Anbefalte innlegg

Skal gjøre det! Om du er intr i felgene for 1500 kan iallfall noen få dekka for 2000 :) Er noen like gniene som meg så ville iallfall jeg vurdert det selv om det ikke er verdens beste dekk ;) Ta kontakt på PM om du er intr i dekka og ønsker å være anonym hahaha! Garantert diskresjon!

Vet du hva diameteren blir på dise? Har noen 225x45x17 på coupe. Dem har nesten itte klaring til fjør skåla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe lite og pent brukt apple tv3? ps3? dildo? dvd-samling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropo dildo; Møtte en dildo i en lastebil på espa i dag, men hilste han tilbake???? NEIDA!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅY!

Det var et fint apropos syns jeg..! hahaha!

Menneh, hvilken bil kjørte du? Retning? Hilste du, hvordan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe lite og pent brukt apple tv3? ps3? dildo? dvd-samling?

Jeg trenger ny tv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, selger ikke tv'n min.. Den blir flytta på soverommet når den blir bytta.. Men en apple tv 3, kanskje.. Skal teste ut boxee box først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

XBMC på boxee ;)

Hadde det funnet cfw til apple tv3, så hadde den vært god den også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hva diameteren blir på dise? Har noen 225x45x17 på coupe. Dem har nesten itte klaring til fjør skåla.

Diameteren burde bli ganske lik som 225/45 tenker jeg... Har hatt de på S2 coupe selv, men er velforrige generasjon coupe det er snakk om? Kan godt prøves på bil hvis du vil, har de liggende på et verksted på Hjellum :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅY!

Det var et fint apropos syns jeg..! hahaha!

Menneh, hvilken bil kjørte du? Retning? Hilste du, hvordan?

Hehe :P

Kjørte nordover i en grå Sprinter. Hilste så hardt at nesten ruta knuste :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sven Ola & Mads. Hvordan har dere tenkt til å gjøre det hvis det splittes? Noe sted å ta av dekkene etc.?

Evt. hva noen tar for det og har tid nå om dagen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, blir jo sikkert verre å få det splittet nå i disse dager, men hva veit jeg:p

Blir den "samme" rulleomkretsen, så det er ikke noe å bekymre seg over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, blir jo sikkert verre å få det splittet nå i disse dager, men hva veit jeg:p

Blir den "samme" rulleomkretsen, så det er ikke noe å bekymre seg over.

Men dem jeg har på nå er godt nrukt så er itte siker på om det hår med nye dekk. Hehe i den størlsen. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal man få time hos et dekkfirma i nær fremtid,så er det på tide og bestille snart,absoluttdekk i brumunddal hadde ingen ledig time før slutten av neste uke,fikk jeg høre mens jeg var der og skrudde opp igjen bilen,og monterte på vintergummi i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var innmat til ny pc og ei bøtte gadgets bestilt :) Åh hoi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

XBMC på boxee ;)

Hadde det funnet cfw til apple tv3, så hadde den vært god den også :)

Har apple tv3 fra før som sagt, og venter på boxee box nå. Har du xbmc på din? Funker godt?

Syns egentlig det ser ut som den funker godt ut av boksen også jeg, men om xmbc lar seg gjøre uten for mye krøll så må jeg jo installere det.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skal bestille spacere, er det innvendig mål på felgen jeg må vite da? Jeg mener, i senterhullet altså.. Finnes det noen tommelregel som sier at bilen min har enten 57,1 eller 66,6 millimeter? Eller må jeg av med ett hjul for å måle med skyvelær?

Skulle hatt bremseklosser og noen spacere før vinterhjula skal på. Gidder ikke makke med de biltema-spacerne igjen.. Om jeg ikke må.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har 57,1mm senterhull på den "gamle" a6'n din :) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, var det jeg egentlig resonerte meg frem til, siden jeg måtte ha slike centerringer for å få på de gamle vinterfelga, da regner jeg med de var 66,6.

ah, men da må jeg bare få tak i Håkon Sandberg eller noen andre som selger begge deler. Altså bremseklosser og spacere.. Eller må jeg handle på nbs?

kenth! Husker du hvor tykke de biltema-spacerne var? 5mm det? Hadde ikke gjort noe om det finnes i 10mm, kan 10mm være skrudde eller er det for tynt gods til det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og du pus, det er ikke noe vits å bruke hermetegn når du omtaler grevlingen som gammal.. Den drar ånkli på åra nå, men heldigvis merkes det ikke på kvaliteten på bilen enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske att det var 15mm spacere som var skrudd og oppover Stig Arne:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, har sendt forespørsel til Håkon på en tråd her, håper han eller en medsammensvoren svarer i løpet av kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kenth! Husker du hvor tykke de biltema-spacerne var? 5mm det? Hadde ikke gjort noe om det finnes i 10mm, kan 10mm være skrudde eller er det for tynt gods til det?

Biltema spacerne du fikk var 5mm ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen til av de serru, men gidder ikke montere de om jeg får tak i noen mere lettmontert til en fornuftig pris.

Jobberu seint denne uka eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noen til av de serru, men gidder ikke montere de om jeg får tak i noen mere lettmontert til en fornuftig pris.

Jobberu seint denne uka eller?

jeg handlet akkurat noen på ebay. 15mm med lengre bolter. 700kr.

funker som faen de vil jeg tro :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel også 12mm skrudde spacere, om jeg ikke husker helt feil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.