#16176 Skrevet September 10, 2012 Noen som kan anbefale ett verksted til å fikse elfeil på touranen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16177 Skrevet September 10, 2012 Hva slags el feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16178 Skrevet September 10, 2012 Bilen tapper seg for strøm, og klarer ikke finne feilen. Den forbruker 0,44 ampere når den står i parkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16179 Skrevet September 10, 2012 Trekk ut ei og ei sikring til forbruket forsvinner da. Da kan du feilsøke på den kretsen.. Men det har du sikkert gjort allerede :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16180 Skrevet September 10, 2012 Eneste jeg ikke har nappa er hovedsikringene. dvs de på 80 ampere og oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16181 Skrevet September 10, 2012 er det noen som har et grenrør til golf 2 de vil bli kvitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16182 Skrevet September 10, 2012 PM sendt. Takk for hjelpa med koding Klaus Det var hyggelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16183 Skrevet September 10, 2012 Eneste jeg ikke har nappa er hovedsikringene. dvs de på 80 ampere og oppover Fått lest av feilkoder? Hender at det kan ligge feil på bilen som kan ha noe med dette å gjøre. Ellers så er det bare å nappe ut hovedsikringer for å se hovedkretsen feilen ligger i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16184 Skrevet September 10, 2012 Skulle hatt klær med så gode lommer som de her... Og vært like interessert i tåke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16185 Skrevet September 11, 2012 Har ikke lest av koder etter den gikk tom sist, men var ingen koder der dagen før. skal prøve å nappe alle sikringer inkludert hovedsikringer på nytt idag. Har også fått tips om å kople fra strømkabelen på starteren for å sjekke om innslaget stjeler strøm. Finner jeg ikek noe selv da, trenger jeg nok hjelp videre om noen melder seg frivillig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16186 Skrevet September 11, 2012 Har ikke lest av koder etter den gikk tom sist, men var ingen koder der dagen før. skal prøve å nappe alle sikringer inkludert hovedsikringer på nytt idag. Har også fått tips om å kople fra strømkabelen på starteren for å sjekke om innslaget stjeler strøm. Finner jeg ikek noe selv da, trenger jeg nok hjelp videre om noen melder seg frivillig Har sjekka litt mere her i dag med kollegaer og er nok stor mulighet for at det går via startern din ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16187 Skrevet September 11, 2012 Har sjekka litt mere her i dag med kollegaer og er nok stor mulighet for at det går via startern din ja. Oki. da krysser jeg fingra for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16188 Skrevet September 11, 2012 Jeg har tatt en liten facelift på garasjen min i sommer/høst da Ble litt bedre med ny port og ny dør? Crapy mobilbilde da men.. Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16189 Skrevet September 11, 2012 mye bedre, men felgen på veggen kunne vert kulere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16190 Skrevet September 11, 2012 Glad i horer Kenth Håvard? Ble facelift på garasjen gitt, lekkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16191 Skrevet September 11, 2012 Har sjekka litt mere her i dag med kollegaer og er nok stor mulighet for at det går via startern din ja. Tror det ender med tur på verksted. Klarer ikke finne noe feil. Ødelegger bare multimetere. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16192 Skrevet September 11, 2012 flere enn meg som blir lettere svimmel av dette nye forumet eller? hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16193 Skrevet September 11, 2012 alt for mye lyse farger for meg vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16194 Skrevet September 11, 2012 Takk for hjelpa med koding Klaus Det var hyggelig. Bare hyggelig å kunne hjelpe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16195 Skrevet September 12, 2012 da var snøfreser innkjøpt,noen som har ved til salgs:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16196 Skrevet September 12, 2012 Har ved jeg;)))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16197 Skrevet September 12, 2012 mye for kubikken da?fyringsbart i år?og levert på døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16198 Skrevet September 12, 2012 Ola er kjent for å selge skikkelig bra ved.. :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16199 Skrevet September 12, 2012 Hahah, dette er litt bedre ved en det du dessverre fikk stig arne; ) Stian: 600kr pr kubikk: ) Må sjekke åssen tilstanden er på den;) Har ikke vært hjemme på stund:) Mye kubikk da event?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16200 Skrevet September 12, 2012 er igjen ca 1kubikk etter besteforeldrene mine,så 2-3 kubikk holder,har jo varmepumpe og sentralfyr som går på fyringsolje og du kan levere?orker ikke og stable fullt baki golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...