Anbefalte innlegg

Hm..

driver å ser litt på en Audi 80 Quattro til bruk som vinterbil.

Har gått lite de 9 siste årene så trolig er det tid for regreim bytte..

Dette koster rundt 500kr i deler har jeg lest..

Men selv om jeg har lest at dette er ganske enkelt på rekke firer (1.8l) så er jeg litt skeptisk til å gjøre det selv..

Så om noen kunne tenkte seg å hjelpe til å bytte reima mot en hyggelig pris ? :)

Hadde vært stas med vinterbil med quattro til en hyggelig pris,.. :D

får vel ringe mekanikeren og høre i morgen hvor mye han tar for et reim skifte også kanskje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre pent nå Klaus ;)

Alltid.......

Det er derfor jeg ble forespurt om å være med på det svenske formel 1 teamet. Fordi jeg alltid ligger først i køa....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm..

Men selv om jeg har lest at dette er ganske enkelt på rekke firer (1.8l) så er jeg litt skeptisk til å gjøre det selv..

Så om noen kunne tenkte seg å hjelpe til å bytte reima mot en hyggelig pris ? :)

får vel ringe mekanikeren og høre i morgen hvor mye han tar for et reim skifte også kanskje..

jækla dyr regreim da. er vel spennrulla som koster. selve reima koster vel ikke stort mer enn en hundrings?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jækla dyr regreim da. er vel spennrulla som koster. selve reima koster vel ikke stort mer enn en hundrings?

Var inkludert hjul og greier.

Det du trenger for skift :)

Bare skeptisk til å gjøre det selv ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm..

Skal vell alltid få bytta den reima ve:) er vell ganske god plass i den;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vell alltid få bytta den reima ve:) er vell ganske god plass i den;)

Har lest at det skal være ganske greit på akkurat den motoren ja.

Bare se om får presset prisen ned til et nivå jeg er fornøyd med da.. ;)

må nok bytte regreim, samt at diff sperra ikke funker.. men det kan være såpass enkelt som at er en sikring eller vakumslange har jeg hørt, det er jo uansett ikke helt krise heller :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja prisen er viktig:-) har løftebukk og jeg hvis du skulle vært under den:-) er 4 søyler men fungerer fint til hobbybruk;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja prisen er viktig:-) har løftebukk og jeg hvis du skulle vært under den:-) er 4 søyler men fungerer fint til hobbybruk;-)

Høres bra ut ;)

Får bare se om selger går med på en grei reduksjon i pris siden diff sperra ikke fungerer skikkelig, samt reg reim burde byttes :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. den følelsen å knuse argumentene til de som vil ha meg med i det der ¤%&/() world ventures

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det en "snartur" til Ulefoss (:o) for å hente bakseter til Touranen i morra.

Så blir den forvandlet til familiebil om ikke så alt for lenge ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som skal selge kapp/gjæsag og bordsag her?så slipper jeg og kjøpe nytt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som borrer om felger her i distriktet og som er flinke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er snakket om falske pupper?

Finnes ikke noe som heter falske pupper i mine øyne! Så lenge de sitter godt montert sånn ca der de skal være på en kvinnekropp og de kan slikkes på, bites i, knas og presses sammen så man kan brystpule de så er det ekte pupper, Done Deal!

Kjøpepupper er greit å kalle det, finnes mange varianter av de, men det er ikke noe som heter falske pupper!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er snakket om falske pupper?

Finnes ikke noe som heter falske pupper i mine øyne! Så lenge de sitter godt montert sånn ca der de skal være på en kvinnekropp og de kan slikkes på, bites i, knas og presses sammen så man kan brystpule de så er det ekte pupper, Done Deal!

Kjøpepupper er greit å kalle det, finnes mange varianter av de, men det er ikke noe som heter falske pupper!

Dette er vel kanskje fake? ;)

fakeboobs1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel kanskje fake? ;)

fakeboobs1.jpg

Det der er et kostyme.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som jobber som rørlegger her vel:p skulle ha fått noen til og sett på et par ting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut ;)

Får bare se om selger går med på en grei reduksjon i pris siden diff sperra ikke fungerer skikkelig, samt reg reim burde byttes :)

Jeg var å så på denne tidligere. Ikke verdt penga gitt. Gadd ikke prøve å prute en gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid.......

Det er derfor jeg ble forespurt om å være med på det svenske formel 1 teamet. Fordi jeg alltid ligger først i køa....

Ja, så hvertfall ut som om du ville ligge først ;p Dog var det ikke no kø.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.