Anbefalte innlegg

hahaha, jeg trodde du faktisk hadde litt innsats for å få til disse flyday-bildene, men du bare copy/paster jo.. Juks..

Men bildet er jo litt kult da :D

lurte rei :D det er ikke så ofte, de pleier å være seine med å legge ut bilde pga annen tidsone :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan kode om blinklysene forran til å lyse hele tide på en 07 passat 3c? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må du under for å ta dem av? :P prøvd å løsne hjulet? ;)

Ikke på grevlingen sjøh..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan kode om blinklysene forran til å lyse hele tide på en 07 passat 3c? ;)

Enkelt, men det finnes vel noen nærmere deg?

Hvis ikke, får du svinge deg en tur oppover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

driver å skifter bremser på audin, noen som har vert borti at skivene sitter bom fast? har løsna calipper og holder og da skal skiva være løs... ble litt seint igår så kunne ikke slå hardt løs med hammer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du har skrudd ut den lille skruen som holder skiva på plass også..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ingen skrue der :P det som er mekelig, men tipper skivene ikke er bytta før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen suksess... får hjelp av mr. Muscle nå snart (lillejordet) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og ta en diger hammer det og slå på skiva (på den delen som ligger mot navet) til den løsner sitter ofte godt fast

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk de løs men nå er det 2stk 8mm umbrakoskruer på calipper holderen bak som nekter... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her i området som kan kode lys for meg? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen suksess... får hjelp av mr. Muscle nå snart (lillejordet) :)

LOl:tr:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk da det til :) måtte bare rå makt og ei hjultvinne i skallen til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan være interessert i en Traxxas Slash Ultimate 4x4 med mange nye deler? Må selges til fordel for ny vedovn:p RTR, med "alt" du trenger av verktøy og egen verktøykasse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg virkelig av med hele støtfangeren for å bytte xenonpære på passat 3c? : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, jeg aner ikke, men om svaret er JA så skal jeg ta åsså anbefale deg å reise på Møller å få det gjort. Hadde ikke vært trygg på å la amatører ta seg av slike viktige operasjoner på bilen din..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat som jobber på møller bekrefta det nå.. Må av med fangeren. Parksensorer og alt dritt må pelles ut.VAG!!!!! Så kameraten min skal nok få æren av å bytte di.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh, heldig du som har kamerater.. Dårlig med det her.. Jeg reiste til Tønsberg på fredag jeg på besøk til en jeg trodde var kameraten min, og vettu hva.. han skjenka meg full både på fredag og i går, det er faen til kamerat det! Artig hadde vi det og, masse folk og greier! Det må da gå an å få drikke seg litt ånkli full en gang uten å ha det så forbann artig..??!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nitrobil det, Mads?

Det glemte jeg å skrive - men neida, det er selvsagt batteri:) Bare å lade batteri, skru på kontrollen og kjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 cellers LiPo og lav vekt, så det går styggfælt. Strammer du clutchen maks, så går det på bakhjulet så det synger nesten hele tiden:p

Løp og kjøp! :D Nye deler for nesten 1500,- følger med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Mads, jeg var like ved å si at "jeg tar'n!"... Men så måtte jeg bare oppdatere meg på flux'n..

Lurer på om det blir til neste sommer jeg ass, dette er bare.. MM-MMMMM-MMMMM!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan være interessert i en Traxxas Slash Ultimate 4x4 med mange nye deler? Må selges til fordel for ny vedovn:p RTR, med "alt" du trenger av verktøy og egen verktøykasse.

pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.