#16026 Skrevet August 20, 2012 Du kan spørre han for meg, virker som du har bedre kjennskap/kontakt med han enn jeg har.. Er'n medlem kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16027 Skrevet August 20, 2012 Noen på Hamar som har sånne her tilgjengelig?Til å ta ut MMI for Audi. jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16028 Skrevet August 21, 2012 Fi fadir.. Nå har jeg en ting jeg må lufte her inne, og det er to ting.. Den første er: Franskmenn kan fortsette å lage baguetter og hårete porrfilmer spør du meg, bil kan de bare glemme å drive med vertfall!! Haha, var på Battericentralen på Gjøvik å bytta batteri på konebilen i dag, og de brukte en drøy time på å bytte batteri! Hahaha!! Jeg hadde titta etter batteriet et par ganger sjøl på bilen, men har ikke funnet det.. Så når jeg ringte i dag så var jeg litt slu og avtalte pris MED bytting, høhøhø.. Og det var luuuurt! Batteriet satt da gjemt under sjåførsetet, under to plastdeksler og man måtte være både ninja og buddha samtidig mens en annen fingra Jomfru Maria i vinkel med fastnøkkelskralle..! Jaok, så ille var det ikke, ho var jo tydeligvis ikke jomfru anyway, men dere skjønner tegninga.. Den andre tingen jeg må ta opp, jeg er så ufin å deler opp innleggene jeg, for den er av en litt mer alvorlig sort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16029 Skrevet August 21, 2012 Eldstedatra her i huset er blitt 13år gammel, bestevenninna hennes er fremdeles 12, men har jo fått seg kjæreste!! WOOOHOOO!!! Greit nok det altså, om ho blir forelska i en gutt på 13-15år så skulle jeg ikke sagt noe, men vet dere.. Det er her snakk om en snart 19år gammel gutt med pakistansk bakgrunn boende på Lillehammer.. ATTE VAFFORNO!!!??? Jeg mener.. Ho er ikke noe jailbait heller, du ser tydelig på den jenta at samme hvor mye sminke og fiffige klær ho har på seg, så ser du at ho ikke uansett faen hva slags sokker du har røyka er over maks 14år.. Så hva faen feiler fyren!!?? Så kan man jo si "jamen atte de er jo sikkert bare sms-kjærester" eller noe slikt fjas, MEN NEI! Ho har overnatta hos han, ho holder skjult for mora si hvor gammel han er(vel, det skal jeg vel muligens gjøre noe med..), og nå i løpet av sommerferien har ho gått fra å se ut som ei lys og vakker normal norsk jente til å bli EMO! altså, sorte ringer rundt øya, sorte klær og det som hører til.. MEN HAAALLOOO!!!???? Er det noen hjemme her?? JA-MORNA!! Vertfall mener JEG at en så stor forandring av både stil og oppførsel tyder på at der har det vært ettelleranna som har skjedd i løpet av sommeren som har gjort at personligheten hennes har fått seg en real kursendring.. Jeg mener det, om jeg får navnet på han fyren, jeg reiser rett til Lillehammer og begår legemsbeskadigelse av en eller annen grad. For slik kan man da for svarte faen ikke ha lov til å oppføre seg i Norge, ikke selv i 2012 vel? Haff!! Sorry at jeg plaga dere med dette, men jeg kjenner jeg blir ånkli forbanna altså.. Hadde det vært eldstejenta her så hadde jeg ikke sittet å irritert meg over det, da hadde jeg allerede sittet inne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16030 Skrevet August 21, 2012 Eldstedatra her i huset er blitt 13år gammel, bestevenninna hennes er fremdeles 12, men har jo fått seg kjæreste!! WOOOHOOO!!!Greit nok det altså, om ho blir forelska i en gutt på 13-15år så skulle jeg ikke sagt noe, men vet dere.. Det er her snakk om en snart 19år gammel gutt med pakistansk bakgrunn boende på Lillehammer.. ATTE VAFFORNO!!!??? Jeg mener.. Ho er ikke noe jailbait heller, du ser tydelig på den jenta at samme hvor mye sminke og fiffige klær ho har på seg, så ser du at ho ikke uansett faen hva slags sokker du har røyka er over maks 14år.. Så hva faen feiler fyren!!?? Så kan man jo si "jamen atte de er jo sikkert bare sms-kjærester" eller noe slikt fjas, MEN NEI! Ho har overnatta hos han, ho holder skjult for mora si hvor gammel han er(vel, det skal jeg vel muligens gjøre noe med..), og nå i løpet av sommerferien har ho gått fra å se ut som ei lys og vakker normal norsk jente til å bli EMO! altså, sorte ringer rundt øya, sorte klær og det som hører til.. MEN HAAALLOOO!!!???? Er det noen hjemme her?? JA-MORNA!! Vertfall mener JEG at en så stor forandring av både stil og oppførsel tyder på at der har det vært ettelleranna som har skjedd i løpet av sommeren som har gjort at personligheten hennes har fått seg en real kursendring.. Jeg mener det, om jeg får navnet på han fyren, jeg reiser rett til Lillehammer og begår legemsbeskadigelse av en eller annen grad. For slik kan man da for svarte faen ikke ha lov til å oppføre seg i Norge, ikke selv i 2012 vel? Haff!! Sorry at jeg plaga dere med dette, men jeg kjenner jeg blir ånkli forbanna altså.. Hadde det vært eldstejenta her så hadde jeg ikke sittet å irritert meg over det, da hadde jeg allerede sittet inne.. Rart hva man kan skjule for foreldrene Stiiiig: vinke : Sååå pass på visst dattera di tar fram sortsminken! (sorry, måtte bare ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16031 Skrevet August 21, 2012 Hehe, ingen fare. Kan man ikke spøke med en sak så tar man den ikke skikkelig på alvor er et motto jeg lever litt etter.. Men ja, vi er på vakt vi, kanskje litt vel på vakt. Men nå er 13-åringen her litt _vel_ forsiktig da.. Jeg spøker med at det kanskje snart er på tide å klippe navlestrengen jeg, for ho dilter i ræva på mora si hele tia. Ikke sunnt det heller, så vi "jobber" litt med å få sparka ho litt mere ut.. Men vi prøver å sikte godt så vi ikke dytter henne ut i uløkka da, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16032 Skrevet August 21, 2012 Eldstedatra her i huset er blitt 13år gammel, bestevenninna hennes er fremdeles 12, men har jo fått seg kjæreste!! WOOOHOOO!!!Greit nok det altså, om ho blir forelska i en gutt på 13-15år så skulle jeg ikke sagt noe, men vet dere.. Det er her snakk om en snart 19år gammel gutt med pakistansk bakgrunn boende på Lillehammer.. ATTE VAFFORNO!!!??? Jeg mener.. Ho er ikke noe jailbait heller, du ser tydelig på den jenta at samme hvor mye sminke og fiffige klær ho har på seg, så ser du at ho ikke uansett faen hva slags sokker du har røyka er over maks 14år.. Så hva faen feiler fyren!!?? Så kan man jo si "jamen atte de er jo sikkert bare sms-kjærester" eller noe slikt fjas, MEN NEI! Ho har overnatta hos han, ho holder skjult for mora si hvor gammel han er(vel, det skal jeg vel muligens gjøre noe med..), og nå i løpet av sommerferien har ho gått fra å se ut som ei lys og vakker normal norsk jente til å bli EMO! altså, sorte ringer rundt øya, sorte klær og det som hører til.. MEN HAAALLOOO!!!???? Er det noen hjemme her?? JA-MORNA!! Vertfall mener JEG at en så stor forandring av både stil og oppførsel tyder på at der har det vært ettelleranna som har skjedd i løpet av sommeren som har gjort at personligheten hennes har fått seg en real kursendring.. Jeg mener det, om jeg får navnet på han fyren, jeg reiser rett til Lillehammer og begår legemsbeskadigelse av en eller annen grad. For slik kan man da for svarte faen ikke ha lov til å oppføre seg i Norge, ikke selv i 2012 vel? Haff!! Sorry at jeg plaga dere med dette, men jeg kjenner jeg blir ånkli forbanna altså.. Hadde det vært eldstejenta her så hadde jeg ikke sittet å irritert meg over det, da hadde jeg allerede sittet inne.. Kjenner du foreldra til jenta da? SI IFRA!!!! Jo før jo bedre, hvis du ikke kjenner dem så oppsøk dem eller få tak i et tlf. nr. og ring eller hvasomhelst . Man skal jo liksom ikke blande seg i andre sine saker, men etter det du sier her blir det etter min mening en plikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16033 Skrevet August 21, 2012 Tro meg, det blir varslet i morgen. Men jeg har aldri prata med foreldrene der, mens frøkna mi har jobba med mora hennes. Så da blir det de som får ta en liten prat. Frøkna mi er på jobb i kveld, derfor det blir ventet til i morgen. Ho er uansett hjemme nå denne jenta, så det får ikke skjedd henne noe spesielt i kveld. Men nå er dette kanskje litt fælt av meg å spekulere i, men jeg tror mora gir litt F.. Blir det da evt. barnevernet man må kontakte, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16034 Skrevet August 21, 2012 Alltid vanskelig med slike ting, men jentas beste må komme i første rekke mener jeg. Om ikke mora bryr seg så ja, da vil jeg tro det er en typisk varslingsak til barnevernet. Nå vet jeg stort sett ingenting om denne saken, men når andres foreldre begynner og bekymre seg bør det tas tak i uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16035 Skrevet August 21, 2012 Ja det er ikke lett.. Men vi har i samråd med et vennepar funnet ut at det er vertfall på sin plass å ta en prat med mora hennes.. Så OM mora har ignorert det før, så vet hun at det er andre som legger merke til ting om ho sjøl ikke gjør det, og dermed gir henne mulighet til å bry seg litt.. Vetta faen jeg, føles ikke helt komfortabelt å vite slikt egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16036 Skrevet August 21, 2012 Ja sånt er meget ukomfortabelt, men bedre og ta affære før det er for sent. Mer ukomfortabelt om det skulle skje noe alvorlig, og man ikke har gjort noe. Uansett LYKKE TIL!!! Prisverdig med folk som gidder og bry seg. Det er ingen selvfølge nå om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16037 Skrevet August 21, 2012 Ille om ei 12 år gammal jentunge bli stikke høl på ta en 7 år eldre matpakk.s og i grunn.. men faen. De er vel ikke eldre nå om dagen når de blir stikki høl på? Aner ikke jeg. Men detta er jo sjukt. Stikker figgurn høl på a så er han jo kriminell. Men. Slepp vel unna uansett.. tater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16038 Skrevet August 21, 2012 Er mer straffbart å si no stygt om dessa folkan enn voldtekt her til lands.. Er flott.. Man må også passe seg for hva man sier, for nevner man ett "navn" bli man bura inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16039 Skrevet August 22, 2012 Var akkurat på standup show med dex carrington fra dexipition. Det var jævla kult. Annbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16040 Skrevet August 23, 2012 No'on som ska tel våler i mårå? http://www.facebook.com/events/210245972437233/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16041 Skrevet August 23, 2012 No'on som ska tel våler i mårå? http://www.facebook.com/events/210245972437233/ Har SÅÅÅ lyst.. men måtte ta på meg vakt så får fri helga det er treff på Gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16042 Skrevet August 23, 2012 Travelt nå utover gitt:P men detta hamar treffet er je skeptisk tell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16043 Skrevet August 23, 2012 men detta hamar treffet er je skeptisk tell.. synes det tar veldig lang tid før en får svar hvertfall i forbindelse med Hamar mart´n street meet treffet. De lovet svar ila torsdagen i forrige uke men har fortsatt ikke kommet noe svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16044 Skrevet August 23, 2012 Syns det vart fjåsete.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16045 Skrevet August 23, 2012 synes det tar veldig lang tid før en får svar hvertfall i forbindelse med Hamar mart´n street meet treffet.De lovet svar ila torsdagen i forrige uke men har fortsatt ikke kommet noe svar... Han har jo skrevet at de som får stille ut får(har fått) epost? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16046 Skrevet August 24, 2012 its flyday 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16047 Skrevet August 24, 2012 Han har jo skrevet at de som får stille ut får(har fått) epost? Fjåsete! Dæven bli fint vær på våler i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16048 Skrevet August 24, 2012 Han har jo skrevet at de som får stille ut får(har fått) epost? Hvor står det da? sånn jeg leser det har ingen fått noe beskjed enda.. Isåfall så slapp jeg å kjøre til Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16049 Skrevet August 24, 2012 Jeg bare spurte jeg:p Mente jeg leste det her om dagen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16050 Skrevet August 24, 2012 Kjøpte meg leketøy her om dagen jeg, visst... Men da disse er beregnet på barn, liker ikke slureclutchen å dra på meg, selv om det skal være 4hk... Noen som har forslag til hvilken motor eller annen løsning jeg kan finne på for å få denne "litt" mer dravillig? Bare måtte ha en slik, så kan jeg ta med på treff for å kjøre fra vogna bort til dassen på campen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...