Anbefalte innlegg

Hadde holdt til første vårløsninga det, så lå det en hævv med stein i bunn' av bakken.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om de er ferdig med veiarbeidene i odalen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde holdt til første vårløsninga det, så lå det en hævv med stein i bunn' av bakken.. :D

Hahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om de er ferdig med veiarbeidene i odalen?

Jeg vet. Nei det er de ikke.. :-(

Kjørte der for nøyaktig en uke siden, da var det to strekker med lysregulering hvor jeg trodde grevlingen skulle legge igjen alt av understell og andre mer eller mindre fastskrudde deler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet. Nei det er de ikke.. :-(

Kjørte der for nøyaktig en uke siden, da var det to strekker med lysregulering hvor jeg trodde grevlingen skulle legge igjen alt av understell og andre mer eller mindre fastskrudde deler..

Nei uff da! Hum, jeg skal til kongsvinger i helgen, fra Hamar. Så spørs om jeg må over elverum da ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søøørpriiiise.

Da har'n simen handla bruksbil :D

425893_10152159096940481_1793390646_n.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller første kraftige regnværet : bh :

Nå er det så dype grøfter etter vannet på hver side av veien ned bakken at man kan bruke dem til smøregraver :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som trenger iphone vanlig 4. 2250kr :D

strøken med nytt glass foran og bak :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble en bra time på Vålerbana i dag! 8 sjåfører og 6 biler. God plass og masse kjøring :) Ble litt veeeel satsing på siste runden, gjennom sjikanen på tredje og ladda ca 1,8 bar med litt sidekrefter i bilen :P godt det er sanddyner uttafor bana.. lærer av sine feil ;) Vi kommer til å leie bana til våren igjen. Da er det bare å bli med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så hvertfall ut som om du ville ligge først ;p Dog var det ikke no kø.

Kanskje jeg prøvde å finne ei kø? Man kan aldri vite.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg prøvde å finne ei kø? Man kan aldri vite.....

Kaeh.. Har Simen sett noen kjøre bittelitt over fartsgrensa uten å miste førerkortet nå, eller?

Sjalu? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaeh.. Har Simen sett noen kjøre bittelitt over fartsgrensa uten å miste førerkortet nå, eller?

Sjalu? ;)

Langt ifra sjalu ;) Heller overrasket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen skal alle handle hus for da. Endte med å finne en bolig jeg virkelig kunne tenke meg nå. Faen. må ringe banken på Mandag.

I dag derimot skal man drekke seg under bordet og på konsert. Kanskje ikke helt i den rekkefølgen men åkke som. god helg folkens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser etter klistermerker. ALT er av interesse. Noen som ønsker å donere noe de har til overs? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som selger ps3 billig?

Hmmm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm..

HVa er hmmmmm da? er jo noen som skal ha mere for dem brukte en det dem selger dem i butikken for nå. har foresten en ps2 jeg kunde tenke meg og selge. med 10 spill og trådløs kontroll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVa er hmmmmm da? er jo noen som skal ha mere for dem brukte en det dem selger dem i butikken for nå. har foresten en ps2 jeg kunde tenke meg og selge. med 10 spill og trådløs kontroll.

Jeg skal tenke litt pris. Er 500GB harddisk, ratt og pedaler og sånn PS move. Selger ikke oppdelt.

Ta deg en tur å se på'n en dag? Er ei uke til på jobb nå da, men haster ikke så fælt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei si det. Hadde håpt på og finne noe til under 1000lappen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei si det. Hadde håpt på og finne noe til under 1000lappen.

Kan vel like greit kjøpe en ny? eller finne en på finn. Men de fleste som selger brukt med spill osv så ser jeg jo den at prisen blir høy pga ny pris på spill osv variere jo fra 400kr og oppover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noen anbefale vinterdekk i 18"?

under 2000kr pr dekk :D

hvilke tyoe dekk.

hakka blir dyrt.

nankang er vel ganske dårlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.