#16276 Skrevet September 24, 2012 (endret) Tror Tommy kan få det moro på vålerbanen i morgen.. http://www.tv2.no/underholdning/broom/lexus-lfa-naa-er-superbilen-i-norge-3773521.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16277 Skrevet September 24, 2012 (endret) Hm.. driver å ser litt på en Audi 80 Quattro til bruk som vinterbil. Har gått lite de 9 siste årene så trolig er det tid for regreim bytte.. Dette koster rundt 500kr i deler har jeg lest.. Men selv om jeg har lest at dette er ganske enkelt på rekke firer (1.8l) så er jeg litt skeptisk til å gjøre det selv.. Så om noen kunne tenkte seg å hjelpe til å bytte reima mot en hyggelig pris ? Hadde vært stas med vinterbil med quattro til en hyggelig pris,.. får vel ringe mekanikeren og høre i morgen hvor mye han tar for et reim skifte også kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16278 Skrevet September 24, 2012 Kjøre pent nå Klaus Alltid....... Det er derfor jeg ble forespurt om å være med på det svenske formel 1 teamet. Fordi jeg alltid ligger først i køa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16279 Skrevet September 24, 2012 Hm.. driver å ser litt på en Audi 80 Quattro til bruk som vinterbil. Har gått lite de 9 siste årene så trolig er det tid for regreim bytte.. Dette koster rundt 500kr i deler har jeg lest.. Men selv om jeg har lest at dette er ganske enkelt på rekke firer (1.8l) så er jeg litt skeptisk til å gjøre det selv.. Så om noen kunne tenkte seg å hjelpe til å bytte reima mot en hyggelig pris ? Hadde vært stas med vinterbil med quattro til en hyggelig pris,.. får vel ringe mekanikeren og høre i morgen hvor mye han tar for et reim skifte også kanskje.. jækla dyr regreim da. er vel spennrulla som koster. selve reima koster vel ikke stort mer enn en hundrings? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16280 Skrevet September 24, 2012 jækla dyr regreim da. er vel spennrulla som koster. selve reima koster vel ikke stort mer enn en hundrings? Var inkludert hjul og greier. Det du trenger for skift Bare skeptisk til å gjøre det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16281 Skrevet September 24, 2012 Hm.. driver å ser litt på en Audi 80 Quattro til bruk som vinterbil. Har gått lite de 9 siste årene så trolig er det tid for regreim bytte.. Dette koster rundt 500kr i deler har jeg lest.. Men selv om jeg har lest at dette er ganske enkelt på rekke firer (1.8l) så er jeg litt skeptisk til å gjøre det selv.. Så om noen kunne tenkte seg å hjelpe til å bytte reima mot en hyggelig pris ? Hadde vært stas med vinterbil med quattro til en hyggelig pris,.. får vel ringe mekanikeren og høre i morgen hvor mye han tar for et reim skifte også kanskje.. Skal vell alltid få bytta den reima ve:) er vell ganske god plass i den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16282 Skrevet September 24, 2012 Skal vell alltid få bytta den reima ve:) er vell ganske god plass i den;) Har lest at det skal være ganske greit på akkurat den motoren ja. Bare se om får presset prisen ned til et nivå jeg er fornøyd med da.. må nok bytte regreim, samt at diff sperra ikke funker.. men det kan være såpass enkelt som at er en sikring eller vakumslange har jeg hørt, det er jo uansett ikke helt krise heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16283 Skrevet September 24, 2012 Ja prisen er viktig:-) har løftebukk og jeg hvis du skulle vært under den:-) er 4 søyler men fungerer fint til hobbybruk;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16284 Skrevet September 24, 2012 (endret) Ja prisen er viktig:-) har løftebukk og jeg hvis du skulle vært under den:-) er 4 søyler men fungerer fint til hobbybruk;-) Høres bra ut Får bare se om selger går med på en grei reduksjon i pris siden diff sperra ikke fungerer skikkelig, samt reg reim burde byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16285 Skrevet September 24, 2012 Ah.. den følelsen å knuse argumentene til de som vil ha meg med i det der ¤%&/() world ventures 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16286 Skrevet September 25, 2012 Da blir det en "snartur" til Ulefoss () for å hente bakseter til Touranen i morra. Så blir den forvandlet til familiebil om ikke så alt for lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16287 Skrevet September 25, 2012 noen som skal selge kapp/gjæsag og bordsag her?så slipper jeg og kjøpe nytt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16288 Skrevet September 26, 2012 Noen som borrer om felger her i distriktet og som er flinke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16289 Skrevet September 26, 2012 Haha, denne var jo litt mrsm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16290 Skrevet September 27, 2012 http://forum.vacn.no/showthread.php?245190-Scott-Tampico-sykkel-m-rock-shocks-dempegaffel-sykkel-gis-bort-ASAP&p=2666751#post2666751 kan noen være så snille og komme og hente brasket fort som faen? blir sprø av og se denna sykkel'n snart !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16291 Skrevet September 28, 2012 Hva er snakket om falske pupper? Finnes ikke noe som heter falske pupper i mine øyne! Så lenge de sitter godt montert sånn ca der de skal være på en kvinnekropp og de kan slikkes på, bites i, knas og presses sammen så man kan brystpule de så er det ekte pupper, Done Deal! Kjøpepupper er greit å kalle det, finnes mange varianter av de, men det er ikke noe som heter falske pupper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16292 Skrevet September 28, 2012 Hva er snakket om falske pupper? Finnes ikke noe som heter falske pupper i mine øyne! Så lenge de sitter godt montert sånn ca der de skal være på en kvinnekropp og de kan slikkes på, bites i, knas og presses sammen så man kan brystpule de så er det ekte pupper, Done Deal! Kjøpepupper er greit å kalle det, finnes mange varianter av de, men det er ikke noe som heter falske pupper! Dette er vel kanskje fake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16293 Skrevet September 28, 2012 satan for en timing på musikken der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16294 Skrevet September 28, 2012 litt seint men, Its Flyday 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16295 Skrevet September 29, 2012 Dette er vel kanskje fake? Det der er et kostyme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16296 Skrevet September 29, 2012 ingen som jobber som rørlegger her vel:p skulle ha fått noen til og sett på et par ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16297 Skrevet September 29, 2012 hæhæhæ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16298 Skrevet September 29, 2012 Høres bra ut Får bare se om selger går med på en grei reduksjon i pris siden diff sperra ikke fungerer skikkelig, samt reg reim burde byttes Jeg var å så på denne tidligere. Ikke verdt penga gitt. Gadd ikke prøve å prute en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16299 Skrevet September 29, 2012 Alltid.......Det er derfor jeg ble forespurt om å være med på det svenske formel 1 teamet. Fordi jeg alltid ligger først i køa.... Ja, så hvertfall ut som om du ville ligge først ;p Dog var det ikke no kø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16300 Skrevet September 30, 2012 http://www.vgtv.no/#!id=56495&index=6 Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...