Anbefalte innlegg

Funet ut noe ca pris. Men er vel langt fra det jeg håpte og få tak i er ratte og pedala g25 eller g27

Stemmer. Gadd ikke gi den bort, da får den heller bli en del av støvsamlersamlinga mi :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo det jeg spurte om hva du vile ha for det? Er jo med en del exstra så må vurdere litt hehe. Hvordan ratt og pedaler var det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg la merke til var at du håpte å finne noe til under tusenlappen. Det er uaktuelt selv for bare maskina om jeg skulle delt det opp.

Men det er montert 500GB harddisk i den, sånn PS Move-greie, ratt og pedaler(Driving Force EX ???), spillene som følger med er: Call of Duty Modern Warfare 2, Call of Duty black ops, Colin McRae Dirt 2, Sports champions(til ps move), Zumba fitness(til ps move og frøkna).

Du får komme med et bud, jeg har som sagt ikke kommet så langt som å vurdere pris på det enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven så mye du solgte :P

jada, driver å rydder litt vettu , kjøp noe da din sokk :P hehe

Noen som har felger til Touranen eller? Skal brukes som vinterfelger, så gjør ikke noe om dem har noen småskrammer.

5x112 ET40~54 15,16,17" går, gjerne med dekk. Men går uten også.

Stikkord: - Rimelig

Har en hel hau her, kanskje noen gamle Quattro felger hadde gjort seg på en Touran ;)

http://forum.vacn.no/showthread.php?246599-Ray%B4s-Garasje-salg-Mye-snacks-selges-billig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det trenger jeg ikke, for du fant ut det samme som jeg sa til deg, tydeligvis:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det trenger jeg ikke, for du fant ut det samme som jeg sa til deg, tydeligvis:p

Hehe ingen kommentar ;)

Siste innlegget mitt i tråden kom litt i bakleksa da det havna på neste side, selges altså for 3500 kr :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.

Hva skal du ha for bare felgene da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen lett måte å fjerne gulvsfliser på? Er det bare å slå seg løs med pigger?

Fjernes limet/fugene på samme måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk piggern du. når du først får HØLL på flisa så detter hele driten fra hverandre :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.

Hva skal du ha for bare felgene da? :)

Får ikke noe for de felgene der uten dekk vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert bare prisen er rett, og felgene også er rette:p Men ikke dyrt, ettersom de "må" lakkeres om ikke den originale Passaten min skal bli vel rånete:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker å selge de komplett først og fremst siden jeg bør bli kvitt alt pga plass, hvis det ikke går kan jeg vurdere å dele settet om jeg får 1500 for felgene :) De er forsåvidt rette, men om de er "rette" i annen forstand blir litt opp til hver enkelt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra. Burde bli kurante vinterfelger til Passaten, ihvertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, dimensjonen blir vel feil på Touranen? Eller er dekkene no-go å kjøre med uansett? :P

Ellers kunne jeg nok kanskje vurdert dekka hvis Mads skal ha felger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dimensjonen blir riktig på Touran, uten at jeg har dobbeltsjekket dette.

Om dekkene er noe å kjøre med, skjønner vel folk flest at jeg ikke mener de er:p Dårligste og farligste vinterdekkene jeg har hatt noen gang er Nankang. Kjøper heller brukte premiumdekk som ikke er for gamle for mindre penger og som er lagret riktig, for å si det sånn:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god, da styrer jeg unna de. Har selv hatt "no-name" dekk på A4 B5, og fungerte helt greit til sitt bruk. Var stort sett pendling på bar E6 det er snakk om nå. Nå blir det pendling t/r Elverum - Gjøvik, og der kan man jo havne i halvdårlig føre på vintern ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert bli enige om noe så lenge jeg har kjøper på begge deler, spiller igrunn ingen rolle for meg bare jeg slipper å tape så mye mer enn det jeg taper om jeg får igjen 3500 totalt :) Kun dekka ble kjøpt på dekklåven for 4000 i påsken i fjor, har tilogmed kvittering. Brukte de faktisk på 1 ferietur til mor mi på nordmøre :P så jeg har under 100 mil på de.

Dekkdimensjonen er godt innafor om du har f.eks 205/55-16 originalt eller 215/45-17, 225/45-17 etc :) Dekka er helt klart ikke bra på polert nullføre eller hålke, men de er ok på tørt snøføre og selvsagt asfalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra om du får splittet det opp, som sagt, Sven Ola, hvis jeg ikke får kjøpt noen andre innen den tid:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre det! Om du er intr i felgene for 1500 kan iallfall noen få dekka for 2000 :) Er noen like gniene som meg så ville iallfall jeg vurdert det selv om det ikke er verdens beste dekk ;) Ta kontakt på PM om du er intr i dekka og ønsker å være anonym hahaha! Garantert diskresjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som klager på nangkang, er dere sikkre på att feks hjulstilling har vært innenfor når dere har brukt hjula? Hvor mye senk har dere kjørt med , mtp camber.. Feil bruk ect skaper mye dårlige rykter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hva slags dekk jeg har men det ser jeg på onsdag. Det er også noen billigdekk som fulgte med felgene og fungerer godt synes jeg. Lurer på om det er nankang men vet ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.