#16051 Skrevet August 24, 2012 Kjøpte meg leketøy her om dagen jeg, visst... Men da disse er beregnet på barn, liker ikke slureclutchen å dra på meg, selv om det skal være 4hk... Noen som har forslag til hvilken motor eller annen løsning jeg kan finne på for å få denne "litt" mer dravillig? Bare måtte ha en slik, så kan jeg ta med på treff for å kjøre fra vogna bort til dassen på campen Få en Am6 motor til å passe der? så bygge om til 80cc skulle kunne dra på både deg og flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16052 Skrevet August 25, 2012 Finn en til meg du da? :thumbup: Det finnes jo komplette 125 motorer, men jeg gidder ikke koste på 4K for en ny motor som mest sannsynlig trenger sveising for å passe. Og jeg må fortsatt ha slureclutch, så jeg slipper å bygge om for mye. Man ser jo andre barne-atv med slik drift som lett drar en voksen, så hvorfor ikke på billig Kinavare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16053 Skrevet August 25, 2012 Skulle kjøpt den vi hadde heme vettu Brage:D Skjer ellers rundt omkring?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16054 Skrevet August 25, 2012 Den får ikke plass inni en bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16055 Skrevet August 25, 2012 Jojo:D Spørs bare åssen bil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16056 Skrevet August 25, 2012 Hvor står det da? sånn jeg leser det har ingen fått noe beskjed enda.. Isåfall så slapp jeg å kjøre til Hamar Er vist ingen som har fått beskjed enda Mange som etterspør det.. Syntes hele greia stinker for og være ærlig. Men håper dere kommer så man får dratt opp snittet og hatt det litt gøy =) Regner med Kristian sover her og att det blir litt party.. Bare og slå deg med da Haavard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16057 Skrevet August 26, 2012 Jeg håper også at dere får stille ut, så dere kan vise alle Volvo-gutta her hvordan det skal gjøres! Hvis ikke kan dere komme uansett! For party fikser vi:D 10hi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16058 Skrevet August 27, 2012 Noen rundt mjøsområdet som har tenningsdeler til en 86 mod 80hk yahmaha båtmotorer liggende? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16059 Skrevet August 28, 2012 Tips til hvor man kan se etter billige vedovner, type nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16060 Skrevet August 28, 2012 Nyåpninger av byggmakkerbutikker osv.. Jeg gjorde et kupp på en ovn på en butikk de åpna, 1/3 av opprinnelig pris. Blir noe sykt i frakt om du skal kjøpe slikt på nett tenker jeg, den jeg kjøpte veide 120kg(den gjorde så jeg lå ei uke på sjukehus med påfølgende operasjon, for jeg klarte å bære den inn sjøl.. ). Så tror det lønner seg mest å bare innom masse butikker å prøv å få kjøpt fjorårets modell som skal ut av utstillinga osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16061 Skrevet August 28, 2012 Ja, må ha noe i nærheten, men finner så lite ovner og priser på Byggmakker, Byggern, Jernia osv, osv. Skulle gjerne ha dratt ut for å sett, men må nøye meg med å titte på internett nå frem til tåa er god igjen:p Men nyåpninger hørtes ut som en god plan - bare man finner noen nyåpninger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16062 Skrevet August 28, 2012 Hehe det er dét da.. Jeg hadde bare griseflaks jeg, pluss at en kompis av meg jobbet på Byggmakker da, så jeg var ikke på den butikken som åpna, han bare ringte å sa at han skulle ha den opp til sin butikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16063 Skrevet August 28, 2012 Sånn flaks opplever ikke jeg, men det er jo lov å håpe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16064 Skrevet August 29, 2012 Hahaha... Eldstejenta i huset har et spørsmål til lekse; "Hva er det mennesker kan som ikke dyr kan?".. Minstejenta svarer: "Hva med å gå inn på youtube?".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16065 Skrevet August 29, 2012 Hahaha... Eldstejenta i huset har et spørsmål til lekse; "Hva er det mennesker kan som ikke dyr kan?".. Minstejenta svarer: "Hva med å gå inn på youtube?".. Hehe, den var god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16066 Skrevet August 29, 2012 Tips til hvor man kan se etter billige vedovner, type nye? Ser de har kampanje dager (torsdag til Lørdag denne uka) på blant annet vedovenr på Maxbo Stormarked Hvam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16067 Skrevet August 29, 2012 Er det noen som har gips heis å låne bort på fredag? Mvh egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16068 Skrevet August 29, 2012 Da har jeg visst kjøpt meg hus, jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16069 Skrevet August 29, 2012 Gratulerer:-D Link?:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16070 Skrevet August 29, 2012 Kor kor kor?? Grattis Bragegutten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16071 Skrevet August 29, 2012 Da har jeg visst kjøpt meg hus, jeg... Hvem har sakt du kan få flytte da? Hehe Du skal jo brukes til parkering. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16072 Skrevet August 29, 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=35245340 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16073 Skrevet August 29, 2012 Det så fint ut, Brage Leter og leter selv jeg, men er jo aldri noe som jeg liker Og det jeg kunne tenkt meg blir jeg bare utbydd på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16074 Skrevet August 29, 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=35245340 Så fint ut. Men jævla dyrt da. Hehe. Gratulere ( som gjelds slave) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16075 Skrevet August 29, 2012 Det så fint ut, Brage Leter og leter selv jeg, men er jo aldri noe som jeg liker Og det jeg kunne tenkt meg blir jeg bare utbydd på Var du å så på nabo huse hell? Var visning der i dag. Liger ute til 1,7 men var mange og så på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...