Anbefalte innlegg

petter dette er itte sg da. men noe som ligne.

hvor finner man fra kina da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror dere dette er brukbart?

spare jo fort 5000 kr på dem i forhold til jupiter.

http://www.lightup.no/products/led-downlight-9w-led

disse er 9w og ikke 7w...

også står det at du helst ikke skal ha mere enn 5 spotere pr dimmer.. med SG sine går det hvertfall ann og ha flere.

Skjønner jo at folk vil ha det billigst mulig, men noen ting koster rett og slett litt penger. og det er som regel kvalitet du betaler for.. med henhold til andre nett steder osv..

: rock :

Jeg vet om et nettsted der en bekjent har kjøpt MANGE spotere og det var en grei pris med bra kvalitet. og noen av dem var vledig små ca 4cm i diameter. de var kule. men han ville ikke oppgi adressa mer enn en gang og jeg glemte den såklart. : /

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjel på 7w og 9w?

det står minst ikke maks 5. men er vel egentlig dimeren som styre det?

må jo huske såne sier.hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

petter dette er itte sg da. men noe som ligne.

hvor finner man fra kina da?

veit, sjekka pris for ei stund sia på sg led fra alshell, kosta litt over det du hadde funni

usikker, skal sjekke det ut når jeg skal fikse spotter i stua her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjel på 7w og 9w?

det står minst ikke maks 5. men er vel egentlig dimeren som styre det?

må jo huske såne sier.hehe

Det er bare forskjellen watten. ikke noe annet :D

Joa. men er ikke altfor mange dimmere til LED enda. eksempel på SG sine Led spotere. så er det noen som skal ha 315 og noen som skal ha 400 (elko)

men vil tro det funker uansett :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

itte lyst å sjekke i morgen da. hehe. burde fått byte postit lappa i take snart. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pærer ja!

Tenkte meg 350 da jeg betalte 400 i butikk sjøl. Jeg er litt av en klabb som ikke husker filmer jeg har, åsså bare MÅ jeg ha når jeg ser de.. På den måten fikk jeg ikke mindre enn 3 identiske utgaver av filmen SNATCH en gang i tia.. Greit nok filmen er råbra, men trenger da ikke tre identiske disker med den på :D

Var vel 90 pr sett? Skrev det på forpakninga men glemsk selv. Kan jo gjøre en byttedeal med cash i mellom fra min side i tilfelle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel 90 pr sett? Skrev det på forpakninga men glemsk selv. Kan jo gjøre en byttedeal med cash i mellom fra min side i tilfelle?

Det er en deal. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har billige sider for deler til G60? Tenker da på; Sputter lager, veiv lager, pakning sett osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha:D Under 2 måneder til jeg får det nå da:) Skal si ifra jeg petter så du får værtfall komme på besøk?;))9

tyrivegen 18

Svinger inn ved Rema 1000 på Trysil vegen:) Så dere i elverum må vi bli kjent med: )9

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=35761704

Får si ifra hvordan det er å bo hos hu etterhvert, kjenner et par som har bodd der med litt blandede erfaringer ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit hu er litt spesiell type:-) åssen erfaringer da?:-) den leligheta de leide?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller det noen rolle om man kjøper AppleTV fra usa, uk eller Norge?

Noen som har erfaringer med eple tv btw? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tven er sikkert den samme,men må vel muligens ha en omformer da,ettersom de bruker 110v,og annen kontakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tven er sikkert den samme,men må vel muligens ha en omformer da,ettersom de bruker 110v,og annen kontakt

Hahaha.. Det er ingen tv da..

Ta deg en tur hit så får du teste den Pål. Koster vel bare rundt 800,- eller noe på elkjøp/lefdal også, der jeg kjøpte min og jeg er kjempefornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor kalle det for en tv da: klø : har alldri kjøpt et jobs produkt,og kommer alldri til og gjøre det noen gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett så har Stian riktig :)

Om du kjøper fra England vil strømforsyningen ha engelsk plugg (må bytte pluggen bare siden er lik spenning i England)

Kjøper du fra USA så er denne for 110v, så her må du ha omformer.

Ellers regner jeg med at boksen er den samme, da dette sikkert blir styrt fra en apple konto uansett ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

61 Bobla mi ble lav med Puma og dropspindler i går gitt:)

314487_10151304075120278_1294260585_n.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det heter jo AppleTV, ikke TV.. :P

Når det er sagt, så har ikke jeg så jævlig mye til overs for Steve Jobs sin politikk heller. Greit nok at han er dævv nå, men politikken deres består virker det for. Men når DET er sagt, så gjør ikke politikken deres at noen av tingene de lager fortsatt er geniale greier!

Bare i sommer har jeg kjøpt 3 ipoder pluss den appleTV'n som Pål spurte om. Og ja, jeg hater at Apple tvinger meg til å bruke iTunes for å legge inn og endre musikken på ipodene, men akkurat dét har jeg lært meg å leve med. Men den AppleTV'n tror jeg kommer til å bli jailbreaka før eller senere, versjon 2 ble jo det, så hvorfor skulle ikke 3er'n også bli det?

Den fungerer vertfall helt perfekt til det den er tenkt å brukes på, jeg har leid film via iTunes med den og ble positivt overrasket over bilde og lyd, skjønt den sender ikke HD-lyd, men med tanke på at alt streames så ble jeg imponert. Youtube, titting på bilder, nettradio osv fungerer perfekt og passer meg glimrende.

Så om noen er i tvil om de skal kjøpe AppleTV, bare si fra så kan dere komme og se hvor godt den fungerer i praksis, er man på vippepunktet før man prøver den så kommer man til å kjøpe den etter å ha prøvd den.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om Ghost Rider er dævv eller om han fortsatt lever?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en deal. :-)

Har du ferie nå eller siden du er så aktiv på forumet igjen ? :P når passer det å bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ferie nå eller siden du er så aktiv på forumet igjen ? :P når passer det å bytte?

Hehe, hadde halvannen uke ferie nesten ja. Men på onsdag starter jeg i ny jobb, endelig får jeg litt tid hjemme igjen! :D

Såeh, fra onsdag av så jobber jeg til kl.19 ei uke, så om jeg har filmene i bilen kan vi da møtes en av dagene jeg er på tur hjem fra jobb? Det var vel H3 jeg skulle ha, var det ikke? Er til tåkelysene vertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.