbmedlem fra Mjøsa i egen person :) Stian Høiby viste seg å være en hyggelig kar ! Takk for handelen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kjett å bestille varer å beregne etter kursen at den skal bli tollfri/mva-fri, åsså endrer kursen seg slik at det blir både fortollingsgebyr og mva-pliktig læll :D

Jaja, god helg! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.