Anbefalte innlegg

Jeg var å så på denne tidligere. Ikke verdt penga gitt. Gadd ikke prøve å prute en gang :)

Jepp.

Jeg kunne få den for 8, men synes ikke den var verdt det heller.

Alt for mye som ikke stemte eller trengtes en fiks..

At noen kjøpte den for 13 er jo nesten utrolig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.

Jeg kunne få den for 8, men synes ikke den var verdt det heller.

Alt for mye som ikke stemte eller trengtes en fiks..

At noen kjøpte den for 13 er jo nesten utrolig..

For 13? Da hadde dem flaks !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er interessert i verkstedplass på storhamar? Må si fra meg min plass nå som det ble hus... Send meg en mld ellernoe :)

Er så typisk, lett etter verkstedplass i 2år og når jeg endelig har funnet så må jeg si opp før jeg har rukket å flytte inn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en gjeng fra Elverum som planlegger å leie bane 2 og 3 på Vålerbanen i en eller to timer, førstkommende torsdag(4.okt)

Hvis det er flere som ønsker å være med å kjøre, så send en SMS til 414 74 512. Kjøringa starter kl 17.00

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris blir det for kjøringa? den gjengen der har ingen verkstedplass ledig i nærområdet da? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er avhenger av hvor mange som skal kjøre. Baneleie for en time, inkl. mannskap er 4000 ,-. I skrivende stund er vi 6 stk som skal kjøre, så det er god plass rundt på banen:) Det er flere som skal gi endelig svar i løpet av morgendagen(tirsdag).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg blir med Håvard! Sku fått litt mer bensintrykks først:-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye Pål :D Dette så bra ut! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk kjøper hus, jeg kjøper bil :P Gratulerer med hus Pål :) Så bra ! Og vælkømmin till Furnes :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med huskjøp, Pål!

Jeg skulle gjerne flytta oppi distriktet der selv jeg, men frøkna steiler pga kidsa skal ikke bytte skolekrets..

Så da blir vi å leite litt til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med huskjøp, Pål!

Jeg skulle gjerne flytta oppi distriktet der selv jeg, men frøkna steiler pga kidsa skal ikke bytte skolekrets..

Så da blir vi å leite litt til..

Du kan vel egentlig flytte dit og fortsatt gå på den skolen. Er vel blit fri skole valg også nå. Men blir langt til klassekammerater da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel egentlig flytte dit og fortsatt gå på den skolen. Er vel blit fri skole valg også nå. Men blir langt til klassekammerater da.

Er kanskje det.. Men tror ikke ho får noe skoleskyssordning derfra og til fagerlundskolen..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fritt skolevalg i Ringsaker, men da må du selv stå for å komme deg dit ja desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med hus Pål!

Må si jeg likte den steinlagte gårdsplassen der altså! Sånn har jeg lyst på her og :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt mulighet hvis noen har lyst til å kjøre på vålerbana fra kl 5-6 idag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fritt skolevalg i Ringsaker, men da må du selv stå for å komme deg dit ja desverre.

Var det jeg og mente ja. Det går litt dårlig når vi jobber fullstillinger begge to..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med hus Pål!

Må si jeg likte den steinlagte gårdsplassen der altså! Sånn har jeg lyst på her og :D

Helt ned til asfalten da? Blir da ikke så mange kroner det. Naboa blir sikert glad for det dem også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ned til asfalten da? Blir da ikke så mange kroner det. Naboa blir sikert glad for det dem også.

Haha - skøyer'n :P

Men ja - det hadde jammen vært noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.