Anbefalte innlegg

Så Morten før i kveld med A4 i alle fall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Morten før i kveld med A4 i alle fall ;)

Kommer bortover igjen en kveld, så vi kan snakkes på Joachim:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har 14mm umbrako pipe jeg kunne lånt? Helst i sta :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driveru med bremser? Skal se hva jeg har når jeg har fått jaga hjem kidsa fra barnebursdag her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, drivledd:) Men har fått tak i nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meeen det hjalp ikke mye når det var feil ledd :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen ass..

Det er no driiit når folkeskikken tar en!

Jeg som har sååå lyst til å skrive noe spydig til ei "venninne" på facebook, men så føler jeg ikke at det er no snilt, og derfor ingen vits..

Tror jeg begynner å bli tøffel jeg.. haff..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eeeeh, stryk siste melding.. Jeg klarte ikke holde meg.. HAhahahaha!!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke så stor sak, men ho er veeeldig opptatt av at alle skal like henne, og alle mannfolk som kjenner henne gir henne all oppmerksomhet de klarer pga litt silikon her og der.. Såeh..

dollysjuk.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får oppdatere seinere når dama har gitt deg svar på tiltale:D Moro!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte til UP på facebook også nå da, litt mer saklig det.. De har lagt ut link til en sak angående fotobokser, og de påstår at boksene ikke er satt opp for å tjene mest penger.. Her er det jeg svarte de:

Takk for kjapt svar, dette visste jeg ikke og det tviler jeg på at de fleste vet. For det er fortsatt veldig mye nødbremsinger som foregår foran disse gjennomsnittsmålingsboksene.

Bare en kommentar til den siste kommentaren deres angående plassering, jeg er trailersjåfør og kjører mye både i Norge og Sverige. Jeg føler at svenskene har en bedre bakgrunn for å komme med slike utsagn som dere gjør her. Jeg prøver ikke å provosere noen, men her til lands kan det virke som at enkelte bokser er satt opp på steder det er størst sjans for å "ta folk", og da mener jeg ikke at man skal få lov å kjøre som man vil, men av og til så er det en fordel å få med seg litt fart inn i en bakke, eller at man på et langt vegstrekk kanskje har to strekninger man kan foreta trygge forbikjøringer på, mens midt på det ene av disse strekningene så står en punkt-ATK, altså fjerner man muligheten for en trygg og god forbikjøring og "tvinger"(neida, ingen blir tvunget, men vi vet alle at dette er resultatet) folk til å kjøre forbi på mindre oversiktlige strekninger enn den der fotoboksen står.

I Sverige derimot så ser man stort sett at fotoboksene står oppmontert i forbindelse med vegkryss, tettbygde strøk og der hvor det er lavere hastigheter. Jeg føler vertfall at vi her til lands har mye å lære av svenskene på dette området også, jeg har aldri følt at jeg måtte bremse ned for en fotoboks i Sverige, pga de står på fornuftige plasser. Men jeg må vel innrømme at jeg har bannet et par ganger nedover Gudbrandsdalen fordi jeg ikke kan få kjørt forbi relativt hurtiggående traktorer(de går jo nesten 70km/t på flatmark noen av de) med vogntoget mitt, og da heller ender opp med å dra med meg litt fart gjennom et par svinger for å ha farten med meg ut på et kortere strekk for å kjøre forbi de. For de slipper sjelden forbi trafikken disse traktorene desverre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen på Hamar som har sånne her tilgjengelig?

Til å ta ut MMI for Audi.

!BdLKhwgCGk~$(KGrHqUH-C8Equpwt5zNBK3wY-4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen på Hamar som har sånne her tilgjengelig?

Til å ta ut MMI for Audi.

!BdLKhwgCGk~$(KGrHqUH-C8Equpwt5zNBK3wY-4

Jeg brukte 2 neglklippere for å ta ut min.

Fungerte fint det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel færre her som har TO negleklippere enn det er folk med slik MMI-uttrekkere tenker jeg.. :D

Arnstein: Hitachi MC? Er det ikke skrudriller de driver med? Og gravemaskiner? Jeg blir lasta av ei Hitachi 970 for tia vertfall, der får du vel ca 30 slike i gravemaskinskuffa ser jeg for meg.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel færre her som har TO negleklippere enn det er folk med slik MMI-uttrekkere tenker jeg.. :D

Arnstein: Hitachi MC? Er det ikke skrudriller de driver med? Og gravemaskiner? Jeg blir lasta av ei Hitachi 970 for tia vertfall, der får du vel ca 30 slike i gravemaskinskuffa ser jeg for meg.. :D

Hitachi ja :P sånn derre elsykkel! Lithium batteri å greier å greier: haha :

.........Hitachi du lissom:o mojjokloooompen: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET STÅR JO HITACHI PÅ DEN!!! DA ER DET EN HITACHI FOR POKKER(og sønn..)!!

Eller er det HM Plant? Det har jeg jo aaaldri hørt om.. tæhæhæ.. Nå tror jeg du har rota deg bort i noe ukurant greier det er vanskelig å skaffe deler til altså.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET STÅR JO HITACHI PÅ DEN!!! DA ER DET EN HITACHI FOR POKKER(og sønn..)!!

Eller er det HM Plant? Det har jeg jo aaaldri hørt om.. tæhæhæ.. Nå tror jeg du har rota deg bort i noe ukurant greier det er vanskelig å skaffe deler til altså.. ;)

Har ikkemgrønne fingre du skjønner jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er brun i ræva, teller det? ;)

Hmmmm.. Spørr jan thomas, han har greie både på grønne fingre og ræv....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.