#15701 Skrevet Juni 26, 2012 ja den kom med vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15702 Skrevet Juni 26, 2012 noen som vet om noen som vet om noen som har noe sånt og som kanskje har noe som kunne passet her.... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2609499#post2609499 fint om du / dere gir beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15703 Skrevet Juni 26, 2012 noen som vet om noen som vet om noen som har noe sånt og som kanskje har noe som kunne passet her.... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2609499#post2609499 fint om du / dere gir beskjed Hør med Eyvind Spangen her inne. Han har kanskje noen deler liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15704 Skrevet Juni 27, 2012 Hør med Eyvind Spangen her inne. Han har kanskje noen deler liggende Kan nevne det for Eyvind på jobb i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15705 Skrevet Juni 27, 2012 Spør om han har et par brukbare drivledd også a, Stian? Typ44 Q det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15706 Skrevet Juni 27, 2012 Ikke lenge til helg igjen nå! (Måtte legge den ut her, Simen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15707 Skrevet Juni 27, 2012 Ikke lenge til helg igjen nå! (Måtte legge den ut her, Simen) : rock :konge: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15708 Skrevet Juni 28, 2012 Noen som vet en plass rundt mjøsa som selger dyser? til weber, 6 mm : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15709 Skrevet Juni 28, 2012 Kontroll ifra hamar og oppover idag eller? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15710 Skrevet Juni 28, 2012 Noen som vet en plass rundt mjøsa som selger dyser? til weber, 6 mm : ) RS Motor på Gjøvik enten har eller skaffer dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15711 Skrevet Juni 28, 2012 da var siste framdøra lyddempet også,gikk mye bedre i dag,brukte vel ca 1t med demontering,demping og montering,rakk også og legge 50mm2 strømkabel,og alle høytalerledningene på sjåfør siden. neste uke blir det vel og trekke 3 phonokabler,høytalerledninger på passasjersiden,og montering av frontsett. det nermer seg godlyd: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15712 Skrevet Juni 28, 2012 (endret) da var siste framdøra lyddempet også,gikk mye bedre i dag,brukte vel ca 1t med demontering,demping og montering,rakk også og legge 50mm2 strømkabel,og alle høytalerledningene på sjåfør siden. neste uke blir det vel og trekke 3 phonokabler,høytalerledninger på passasjersiden,og montering av frontsett. det nermer seg godlyd: rock : Konge! Ble akkurat ferdig med å montere siste døra selv, og få på igjen så og si alt interiøret i dag.. joggu tar det på kroppen å rulle rundt inni der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15713 Skrevet Juni 28, 2012 har heldigvis hjelp fra en som også har golf 4,og som konkurerer i emma,ellers så tror jeg stereoen min hadde blitt liggende på hylla en stund lenger. hva har du brukt på dørene da? har lagt 2 lag med SilentCoat,og et lag med NOISE ISOLATOR 8A på dørplatene,så blir det nok et lag med SOUND ABSORBER 7 på dørtrekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15714 Skrevet Juni 28, 2012 Jeg vil ha en sånn en http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35328315 !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15715 Skrevet Juni 29, 2012 bare og kjøpe det,den er jo til salgs:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15716 Skrevet Juni 29, 2012 Kjøpe du boran så ;D hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15717 Skrevet Juni 29, 2012 nei så faen,nå er golfen ferdig betalt,så nå orker jeg ikke mere billån på en liten stund:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15718 Skrevet Juni 29, 2012 heheh Men ja sku lett bytta ut boran med en WRX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15719 Skrevet Juni 29, 2012 Bare og gjøre det.. lett og si det, men og gjøre det er ikke lett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15720 Skrevet Juni 29, 2012 Hehe vente ett års tid å prøve å selge bora så må jeg prøve en Wrx sti alltid hatt lyst på det å morro å prøve noe anna en vag å hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15721 Skrevet Juni 29, 2012 mere holdbart er det og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15722 Skrevet Juni 29, 2012 Hehe vente ett års tid å prøve å selge bora så må jeg prøve en Wrx sti alltid hatt lyst på det å morro å prøve noe anna en vag å hah Enig der Jeg har lysten på Bmw jeg, som jeg har hatt før.. ny type bmw med litt modifikasjoner :DD eller nyeste merca med senk og felgz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15723 Skrevet Juni 29, 2012 Ja så har litt lyst å prøve ut Subaru så få se til våren igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15724 Skrevet Juni 29, 2012 its flyday 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15725 Skrevet Juni 29, 2012 Denna er bedre mr ulen ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...