#16401 Skrevet Oktober 16, 2012 Skal gjøre det! Om du er intr i felgene for 1500 kan iallfall noen få dekka for 2000 Er noen like gniene som meg så ville iallfall jeg vurdert det selv om det ikke er verdens beste dekk Ta kontakt på PM om du er intr i dekka og ønsker å være anonym hahaha! Garantert diskresjon! Vet du hva diameteren blir på dise? Har noen 225x45x17 på coupe. Dem har nesten itte klaring til fjør skåla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16402 Skrevet Oktober 16, 2012 Noen som vil kjøpe lite og pent brukt apple tv3? ps3? dildo? dvd-samling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16403 Skrevet Oktober 16, 2012 Apropo dildo; Møtte en dildo i en lastebil på espa i dag, men hilste han tilbake???? NEIDA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16404 Skrevet Oktober 16, 2012 ÅY! Det var et fint apropos syns jeg..! hahaha! Menneh, hvilken bil kjørte du? Retning? Hilste du, hvordan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16405 Skrevet Oktober 16, 2012 Noen som vil kjøpe lite og pent brukt apple tv3? ps3? dildo? dvd-samling? Jeg trenger ny tv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16406 Skrevet Oktober 16, 2012 hehe, selger ikke tv'n min.. Den blir flytta på soverommet når den blir bytta.. Men en apple tv 3, kanskje.. Skal teste ut boxee box først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16407 Skrevet Oktober 16, 2012 XBMC på boxee Hadde det funnet cfw til apple tv3, så hadde den vært god den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16408 Skrevet Oktober 16, 2012 Vet du hva diameteren blir på dise? Har noen 225x45x17 på coupe. Dem har nesten itte klaring til fjør skåla. Diameteren burde bli ganske lik som 225/45 tenker jeg... Har hatt de på S2 coupe selv, men er velforrige generasjon coupe det er snakk om? Kan godt prøves på bil hvis du vil, har de liggende på et verksted på Hjellum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16409 Skrevet Oktober 16, 2012 ÅY!Det var et fint apropos syns jeg..! hahaha! Menneh, hvilken bil kjørte du? Retning? Hilste du, hvordan? Hehe Kjørte nordover i en grå Sprinter. Hilste så hardt at nesten ruta knuste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16410 Skrevet Oktober 16, 2012 Sven Ola & Mads. Hvordan har dere tenkt til å gjøre det hvis det splittes? Noe sted å ta av dekkene etc.? Evt. hva noen tar for det og har tid nå om dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16411 Skrevet Oktober 16, 2012 Tja, blir jo sikkert verre å få det splittet nå i disse dager, men hva veit jeg:p Vet du hva diameteren blir på dise? Har noen 225x45x17 på coupe. Dem har nesten itte klaring til fjør skåla. Blir den "samme" rulleomkretsen, så det er ikke noe å bekymre seg over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16412 Skrevet Oktober 16, 2012 Tja, blir jo sikkert verre å få det splittet nå i disse dager, men hva veit jeg:p Blir den "samme" rulleomkretsen, så det er ikke noe å bekymre seg over. Men dem jeg har på nå er godt nrukt så er itte siker på om det hår med nye dekk. Hehe i den størlsen. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16413 Skrevet Oktober 16, 2012 skal man få time hos et dekkfirma i nær fremtid,så er det på tide og bestille snart,absoluttdekk i brumunddal hadde ingen ledig time før slutten av neste uke,fikk jeg høre mens jeg var der og skrudde opp igjen bilen,og monterte på vintergummi i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16414 Skrevet Oktober 17, 2012 Da var innmat til ny pc og ei bøtte gadgets bestilt Åh hoi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16415 Skrevet Oktober 17, 2012 XBMC på boxee Hadde det funnet cfw til apple tv3, så hadde den vært god den også Har apple tv3 fra før som sagt, og venter på boxee box nå. Har du xbmc på din? Funker godt? Syns egentlig det ser ut som den funker godt ut av boksen også jeg, men om xmbc lar seg gjøre uten for mye krøll så må jeg jo installere det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16416 Skrevet Oktober 17, 2012 Når jeg skal bestille spacere, er det innvendig mål på felgen jeg må vite da? Jeg mener, i senterhullet altså.. Finnes det noen tommelregel som sier at bilen min har enten 57,1 eller 66,6 millimeter? Eller må jeg av med ett hjul for å måle med skyvelær? Skulle hatt bremseklosser og noen spacere før vinterhjula skal på. Gidder ikke makke med de biltema-spacerne igjen.. Om jeg ikke må.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16417 Skrevet Oktober 17, 2012 Du har 57,1mm senterhull på den "gamle" a6'n din hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16418 Skrevet Oktober 17, 2012 Ok, var det jeg egentlig resonerte meg frem til, siden jeg måtte ha slike centerringer for å få på de gamle vinterfelga, da regner jeg med de var 66,6. ah, men da må jeg bare få tak i Håkon Sandberg eller noen andre som selger begge deler. Altså bremseklosser og spacere.. Eller må jeg handle på nbs? kenth! Husker du hvor tykke de biltema-spacerne var? 5mm det? Hadde ikke gjort noe om det finnes i 10mm, kan 10mm være skrudde eller er det for tynt gods til det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16419 Skrevet Oktober 17, 2012 Og du pus, det er ikke noe vits å bruke hermetegn når du omtaler grevlingen som gammal.. Den drar ånkli på åra nå, men heldigvis merkes det ikke på kvaliteten på bilen enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16420 Skrevet Oktober 17, 2012 Mener å huske att det var 15mm spacere som var skrudd og oppover Stig Arne:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16421 Skrevet Oktober 17, 2012 Oki, har sendt forespørsel til Håkon på en tråd her, håper han eller en medsammensvoren svarer i løpet av kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16422 Skrevet Oktober 17, 2012 kenth! Husker du hvor tykke de biltema-spacerne var? 5mm det? Hadde ikke gjort noe om det finnes i 10mm, kan 10mm være skrudde eller er det for tynt gods til det? Biltema spacerne du fikk var 5mm ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16423 Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg har kjøpt noen til av de serru, men gidder ikke montere de om jeg får tak i noen mere lettmontert til en fornuftig pris. Jobberu seint denne uka eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16424 Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg har kjøpt noen til av de serru, men gidder ikke montere de om jeg får tak i noen mere lettmontert til en fornuftig pris.Jobberu seint denne uka eller? jeg handlet akkurat noen på ebay. 15mm med lengre bolter. 700kr. funker som faen de vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16425 Skrevet Oktober 17, 2012 Får vel også 12mm skrudde spacere, om jeg ikke husker helt feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...