#16301 Skrevet September 30, 2012 Jeg var å så på denne tidligere. Ikke verdt penga gitt. Gadd ikke prøve å prute en gang Jepp. Jeg kunne få den for 8, men synes ikke den var verdt det heller. Alt for mye som ikke stemte eller trengtes en fiks.. At noen kjøpte den for 13 er jo nesten utrolig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16302 Skrevet September 30, 2012 Jepp. Jeg kunne få den for 8, men synes ikke den var verdt det heller. Alt for mye som ikke stemte eller trengtes en fiks.. At noen kjøpte den for 13 er jo nesten utrolig.. For 13? Da hadde dem flaks ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16303 Skrevet Oktober 1, 2012 Da var'n gjeldsslave da gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16304 Skrevet Oktober 1, 2012 Gratulerer som det!!:-):-) Link?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16305 Skrevet Oktober 1, 2012 Gjeld lyt en ha.. Vælkømmin etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16306 Skrevet Oktober 1, 2012 Hehe, takk http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37258399&sort=2&page=2&areaId=20064 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16307 Skrevet Oktober 1, 2012 Noen som er interessert i verkstedplass på storhamar? Må si fra meg min plass nå som det ble hus... Send meg en mld ellernoe Er så typisk, lett etter verkstedplass i 2år og når jeg endelig har funnet så må jeg si opp før jeg har rukket å flytte inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16308 Skrevet Oktober 1, 2012 Vi er en gjeng fra Elverum som planlegger å leie bane 2 og 3 på Vålerbanen i en eller to timer, førstkommende torsdag(4.okt) Hvis det er flere som ønsker å være med å kjøre, så send en SMS til 414 74 512. Kjøringa starter kl 17.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16309 Skrevet Oktober 1, 2012 pris blir det for kjøringa? den gjengen der har ingen verkstedplass ledig i nærområdet da? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16310 Skrevet Oktober 1, 2012 Prisen er avhenger av hvor mange som skal kjøre. Baneleie for en time, inkl. mannskap er 4000 ,-. I skrivende stund er vi 6 stk som skal kjøre, så det er god plass rundt på banen:) Det er flere som skal gi endelig svar i løpet av morgendagen(tirsdag). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16311 Skrevet Oktober 2, 2012 Kanskje jeg blir med Håvard! Sku fått litt mer bensintrykks først:-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16312 Skrevet Oktober 2, 2012 Gratulerer så mye Pål Dette så bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16313 Skrevet Oktober 2, 2012 ja bare å bli med daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16314 Skrevet Oktober 2, 2012 Folk kjøper hus, jeg kjøper bil Gratulerer med hus Pål Så bra ! Og vælkømmin till Furnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16315 Skrevet Oktober 2, 2012 Gratulerer med huskjøp, Pål! Jeg skulle gjerne flytta oppi distriktet der selv jeg, men frøkna steiler pga kidsa skal ikke bytte skolekrets.. Så da blir vi å leite litt til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16316 Skrevet Oktober 3, 2012 Gratulerer med huset ja Pål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16317 Skrevet Oktober 3, 2012 Gratulerer med huskjøp, Pål! Jeg skulle gjerne flytta oppi distriktet der selv jeg, men frøkna steiler pga kidsa skal ikke bytte skolekrets.. Så da blir vi å leite litt til.. Du kan vel egentlig flytte dit og fortsatt gå på den skolen. Er vel blit fri skole valg også nå. Men blir langt til klassekammerater da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16318 Skrevet Oktober 3, 2012 Du kan vel egentlig flytte dit og fortsatt gå på den skolen. Er vel blit fri skole valg også nå. Men blir langt til klassekammerater da. Er kanskje det.. Men tror ikke ho får noe skoleskyssordning derfra og til fagerlundskolen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16319 Skrevet Oktober 4, 2012 Er fritt skolevalg i Ringsaker, men da må du selv stå for å komme deg dit ja desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16320 Skrevet Oktober 4, 2012 Gratulerer med hus Pål! Må si jeg likte den steinlagte gårdsplassen der altså! Sånn har jeg lyst på her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16321 Skrevet Oktober 4, 2012 Litt reklame for årets hjulebord: http://forum.vacn.no/showthread.php?246143-Hjulebord-Mjøsa-Lokallag-01-12-12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16322 Skrevet Oktober 4, 2012 fortsatt mulighet hvis noen har lyst til å kjøre på vålerbana fra kl 5-6 idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16323 Skrevet Oktober 4, 2012 Er fritt skolevalg i Ringsaker, men da må du selv stå for å komme deg dit ja desverre. Var det jeg og mente ja. Det går litt dårlig når vi jobber fullstillinger begge to.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16324 Skrevet Oktober 4, 2012 Gratulerer med hus Pål! Må si jeg likte den steinlagte gårdsplassen der altså! Sånn har jeg lyst på her og Helt ned til asfalten da? Blir da ikke så mange kroner det. Naboa blir sikert glad for det dem også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16325 Skrevet Oktober 4, 2012 Helt ned til asfalten da? Blir da ikke så mange kroner det. Naboa blir sikert glad for det dem også. Haha - skøyer'n Men ja - det hadde jammen vært noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...