#16351 Skrevet Oktober 9, 2012 kan noen anbefale vinterdekk i 18"? under 2000kr pr dekk hvilke tyoe dekk. hakka blir dyrt. nankang er vel ganske dårlig. Hørt at nankang dekka er helt ok på vintern faktisk. Selv holdte jeg på å handle Vredestein (fra dekkonline), men endte opp med å handle noen lite brukte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16352 Skrevet Oktober 9, 2012 Fant en type bil jeg bare MÅ ha i dag! Den selges selvfølgelig ikke gjennom forhandler(Møller) i Norge, men når jeg sjekka engangsavgiften så dævva jeg litt.. 185k i engangsavgift på en fornuftig familiebil, fåkkit ass.. MÅ man betale for de opplysningene man må ha for å beregne alternativt bruksfradrag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16353 Skrevet Oktober 10, 2012 Hørt at nankang dekka er helt ok på vintern faktisk. Selv holdte jeg på å handle Vredestein (fra dekkonline), men endte opp med å handle noen lite brukte Okei. virker som jeg går for contineltal med pigg eller hakka R uten pigg altså. vet ikke om jeg skal ha pigg eller ei. : p skal sitte på en framhjulstrekker så kanskje greit med pigg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16354 Skrevet Oktober 10, 2012 Okei. virker som jeg går for contineltal med pigg eller hakka R uten pigg altså. vet ikke om jeg skal ha pigg eller ei. : pskal sitte på en framhjulstrekker så kanskje greit med pigg... Kommer helt an på bruken, spør du meg. Har du mest småkjøring med fare for mye is og mange bakker, ville jeg valgt pigg. Alt annet (altså det aller meste uansett ) : piggfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16355 Skrevet Oktober 11, 2012 Noen rundt mjøsa som har liggende ett sett 18" felger att Audi? Helst RS6-1 el noe slik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16356 Skrevet Oktober 11, 2012 Har rs6-2 felger med sommer hjul og piggfri vinterdekk i 18 løse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16357 Skrevet Oktober 11, 2012 Treng kun fælgs, har Hakka R.. Pris på RS6-2 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16358 Skrevet Oktober 11, 2012 Har drevet å ryddet litt i heimen og tenkte å bli kvitt noe jeg har liggende. Ta en titt her folkens om det er noe som skulle falle i smak http://forum.vacn.no/showthread.php?246599-Ray%B4s-Garasje-salg-Mye-snacks-selges-billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16359 Skrevet Oktober 11, 2012 Har drevet å ryddet litt i heimen og tenkte å bli kvitt noe jeg har liggende.Ta en titt her folkens om det er noe som skulle falle i smak http://forum.vacn.no/showthread.php?246599-Ray%B4s-Garasje-salg-Mye-snacks-selges-billig! Dæven så mye du solgte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16360 Skrevet Oktober 12, 2012 Hei Noen i Hamar/Brumunddal området som har VAG COM? Og som har lyst til å hjelpe meg litt ? Har diverse jeg har lyst til å prøve ut på Passaten min. Blandt annet US blink. Veit ikke om det er noe jeg vil beholde, men om det ikke er alt for mye styr, om noen kunne ha hjulplet meg med det ? Send meg gjerne en PM EDIT: evt om noen også har forslag til Vag Com mods som kan gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16361 Skrevet Oktober 12, 2012 Noen som har felger til Touranen eller? Skal brukes som vinterfelger, så gjør ikke noe om dem har noen småskrammer. 5x112 ET40~54 15,16,17" går, gjerne med dekk. Men går uten også. Stikkord: - Rimelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16362 Skrevet Oktober 12, 2012 Har disse som jeg ikke skal ha noe mer. Skal få de for 1200,- om du henter selv. Sommerdekk som sitter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16363 Skrevet Oktober 12, 2012 kan noen anbefale vinterdekk i 18"? under 2000kr pr dekk hvilke tyoe dekk. hakka blir dyrt. nankang er vel ganske dårlig. Jeg er selv storfornøyd med Michelin X-Ice Pigg (mener de kanskje heter North i tillegg?) Mener disse skal ligge på rundt 2000 i 18. Selv ga jeg vel rundt 1700 for 17" i fjor (tror jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16364 Skrevet Oktober 13, 2012 Har disse som jeg ikke skal ha noe mer. Skal få de for 1200,- om du henter selv. Sommerdekk som sitter på. Hm, så ikke så ille ut de. Ikkenoe kast i de? ET? De er med i vurderingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16365 Skrevet Oktober 13, 2012 Noen som har nr til raymond? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16366 Skrevet Oktober 13, 2012 Noen som har nr til raymond? 180.no Raymond Andersen Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16367 Skrevet Oktober 13, 2012 Hm, så ikke så ille ut de. Ikkenoe kast i de? ET? De er med i vurderingen Husker ikke ET, men skal sjekke det ut etterpå Null kast og de kjøres med daglig uten antydning til risting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16368 Skrevet Oktober 13, 2012 Å prøvekjøre ny S8 kan absolutt beskrives som en højdare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16369 Skrevet Oktober 13, 2012 Å prøvekjøre ny S8 kan absolutt beskrives som en højdare Litt misunnelig kjenner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16370 Skrevet Oktober 13, 2012 Litt misunnelig kjenner jeg Hehe, ja må si jeg er det selv på de som kan ta seg råd til en slik kjøremaskin.. Vanvittig drag i en tung og diger bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16371 Skrevet Oktober 13, 2012 Jeg skal tenke litt pris. Er 500GB harddisk, ratt og pedaler og sånn PS move. Selger ikke oppdelt.Ta deg en tur å se på'n en dag? Er ei uke til på jobb nå da, men haster ikke så fælt? Funet ut noe ca pris. Men er vel langt fra det jeg håpte og få tak i er ratte og pedala g25 eller g27 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16372 Skrevet Oktober 13, 2012 Driving Force GT er faktisk et ganske bra ratt også! er vel samme innmaten som G25, men dessverre plast pedaler uten clutch.. men selve rattet kan jeg skrive under på er bra! Kan vel skaffes billig på Finn vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16373 Skrevet Oktober 14, 2012 Noen som vet hva de kaller "luftdysene" i en bil på tysk? Translate med Air vent, og Airvents ga meg ikke noe særlig med resultater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16374 Skrevet Oktober 14, 2012 Lüftungsdüse tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16375 Skrevet Oktober 14, 2012 Lüftungsdüse tror jeg Takk! Stemmer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...